Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat bravo 1.6 16v към 1.6 16vt към 1.9 16vt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Sparco написа:
    Отиди в Madness Motorsport при Венци.Говори с него.Той винаги ще ти даде адекватно мнение и реални решения и цени за проекта ти.Доста италянки минаха през ръцете му и дадоха много добри резултати.
    не му се занимава явно на Венци вече според мен,но сега имам още една надежда в лицето на един малък сервиз до Ален Мак.
    Sparco написа:
    ...Пък ако смяташ, че е голяма гордост да караш кола единственна по рода си т.е. франкенщайн, на който незнаеш с какво да му смениш някой част ако се счупи...
    http://www.youtube.com/watch?v=AMue_mWnTBcСамо да попитам,това ли според теб е "франкенщайн" ?
    FIAT Bravo Club Plovdiv
    Con Asistencia di Veloce

    Коментар


      #47
      2000 20v turbo написа:
      биСЕРЕ, не се обръщай към мен със "симпатяга" щото който ма е харесал се съм го еб.л Надявам се не си просиш това Аз не знам колко и как изглеждам в очите ти оакан, ама ако не си мериш епитетките ще се наакаш ти - обещавам ти Аз работя и не си чеша пръстетата по цял ден на клавиатурата За това пиша във форума от вечер на вечер Успокой се - не съм механик По-чевръстите коли са ми хоби и когато имам време, релаксирам занимавайки се с тях Като така в общо 3 мои коли съм се ровил и съм експериментирал това-онова! 2 от тези коли са италианки и в момента си чеша крастата с втората от тях - Алфа Ромео Q -4 Та по темата! С мазането на италианките съм си играл доста, заради склонността им да си хапват лагерите и имам известен опит Разглабял съм разни помпи, мерил съм коя, кога, какво налягане прави и държи и съм стигнал до някои изводи относно хапването на лагерчоците, ама в таз баш тема чини ми се не е подходящо да ги коментирам, щото автора и не познава на снимка двигаела, който кара, пък тръгнал да го турбинира Да се върнем на темата с налягането и дебита на маслената помпа на Ку 4-ката:При студен мотор и тихи обороти /1100-1200 об./ датчика за налягане на маслото сочи малко повече от 4,2-4,3 бара-стрелката малко подминава 4. Пак при студен мотор, но вече при 2000 оборота датчика показва 5 бара! При 3000 оборота-пак 5 бара! При 4000 пак 5 бара и на студен мотор повече обороти не съм качвал, щото освен, че не е полезно за ДВГ-то, ами няма и смисъл, поради това, че според мен "спермостата", байпасния клапан или регулатора е вече сработил!При загрял мотор-90 градуса на 5000 оборота стрелката на датчика заковава на 5 бара и си стои там до ограничител - 7000, че и кусур оборота, както на долната снимка - специално за теб съм я направил току що Кви изводи си праиш сега от тез факти Ако ти е слаба логиката и не правиш изводи - да ти помогна! Ами помпата дебит има и ДВГ-то и на 5000 и на 7200 оборота върти с маслен клин с плътност 5 бара Поставяйки вълшебната шайбичка по д пружината, налягането в магистралата се повишава и става примерно 5,5 - 5,8 бара, от там се подобрява и устойчивостта и плътността на масления клин между лагерите и шийките на вала Ако се прекали с дебелината на шайбата обаче се стига до отрицателния ефект , който упоменах в горния си пост - теква турбината За лошавата работа с турбините: Е кво не разбираш от поста ми Писал си, че лагерната турбина "консумирала" повече масло от втулковата Консумирането на масло аз го разбирам, като горене на масло ве мой ... За туй сам се изказал, че като почне турбото да консумира масло то се изконсумирва - свършва и като се изконсумира маслото се изконсумирват накои от елементите на коляно-мотовилковия механизъм... Чакай, че пак може сложно да ти се види.... Имам предвид, че кат свърши маслото в картера - изтропва матора-затуй е лошава работа консумацята на масло!Аз лично спирам да пиша в таз точно тема, само ще се забавлявам с нея, като в темите от раздела "Хайде да си мерим конете" и ще чакам появата на таласъма-1,9 16 VТ, за който още веднъж пожелавам на автора на темата - УСПЕХ а ти биСЕРЕ не се чуствай длъжен да ми отговаряш или ако искаш - направи го ама умната с епитетите, щото верно мое да са наакаш Междувременно ти разбра ли къде точно треа да ти стои стрелката на температурата на водата щото четох някъде, че питаше... май? Сподели ако си разбрал, че интересно деа Те ти и снимката, тя е специален подарък за тебе
      пич ай вземи се запри малко и спри да ми осираш темата заради такива като тебе в тоя форум една свястна тема без многознайковци не е останала.Опитах се да си замълча ама минаваш всякви граници.Ако искаш да се заяждаш с Бисер си го прави на лично не тука,защото абсолютно с нищо не ми помагаш!
      FIAT Bravo Club Plovdiv
      Con Asistencia di Veloce

