Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТУРБО?????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТУРБО?????

    Здравейте имам една читава турбина от събару импреза врх модела е TD04 та въпроса ми е дали ще стане на пунтото какво трябва да се преправи,има ли смисъл да се занимавам какво друго ще е нужно ако я сложа и как ще се промени поведението на колата?
    Прикачени файлове

    #2
    тряаа да преправиш всичко като почнеш от колектордаун пайп после пътищата тряа да се преправят маслата и така..
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      #3
      1912 написа:
      тряаа да преправиш всичко като почнеш от колектордаун пайп после пътищата тряа да се преправят маслата и така..
      е тва имаш , имай предвид че е малка , но ще е по добре от оригиналната TD04L-13T-6ще тръгва към 4000 оборота и ще пада на 1.1 бар след 6000и вода
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Ако пунтото е 1.1 ще му дойде добре аз не разбрах какво точно е.
        4 бири и турбината да свири

        Коментар


          #5
          GT
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            DogForLife написа:
            Ако пунтото е 1.1 ще му дойде добре аз не разбрах какво точно е.
            ма шинто 1.1 нема да има буст до 3 та скорост , но има макс 200 да изкара от неятази с с голяма топла (6кв/см)част и сравнително малко студена
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Само не разбрах да се занимавам ли защото така или иначе ще си правя нов колектор и да питам дали ще трябва да сменям дъзи и помпа или ще мина само с регулатор

              Коментар


                #8
                без дюзи и помпа и читав софт няма да минеш иначе ще е доста по добре от ихито определено , ако вече имаш турбината действай , ако тепърва ще я купуваш ....... е спорно дали е най добрата инвестициякакто и да я смятах в високите я няма и максимума ще е нещо от рода 180 коня
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  Аз турбината я имам и за това питам конкретно за нея горе долу нещата ги мисля по следния начин като за начало ще отворя главата ще и направя ревизия,портване,напасване на клапани а ако излезе нещо по сериозно тогава ще се подменят останалите възли по мотора след това ще се монтира турбото с нов колектор и по голяма генерация относно помпата ще е валбро а електроника сам си харесал megasquirt,по голям кулер само не съм много наясно с дюзите какви трябва да търся тук вече се надявам колегата whitepower да помогне както и за нещо ако пропускам. Благодаря за отговорите на всички до сега не съм посещавал форум с толкова възпитани и разбрани хора,готови да помогнат.

                  Коментар


                    #10
                    z_i_p_o написа:
                    Аз турбината я имам и за това питам конкретно за нея горе долу нещата ги мисля по следния начин като за начало ще отворя главата ще и направя ревизия,портване,напасване на клапани а ако излезе нещо по сериозно тогава ще се подменят останалите възли по мотора след това ще се монтира турбото с нов колектор и по голяма генерация относно помпата ще е валбро а електроника сам си харесал megasquirt,по голям кулер само не съм много наясно с дюзите какви трябва да търся тук вече се надявам колегата whitepower да помогне както и за нещо ако пропускам. Благодаря за отговорите на всички до сега не съм посещавал форум с толкова възпитани и разбрани хора,готови да помогнат.
                    Като за начало спести си парите за мега Шита , от там очаквай само драми и проблеми иначе 315cc дюзи , валбро 255, едно бензиново регулаторче , новия колектор , тва с портването много не го разбрах , то тез глави се цепят като луди , а ти икаш още да я истаниш ,и накрая малко настройка и ще тръгне
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Тва с мегата не е оферта мн мн.Пунтото си има екстра електроника.
                      4 бири и турбината да свири

                      Коментар


                        #12
                        Единственото което пропускаш е широколентовата сонда за да може да се настрои правилно колата. Ако си решил да минеш по тънко (без да взимаш широколентова сонда) само ще кажеш на хората който правят генерацията да ти заварят гайка на даунпаипа за широклентова сонда и колегата WhitePower може да ти настрой колата.

                        Коментар


                          #13
                          може ама севлиево е далчеко , трябва в твоя град да търсиш човек
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            А дъзите къкви то4но трqбва да са за6тото намерих едни 370cc нискоомни

                            Коментар


                              #15
                              зависи от електрониката ... с оригиналната ти трябват високоомни (с ниско омните ще и опечеш транзисторите) ... 370сс ще са ти много ... според мен не повече 300-320сс ... аз имам едни високо омни 315сс можем да измислим нещо като бартер ако искаш на ЛС
                              ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                              [[ ]== //// ==[ ]] It
                              |\-----------------/| Again
                              |_|'-------------'|_| Tomorrow
                              Подпис по правилата!

                              Коментар

                              Working...
                              X