Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вече и аз с Гт от един месец

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вече и аз с Гт от един месец

    Вече и аз с Гт от един месец колата беше минимално чукната :D Тук вече започвам исправянето на ламарините И ето я ваче правичка в кат враца за пререгистрация и вече с джанти 16-се Цола Вече и с номер Ето колата и на окачване което купих от колегата Bestlap Само прожини червени Eibach а от зат е с газови амортесиори Тук се вежда и крилото само ми остава да го пръсна но не ми остава време че ходя и на работа Колота е 95 та няма клима а и не ми трябва.Предниа собственик ми каза че колата е с турбо от ИНТЕГРАЛЕ МОТОР 2.0 ТУРБО и ми каза че распределителниа вал е спортен може и да се реголира от него шаибата е реголируема.Но колата прекъсва и онзи ден скъса жичката на дебитомера плаче за нов а преди варвеше до като е студена тиа дни ще ходя на диагностика да видим точно какво е но ще е слет като купа дебитомер. Снимките не са качествени но няма сега с нешто по качествено да се снима но ще здобиете представа за колата.

    #2
    Вече и аз с Гт от един месец

    искам да питам нормално ли е налягането на маслото вътре на таблото ми е постояно на 3 като го запаля

    Коментар


      #3
      добре дошъл в света на сешуара като го запалиш трябва да стои на 3 бара оба4е като загрее си пада... при теб как е? (говоря на празен ход)

      Коментар


        #4
        Re: Вече и аз с Гт от един месец

        Честито за придобивката!Какви пари я пазари ако не е тайна?
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Con Asistencia di Veloce

        Коментар


          #5
          яяяя някак си си познах пружинките честито колега със здрави да си караш колицата и да друска
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            #6
            а , ма ти реши да излезен на бял снвят не е нормално на контакт да седи на 3 , но като е студена и запалиш може да отива на 3 и после като позагрее да отива на 2 дори и на 1 ако си давал мнооого гас
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              налягане

              При мен е постояно на 3 студена топла се е там кокато е на контакт е доло като запали е на 3 и не пада

              Коментар


                #8
                Честит турбо дзвер колега :D Изглежда симпатично, не ти ли опира от зад ако седне някои с тея джанти?А за налягането като температурата е на средата и колата работи на празен ход отново ли ти е 3 бар-а?Тва е май почти невъзможно ако не караш с някво масло 20w60

                Коментар


                  #9
                  налягане

                  За опиране опираше ма махнах под калниците и резах от веждите а за налягането се е горе на 3 като е запалено независимо от контрола на колата дали се кара или не топла студена се е горе маслото е немско някво но нз какво е оште не съм го сменил на 5 хиляди е

                  Коментар


                    #10
                    честито и от мен за кошмара дачика ти е пребан като моя или не е зака4ен и при мен е така топло стодено се тая

                    Коментар


                      #11
                      Честито колега , много ми харесва стойката с това окачване и джантите :P
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Сонда

                        Колеги ламбдата чистили се моята е ванала някав налеп и реските са се почти запушили да ли прекъсва от нея възможно ли е тиа дни ще ида и на диагностика само да земае дебитомерчето

                        Коментар


                          #13
                          ми до сега не съм чувал да се чисти , тропа ли вътре като я разклатиш
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            пуууу, въпреки, че не ме кефят тия джанти, колко се променя колата само с една джанта и окачване!честито! ако питаш мен си запази париците и не ги хвърляй за джантички и спойлерчета, а си стегни колата! каращите подобно пунто ще разберат какво имам впредвид :P предния капак се отваря по-често от портата :D

                            Коментар


                              #15
                              СОНДА

                              ДА ТРОПА КАТО Я КЛАТА

                              Коментар

                              Working...
                              X