      Коментар


        #48
        Tqnkata написа:
        Sparco написа:
        Отиди в Madness Motorsport при Венци.Говори с него.Той винаги ще ти даде адекватно мнение и реални решения и цени за проекта ти.Доста италянки минаха през ръцете му и дадоха много добри резултати.
        не му се занимава явно на Венци вече според мен,но сега имам още една надежда в лицето на един малък сервиз до Ален Мак.
        Sparco написа:
        ...Пък ако смяташ, че е голяма гордост да караш кола единственна по рода си т.е. франкенщайн, на който незнаеш с какво да му смениш някой част ако се счупи...
        http://www.youtube.com/watch?v=AMue_mWnTBcСамо да попитам,това ли според теб е "франкенщайн" ?
        И аз последно пиша в тази тема, ще я следя с интерес и наистина ти пожелавам успех с проекта и 100% реазилация!От клипа който си постнал нищо не се разбира, освен че някакво Палио с турбо се замерва на дино.Нищо друго.От коментарите доколкото италянския ми е ясен май изкарва 266 коня....ама как е направено, с кви компоненти не е ясно.Но намери аналогичен проект по някой форум.Виж частите, направи сметка и виж, че това никак не са случайни и лесно направени коли с малко труд и преправяне.А пак парите са с безумни размери.Тунинг услугите относно труд в чужбина са космически цифри.Франкенщайн значи, че нито скоростите ти ще са нормалните, нито ходовата част, нито нищо.Всичко ще е скалапено и донагаждано, а на това трудно се има вяра.Освен това италянките не са като vw, където всичко става на всичко.Пак ти казвам - неоставяш да се "учат" на колата ти.И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
        <<KARKELANOV>>

        Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
        Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

        Коментар


          #49
          Sparco написа:
          И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
          ми все оше не се е намерил някой да каже "давай я насам.."Благодаря за пожеланията
          FIAT Bravo Club Plovdiv
          Con Asistencia di Veloce

          Коментар


            #50
            Tqnkata написа:
            Sparco написа:
            И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
            ми все оше не се е намерил някой да каже "давай я насам.."Благодаря за пожеланията
            Хмм странно! И Венци ти е обърнал гръб или не ти се дават много кинти?
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #51
              Виделин Райчинов написа:
              Tqnkata написа:
              Sparco написа:
              И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
              ми все оше не се е намерил някой да каже "давай я насам.."Благодаря за пожеланията
              Хмм странно! И Венци ти е обърнал гръб или не ти се дават много кинти?
              айде влез си в скайпа вече , че те диря от една седмица
              FIAT Bravo Club Plovdiv
              Con Asistencia di Veloce

              Коментар


                #52
                Tqnkata написа:
                hf hpe написа:
                колега от тези снимки си пропуснал доста съществени частиснимките са от пунто, съответно и силовото предаване е от таковатвоите полуоски , ще се скъсат още на 2-рото раздаване на газне знам какви дюзи точно са показани на снимките, но поради маниашкият си колектор, оригинално този мотор е с дюзи които пръскат настраниако има такива с голям дебит, то ще са сигурно цената на бравото тис обикновени дюзи ми е интересно какво смесообразуване ще имашеку-то на моделите с метални колектори, няма детонационен датчиктези пък с пластмасовите нямат фазов датчик, което не е болка за умиране, но паралено пръскане при турбо мотор си е мъкаиначе дерзай
                а можеш ли да ми кажеш колко куб.см. са стоковите дюззи на 1.6-цата? Понеже съм пред дилема сега
                колега този сайт има доста богата download секция, където има много информацияако дори и тази информация не можеш да си набавиш самте съветвам да си приготвиш едни 15 000лв, и тогава да мислиш за това което искаш

                Коментар


                  #53
                  2000 20v turbo написа:
                  биСЕРЕ, не се обръщай към мен със "симпатяга" щото който ма е харесал се съм го еб.л Надявам се не си просиш товаАз не знам колко и как изглеждам в очите ти оакан, ама ако не си мериш епитетките ще се наакаш ти - обещавам ти
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Без да ми се сърдиш, мма нали не мислиш, че си ме впечатлил мнооо със заплахите ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  2000 20v turbo написа:
                  Да се върнем на темата с налягането и дебита на маслената помпа на Ку 4-ката:
                  Ако уреда ти мери вярно и тва, което се случва е тва, което си описал и моя извод е като твоя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , клапана на маслената ти помпа отваря на 5 бар-а и с твоя метод мое си го вдигнеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , щом смяташ и мислиш, че има смисъл Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ааа и благодарим мноо за снимката, впечатлен съм Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тта ти хубаво ми даде пример с твойта кола, мма в темата се питаше за турбиниране на атмосферка и за пореден път ще напиша, че на таз помпа като и добавим изброените от мен неща(втулково турбо, маслен охладител, пръскалки), проблема ни ще е с дебита и ......... и не виждам как подлагането на квит и да е шайби ще и помогне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Единственото разумно решение е подмяната и с друга, с по-голям дебит Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Ти как мислиш, що тия производители на автомобили не са се сетили за системата с шайбите и вместо да призвеждат различни помпи, да си блъскат еднаква и за турбо и за атмосферки и само да си подлагат необходимите шайбички Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  2000 20v turbo написа:
                  Писал си, че лагерната турбина "консумирала" повече масло от втулковата
                  Тва май само ти си го видял, че съм го написал Yellow_Flash_Colorz_PDT_16. Ще ми е интересно да ми покажеш къде е станало тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  2000 20v turbo написа:
                  Консумирането на масло аз го разбирам, като горене на масло ве мой ...
                  Тва, кое ти.... как.... си разбрал и разтълкувал си е твоя грижа, мма за маслената помпа, всичко дет е "закачено" към маслената магистрала е консуматор на дебита и, и ако самата помпа няма достатъчен дебит за допълнителните далаверки дет ша и турнем, то нема кво да и напраим.......освен да я сменим Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  2000 20v turbo написа:
                  Междувременно ти разбра ли къде точно треа да ти стои стрелката на температурата на водата щото четох някъде, че питаше... май? Сподели ако си разбрал, че интересно деа
                  Хехе Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 разбирам, че ти се иска да ме "чукнеш"Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мма аз лично, терзания относно стрелки на температури и къде требе да стоят не съм имал (знам на моите коли, къде трябва да стоят и те са си точно там), тъй че дет се вика: Аам соре, мма не ти върза Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Ай до скиф и нема се нервиш, тва все пак е форум Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                  Коментар


