Здравейте колеги. Имам пунто 1,6. Допитах се до някой майстори и някои не чак толкова добри майстори, но никой неможа да ми даде точен отговор.Въпроса ми е дали на моя двигател 1,6 ще може да се сложи турбо от гт? Ще издържи ли двигателя като цяло? Ако стане номера какво ще трябва да се смени освен колекторите за турбото. Казаха ми че главите на 1,6 и на ГТ са почти еднакви, само се преправяло нещо по маслената магистрала.Накратко: Ако е възможно да стане това какво трябва да си закупя допълнително освен турбината, колко пари ще излязат частите горе долу и има ли смисъл да се захващам с подобно главоболие? Благодаря предварително за съветите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1,6 турбо?????
Collapse
X
-
Здравей градски.Според мен е по добре да не се занимаваш с глупости,а имено турбиниране на твоя мотор.По добре си вземи един мотор от пунто гт и си готов.За да направиш твоя мотор ще дадеш най малко двоино повече пари,и пак не се знае какъв ще е краиния резултат.С 1000 лева си решаваш проблема,с малко помощ от колегата от Ловеч.
-
gituli написа:Здравей градски.Според мен е по добре да не се занимаваш с глупости,а имено турбиниране на твоя мотор.По добре си вземи един мотор от пунто гт и си готов.За да направиш твоя мотор ще дадеш най малко двоино повече пари,и пак не се знае какъв ще е краиния резултат.С 1000 лева си решаваш проблема,с малко помощ от колегата от Ловеч.Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Да. Доволен съм от 90-те конq, но един колега от форума беше писал че човек винаги иска още. Първо 50 конq, после 100, после 150, 200, 500, после самолет накраq совалка и т.н. Аз като цqло нqмам много излишни пари, но обичам да си създавам работа и главоболиq, затова питам. А евентуално една глава от гт с турбината нqма ли да свърши работа? В краен случаи ще си остана със стоковиq мотор. Колата ми има доста дребни забележки, но почнах по малко да q правq и не ми разделq с неq за сега.
Коментар
-
Да. Доволен съм от 90-те конq, но един колега от форума беше писал че човек винаги иска още. Първо 50 конq, после 100, после 150, 200, 500, после самолет накраq совалка и т.н. Аз като цqло нqмам много излишни пари, но обичам да си създавам работа и главоболиq, затова питам. А евентуално една глава от гт с турбината нqма ли да свърши работа? В краен случаи ще си остана със стоковиq мотор. Колата ми има доста дребни забележки, но почнах по малко да q правq и не ми разделq с неq за сега.
Коментар
-
Бих сложил, но в момента ме е много срам от феновете на марката. Колата е толкова зле на външен вид че незнам колко време ще ми трябва още да я наглася. Миналата зима един "шофьор" с БМВ се врътна и ме удари странично и ми усука коша на двигателя с 1 сантиматър. Утре му доиде реда да свалям калниците и да видя как ще я изпъна. Поради същия удар ми се счупи бронята и халогена. Халогена вече е нов, а бронята втора ръка но е златиста а колата е бяла. Отзад предния собственик мазал задната броня с четката и седи на брзди боята. Става ми зле като я гледам така но няма как. Правя сметка до великден да е с добавки по броните, взех и антикрило.С две думи мераците са ми големи но ще видим какво ще излезе.п.п. Ако колегите фенове на пунто обещаят че няма да ме бият заради състоянието на колата бих пуснал една две снимки Утре ще я снимам и ще покажа.
Коментар
-
а електрониката с всички сензори и помпи и .., а масленните магистрали с радоатора , а маслото за турбината , а картера , а дебиромера , кулер и турбо пътища , а турбо буталата на ГТ.... и пак ще е преправено най лесния е продаваш и взимаш ГТ и почваш , но ако си ентусиаст невъзможни неща няма , но се примири че това не може да ти е еднисвен автомобилPower Under Pressure
Коментар
-
Знам колега,че няма как да ми е единствен автомобил.Аз втора кола имам.Фиата и без това седи от коледа в гаража и малко по малко му оправям по-дребните забележки, та реших да питам въвъ форума и да видя какво ще правя. Като се замисля искам да го направя един път и после само да се возя. Не ми се иска един месец да карам последже седмици да седя в канала, но пък и от друга гледан точка така и така правя ремонти по колатапоне да я засиля малко ако има как. Така като гледам обаче маи всички се опитвате да ме разубедите Пак казвам за сега само сабирам съвети и идеи какво ще правя щереша след това. Сега на преден план са ламарините и боята.
Коментар
-
biankov написа:Знам колега,че няма как да ми е единствен автомобил.Аз втора кола имам.Фиата и без това седи от коледа в гаража и малко по малко му оправям по-дребните забележки, та реших да питам въвъ форума и да видя какво ще правя. Като се замисля искам да го направя един път и после само да се возя. Не ми се иска един месец да карам последже седмици да седя в канала, но пък и от друга гледан точка така и така правя ремонти по колатапоне да я засиля малко ако има как. Така като гледам обаче маи всички се опитвате да ме разубедите Пак казвам за сега само сабирам съвети и идеи какво ще правя щереша след това. Сега на преден план са ламарините и боята.Power Under Pressure
Коментар
-
колега, оправи си колицата-ламарини боя, да стане убавица, събери после една хилядарка и тогава мисли дали ще турбинираш 1.6тичката, дали ще садиш цял мотор от ГТ(продаваше се един за толкова със абсолютно всичко необходимо)или ще скочиш направо на 2.16Т(пак имаше комплекти около 1000-те лева)тежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар