Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Seicento Abarth 1.1- Варианти за тунинг?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    re

    да сложиш 1.4 турбо от пунто е бая зор и бая преправяне иска, но както колегата каза 1.2 16 или 1.4 16 е правилния избор. Специално 1.2 много лесно се намира и много лесно се слага, няма никви проблеми с електрониката, и колата ще тръгне доста добре. После вече е хубаво да помислиш за спирачки, най лесния упгрейд е от пунто турбо, браво 1.8, мареа, алфа 155, дискове и апарати стават точно без преправяне, но минаваш 14 цола. Отзад имам чертеж на планка за предните апарати.2 години покарах чинкуеценто и бая неща бях направил на него и мога да помагам със всичко.
    Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

    Коментар


      #32
      Re: re

      riot написа:
      да сложиш 1.4 турбо от пунто е бая зор и бая преправяне иска, но както колегата каза 1.2 16 или 1.4 16 е правилния избор. Специално 1.2 много лесно се намира и много лесно се слага, няма никви проблеми с електрониката, и колата ще тръгне доста добре. После вече е хубаво да помислиш за спирачки, най лесния упгрейд е от пунто турбо, браво 1.8, мареа, алфа 155, дискове и апарати стават точно без преправяне, но минаваш 14 цола. Отзад имам чертеж на планка за предните апарати.2 години покарах чинкуеценто и бая неща бях направил на него и мога да помагам със всичко.
      и тука си прав но ако сложи 1.4 турбо и го понахъса малко , ще вземе да подминава субаро импреса , некви мерцедеси по 500 коня , некви уЖ бегачки чинкото има няма е 700 кила
      Power Under Pressure

      Коментар


        #33
        Re: re

        и тука си прав но ако сложи 1.4 турбо и го понахъса малко , ще вземе да подминава субаро импреса , некви мерцедеси по 500 коня , некви уЖ бегачки чинкото има няма е 700 кила[/quote] това ми звучи много добре

        Коментар


          #34
          re

          абе добре. ама мотора от пунтото не влиза грам в коша нито тампоните са същите, кутията е друга, пунтото е помпа на съединителя а там с жило, полуоски, много неща. Не казвам че е не става с повече желание с ц.о.-то ще стане. има друг вариант за турбо, 1.2 8в с бутала от 1.2 16в, 1 мм шлайф на блока и степента идва 8.5:1 стандартна гарнитура, малко порт на главата, полиране, електроника колектор от пунто 1.2 8в пълна инжекция с нейните дузи и регулатор с смт6, остава се оригиналното моно и на буст останалите, турбо Гарет гт15 с преходен фланец, има още много неща които има, ама тва е основно. Пробвано е работи много добре мисля, че на 0.8- 150коня на мотора, което е добре.П.С. Моето чинкуеценто отзад не го хващаше кантара на прегледа .
          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

          Коментар


            #35
            само дето от изброените неща нищо не е пригодено за турбо конверсия за SMT-то не ми се коментира щото от там чакаш големото дърво, право масло , обратно масло, вода за турбината , маслен радиатор , елетроника ............... и всичко останало за което не си помислил при конверсия на атмосферка към турбоиначе успех за ентосиазма за мене е много по лесно да се насади нещо говово от колкото да ходиш по неутъпкан път шлайф и после казваш 8.5 а турбо бутала за да разредиш или метална плочка с 2 гарнитури дето ще духат през седмица ...питай , мисли и си удари черата дали можеш финансово да подплатиш или или всичко ще остане само на теория щото само една турбина 2 ръка е около 400 лева а останалото ...ако ти трябват координати кажи , ще те свържа с хора да попиташ колко ще ти струва преместванео на хардуера с електрониката дали няма да ти се поиска накрая едно готово Гт да си купиш или искаш да си уникален
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              И в крайна сметка ако сложа 1.2 16в. от путнто в сеичентото ще бъде най евтиния вариант с най-добрия резултата. А и искам да попитам дали с този двигател мога да докарам 100 коня без да се изискван некви огромни инвестиций. Защото в нета има клипове на сеиченто с такъв двигател и върви повече от доволно ?!?!

              Коментар


                #37
                WhitePower написа:
                само дето от изброените неща нищо не е пригодено за турбо конверсия за SMT-то не ми се коментира щото от там чакаш големото дърво, право масло , обратно масло, вода за турбината , маслен радиатор , елетроника ............... и всичко останало за което не си помислил при конверсия на атмосферка към турбоиначе успех за ентосиазма за мене е много по лесно да се насади нещо говово от колкото да ходиш по неутъпкан път шлайф и после казваш 8.5 а турбо бутала за да разредиш или метална плочка с 2 гарнитури дето ще духат през седмица ...питай , мисли и си удари черата дали можеш финансово да подплатиш или или всичко ще остане само на теория щото само една турбина 2 ръка е около 400 лева а останалото ...ако ти трябват координати кажи , ще те свържа с хора да попиташ колко ще ти струва преместванео на хардуера с електрониката дали няма да ти се поиска накрая едно готово Гт да си купиш или искаш да си уникален
                не искам да спора, разрежда се с 16в буталата, при мен бая километри изкара сетъпа пробвам и работи добре. Всеки си има право на мнение.
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  #38
                  Колеги кой е най-големия мотор който мога да вкарам в моя мъник ?!?

                  Коментар


                    #39
                    махаш задните седалки и слагаш каквото си искаш ограничени възможности имат тез мъници от към пространство :D
                    Haters Gonna Hate

                    Коментар


                      #40
                      1.4 турбо 133 коня, мисля че на Симеон се продаваше комплект с кутия за 300 лева, и там още някви да го освежиш и си готов гуми,джанти и окачване му слагаш с една изпускателна система и един филтър и си ти
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #41
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        1.4 турбо 133 коня, мисля че на Симеон се продаваше комплект с кутия за 300 лева, и там още някви да го освежиш и си готов гуми,джанти и окачване му слагаш с една изпускателна система и един филтър и си ти
                        И за тия неща да си приготви едни 2000 лева...Разбира се ако иска да набива пари в Чинкото...Иначе за още някой лев повече направо едно ГТ и е с едни гърди напред...Поне няма да си играе с присадки и я стане я не...По мое мнение по-добре да си го остави за ежедневка и да си вземе колегата едно ГТ и да си го кара с кеф...
                        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                        Коментар


                          #42
                          За 300лв мотор с кутия си го представям в какво състояние е.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #43
                            pecata написа:
                            За 300лв мотор с кутия си го представям в какво състояние е.
                            Именно...Че то 1.4 или 1.6 се дават за тия пари...И какъв става смисъла да сложи този двигател и после да дава маса пара за да го вкара в добри граници...Никакъв...Една генерацийка ,добри свещи и филтър и е готов...Няма смисъл от много пара...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #44
                              Съжалявам за късния отговор колега , но вариантите ти са 2:1. 1200 турбо - много труден вариант всичко трябва да се напасва - да пригодиш турбината към мотора.2. мотор 1.4 16v 100 коня от новите фиат панда. Мотора заспива вътре.Emerald ECUCDA inductionSupersprint manifoldRover k series throttlebody 45mmPunto GT brake setup front and rear.Kerr nelson ignition leads
                              Прикачени файлове
                              Alfa Romeo Centocinquantasei

                              Коментар


                                #45
                                тази колица наистина ме радва
                                Punto Sporting turbo
                                Alfa Romeo 164 super
                                brava 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X