Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Информация за смяна на мотор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Информация за смяна на мотор.

    Колеги днес се прибрах от работа с опела (1.5исузо дизел) и викам-’чакай да разтрия фиата’).Направих няколко кръгчета и забелязах,че печката върви повече и малко се ’натъжих’.Типото е мн добро,ама мотора си е слаб и куц кон.70кс си е слаба ракия.Не ми се продава (а и трудно бих я продал за повече от 500-600 лева).Та искам да посъбера информация ако реша някой ден да сменя мотора с да речем двулитров какво ми е необходимо.Мотор и скорости ясно,предполагам и всичко до шенкела.Механичната част по прехвърлянето неме плаши,но виж инсталацията е ши*ана работа.Как стават там нещата,таблото сменя ли се?Голям ли е зора с инсталацията.Имам оферта за мотор с кутия и всичко до шенкела на добра цена,ама без инсталация.2000 8V е мотора,ама съм в размисли още.Другият момент е да позасиля малко този мотор (1.4моно) ама ми се струва мисия невъзможна.Мислил съм си да го разглобя тфа 1.4 и да му сменя сегменти и лагери,ама кой знае дали блока няма елипса и да трябва хонинг,коленови вал и той може да е зле.Като сменах гарнитура на картера забелязах,че и биелните лагери имат луфт и става един локум.+генерацийка и едно филтърче,ама си мисля че с износен блок (евентуално) няма файда от ремонт,или по скоро не си заслужава.Какво мислите?Сега ще поразгледам цените на частите за ревизия на 1.4 и на 2.0 8V(не целя турбиниране и допълнителни модефикаций)
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Ами разлики има в стабилизиращата щанга, шенкелите, спирачките, може да имаш разлика и с носачите, пружините, самите амортисьори са различни, ако нямаш абс- инсталацията се сменя за около 1 ден, окачването на мотора/тампоните/ и 3те са доста различни само лостовата система за превключване е същата, радиатори, разширителни казанчета се различават, жилата на съединителя и на гаста, както и жилото на километража и горивопроводите, общо взето си е филм от 1.4 на какъвто и да е двувалов 1.8 или 2.0 мотор Минах вече по тази пътека, мога да споделя опит ако се нуждаеш, Joro също ще помага П.П. Ако искаш всички датчици за налягане и температури да работят се сменя и цялата инсталация от лявата част на колата, която включва и кабели за фарове перки, табло с бушони и инсталацията под таблото Надявам се да не съм те наплашил целта ми определено не е такава
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      Не ме плашиш,то не е за плашене.Неискам да избързвам,а да преценя дали ще мога да се справя физически и финансово.То лесно ще я разхвърлям,ама да не остане разхвърляна е въпроса.ABS нямам.Другия момент е да взема някое типо с голям мотор,ударено или изгнило и само да прехвърлям,ама трудно ще намеря такова.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        икономически по-доброто решение е да е 8 клапанов мотора...
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          Самата инсталация на мотора е бошлаф работа - сменя се за 15 мин. Буквално. Жилото на съеденителя ще стане, но на гаста ще трябва наистина да се смени. Другото е както ти каза колегата. НАй добре е ако може да вземеш всичко накуп от един донор. Виж колегата VET има едно двувалово типо за разпродажба, ама той май няма инсталацията, понеже го бях питал като търсих за мареята.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Всъшност да... Гредата я ядох с инсталацията от ляво за фарове и датчиците Този Абс защо ли не го махнах още тогава ... :]
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              Аз съм намерил мотор 2.0 8V с кутия и окачване,ама без инсталация.Ама мотора няма стартер,алтернатор и други агрегати.Сега гледам в сайтовете за автомобили за някое ударено,само дето има цели 3-4 бройки с големите мотори,сичко друго е 1.4,1.6.Блъснато няма нито едно.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                алтернатора на 1.4ката е същия, за стартера не съм сигурен, но мисля, че не е, а хидравликата определено не е същата
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  S.W.A.T. написа:
                  алтернатора на 1.4ката е същия, за стартера не съм сигурен, но мисля, че не е, а хидравликата определено не е същата
                  Не е По принцип самия алтенатор е същия, ама шайбата е друга - малко по изнесена заради балансваловете. НА твоя е същия, защото нямаш тея шишове в двигателя
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    Не се бях замислял
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #11
                      Към мотора който съм намерил има рейка и помпа.Ама ми се ще да е цяла кола и само да прехвърлям,пък и ще ми е по лесно.Сега има друг момент че юни ми се очертава ходене до Англия за 10-на дена и ми се вартят едни мисли за едно купе 2.0 16V ама незнам какви пари вървят там.И това ми е вариант на обмисляне.Или да си прехвърля каквото ми трябва и другото от купето на пазара,или да му обърна дирекцията (купета на части бол).Все си мисля,че мотор и вубще кола от Англия ще да е доста запазена.
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        По ще ти е лесно да прехвърлиш всичко в типото, отколкото да правиш купето. Пък и ще си караш като 1.4, което не е маловажно П.П. Обаче какъвто и двигател да вземеш, един съвет - направи му ревизия и РАЗКАРАЙ ПРОКЛЕТИТЕ БАЛАНСВАЛОВЕ Най малкото - само от там спестяваш около 70 лв за ремъци и ролки.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          И вероятно ще отложиш срещата със светиго вал и основого лагерo :D
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #14
                            Колеги ,за да не отварям нова тема ще питам тук...Ако няма против Пецата...Интересно ми е за моето Типо 1.6 двувалка кое трябва да взема от ,примерно , 16вт?Знам ,че доста от нещата са идентични със Седичито и ми е интересно ,понеже съм се замислял за подобно нещо...Благодаря предварително...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #15
                              В момента гледам в ebay как вървят купетата.Има яката турбо 5-ци,ама има и атмосверки.Цените са много добри,а колите уникално запазени.На 2000 16V в доста теми сам чел за тия основни лагери,че са като консуматив.Каква е причината?
                              Fiat Tipo
                              Corsa b комби !

                              Коментар

                              Working...
                              X