                    #54
                    Tqnkata написа:
                    Sparco написа:
                    И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
                    ми все оше не се е намерил някой да каже "давай я насам.."Благодаря за пожеланията
                    К’во стана ? Още ли не си намерил кой да ти вземе парите ?

                    Коментар


                      #55
                      biser_as написа:
                      2000 20v turbo написа:
                      Юнаци някъде да съм писал, че с подлагане на шайба под пружината на "спермостата" ще се дигне налягането в магистралата на ниски обороти Та чудната шайба свива по най-елементарния начин пружината на "спермостата" и при достатъчен дебит на помпата макс. налягането в маторя примерно не е 4 бара, а 4 и кусур да кажем!
                      Мма то е ясно, че с подлагане на шайби и тем подобни "тарикатски" според теб методи, нищо интересно и смислено немоем да сътворим, не само в ниски, но и в секви обороти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тоз клапан дет за теб е регулатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, си е прост байпасен клапан, на който целта е да ограничи максималното налягане в маслената система и в почти всички коли сработва при налягания над 5 бар-а поне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че, ако маслената помпа със закачените и допълнителни утежнения (втулково турбо, маслен охладител) и при загряло на 100+ градуса масло има достатъчен дебит да вдигне налягане за задействане на клапана на помпата, аз лично не виждам кво добро ще си направим с подлагане на шайби и т.н. харабийски подходи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Проблема ще е с дебита на въпросната помпа, а не с налягането дет мое да вдигне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за съжаление дебита немоем го променим с харабийските шайбички, мми требе друга помпичка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      Възможните "странични ефекти" са например ако се попрекали с дебелината на шайбата, респективно и с налягането в магистралата теква първо през остта на турбото...примерно! Съдейки от първия пост на автора на темата останах с впечатлението, че точно тоз ефект се търси затуй писах за шайбата.
                      Едва ли целта е да се разтече турбината, по скоро колегата се опитваше да обясни как с лагерно турбо, консумацията на масло е доста по-малка спрямо втулково такова и съответно влиянието върху маслената система (налягането в нея) е по-малко и то си е така.
                      Тук пишеш за консумация на масло ... Не за консумация на дебит... И не се нервя ...... "симпатяга"
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #56
                        durex_a написа:
                        Tqnkata написа:
                        Sparco написа:
                        И наистина ли никой неиска да ти вземе парите и да ти направи колата?Успех с проекта!
                        ми все оше не се е намерил някой да каже "давай я насам.."Благодаря за пожеланията
                        К’во стана ? Още ли не си намерил кой да ти вземе парите ?
                        Намерил съм ама не виждам смисъл да продължавам темата просто...
                        FIAT Bravo Club Plovdiv
                        Con Asistencia di Veloce

                        Коментар


                          #57
                          Тука станах едни частни спорове,и стана грозотия.Колега помоли да ти я разчистят.Аз те подкрепям,щом си решил действай.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #58
                            pecata написа:
                            Тука станах едни частни спорове,и стана грозотия.Колега помоли да ти я разчистят.Аз те подкрепям,щом си решил действай.
                            по-хубаво да я затварят,като стане готова ще се разбере
                            FIAT Bravo Club Plovdiv
                            Con Asistencia di Veloce

                            Коментар


                              #59
                              Успех! Най-искрено
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #60
                                Tqnkata написа:
                                не му се занимава явно на Венци вече според мен,но сега имам още една надежда в лицето на един малък сервиз до Ален Мак.
                                Това не е ли във Варна,каде е Пловдив каде е Варна,
                                uno turbo 1.3 i.e' 86
                                renault 19 1.8 16v
                                uaz 469 4.0 turbo
                                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                                trabant 601 69'

                                Коментар

                                Working...
                                X