Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Информация за смяна на мотор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Predatorsi написа:
    Колеги ,за да не отварям нова тема ще питам тук...Ако няма против Пецата...Интересно ми е за моето Типо 1.6 двувалка кое трябва да взема от ,примерно , 16вт?Знам ,че доста от нещата са идентични със Седичито и ми е интересно ,понеже съм се замислял за подобно нещо...Благодаря предварително...
    При теб е лесно - сменяш само двигателя, инсталацията и лапата на висящия лагер от атмосферен 8в или 16в. Полуоски, скорости - всичко пасва.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #17
      pecata написа:
      В момента гледам в ebay как вървят купетата.Има яката турбо 5-ци,ама има и атмосверки.Цените са много добри,а колите уникално запазени.На 2000 16V в доста теми сам чел за тия основни лагери,че са като консуматив.Каква е причината?
      В по големия процент от случаите - точно тези валове - заради тях пада налягането на средния основен лагер и от там става манджа с грозде - в някой случай даже крив вал
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        Joro написа:
        Predatorsi написа:
        Колеги ,за да не отварям нова тема ще питам тук...Ако няма против Пецата...Интересно ми е за моето Типо 1.6 двувалка кое трябва да взема от ,примерно , 16вт?Знам ,че доста от нещата са идентични със Седичито и ми е интересно ,понеже съм се замислял за подобно нещо...Благодаря предварително...
        При теб е лесно - сменяш само двигателя, инсталацията и лапата на висящия лагер от атмосферен 8в или 16в. Полуоски, скорости - всичко пасва.
        Мерси...Успокои ме... По-натам може да се похваля...
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #19
          Колега ако се навиеш да правиш преработката,с радост бих ти ударил едно рамо като съкварталник.
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            #20
            Joro написа:
            pecata написа:
            В момента гледам в ebay как вървят купетата.Има яката турбо 5-ци,ама има и атмосверки.Цените са много добри,а колите уникално запазени.На 2000 16V в доста теми сам чел за тия основни лагери,че са като консуматив.Каква е причината?
            В по големия процент от случаите - точно тези валове - заради тях пада налягането на средния основен лагер и от там става манджа с грозде - в някой случай даже крив вал
            Колега инсталация трудно ли се намира,само кабеляците,без екуто.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #21
              DogForLife написа:
              Колега ако се навиеш да правиш преработката,с радост бих ти ударил едно рамо като съкварталник.
              Занимавал ли си се с нещо подобно,щото аз досега несъм.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #22
                pecata написа:
                Колега инсталация трудно ли се намира,само кабеляците,без екуто.
                Да ти кажа честно, около 2 седмици рових из форума и питах тук там. Става и от атмосферно купе 2/16, обаче трябва да ти пратят и буксите на дюзите, че те се отделят с една букса от главния сноп и може да пропуснат да ти ги пратят.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Ще го мисля,имам време до началото на лятото и отпускарският сезон.Няма да влизам в джаза от един път ще се подготвя финасново и с свободно време и можеби ще се запътя натам откъдето вие се връщате.Ще прегкадам и всичко в форума в връзка с темата,а и не само в нашият форум.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #24
                    Нещо ме удари на мисли по емоциите с кабелите и не знам дали правилно си мисля, но захранването на Еку-то не минава ли през коша и също така не се ли връзва с един мост към бобината там... Имаше някаква такава история май Защото от екуто в купето излизаше май само 1 кабел за горивната помпа Като цяло май е добре цялата смяна на кабелите в коша ако се държи на датчици и оригиналните кабели без много преправяния
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #25
                      Prou4vam,prou4vam i v 4ujdite saitove ima dosta info.Instalaciqta si e igra pri vsi4ki polojeniq.(na tova pc nqma kirilica,naqsno sum s pravilata,molq da neme preduprejdavate ako e vuzmojno.Ne mi se 6te da me izgonite ot foruma (BAN) )
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар

                      Working...
                      X