biser_as написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat bravo 1.6 16v към 1.6 16vt към 1.9 16vt
Collapse
X
-
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
-
Tqnkata написа:е то е ясно ама не знам някой да е направил добре вървящ автомобил с 500 лв...ако има такъв да пише да каже ква магия е сътворил.Tqnkata написа:Иначе за донорството от купе турбо мисля , че не е невъзможноTqnkata написа:днес вече ме отрязаха на едно место като попитах дали е възможно да направим конверсия на 1.6...просто има много хора дето хич не им се занимава,което малко ме разочарова
Коментар
-
в мобилето има турбо купета по 2500 закво не вземеш някво по читаво на външен вид поне че тя ревизията е ясна за мотора,и за още 2500 да си го спретнеш до към 240 коня да си съскаш из пловдивско,вече ако има някви врътки да е регистрирано без акциз и с по-малак мотор за данаци го и тн. пак си е +.Това за браво 1.6 16вт наистина е мн добра идея ма трябва според мене да няма квода си правиш парите че и аз къде нищо не разбирам знам че е сложно и ПО-СКЪПО от купуването на турбо фиат където са по 2 за лев вече, а и вече ти го казаха хора с не 1 и 2 правени коли което аз бих го зел под внимание.Успех квото и да решиш,и все пак браво турбо по-рядко се вижда и мен лично ме кефи повече.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
-
biser_as написа:Tqnkata написа:днес вече ме отрязаха на едно место като попитах дали е възможно да направим конверсия на 1.6...просто има много хора дето хич не им се занимава,което малко ме разочароваwizard88 написа:в мобилето има турбо купета по 2500 закво не вземеш някво по читаво на външен вид поне че тя ревизията е ясна за мотора,и за още 2500 да си го спретнеш до към 240 коня да си съскаш из пловдивско,вече ако има някви врътки да е регистрирано без акциз и с по-малак мотор за данаци го и тн. пак си е +.Това за браво 1.6 16вт наистина е мн добра идея ма трябва според мене да няма квода си правиш парите че и аз къде нищо не разбирам знам че е сложно и ПО-СКЪПО от купуването на турбо фиат където са по 2 за лев вече, а и вече ти го казаха хора с не 1 и 2 правени коли което аз бих го зел под внимание.Успех квото и да решиш,и все пак браво турбо по-рядко се вижда и мен лично ме кефи повече.FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Колега, силно те съветвам да си следваш желанията... Не мога да ти опиша какво удоволетворение и кеф е, да имаш нестандартна кола. Аз моята хем не съм си я правил аз, а я взех готова и все пак се чувствам супер от факта, че супер рядко се срещат Типо-та с турбо мотор (поне по нашите пътища). То е ясно, че можеш да си вземеш Fiat Coupe турбо за някаква сума, но това може да го направи всеки - турбо купета има много, но кола която няма заводски турбо мотор - впечатлява много повече според мен. Ако си решил и ти се иска - гони си нещата. Не е толкова трудно. Аз докато бях на етапа, в който само четях темите и си мечтаех - всички ми казваха "много е скъпо, много е трудно" и т.н, но като имаш желание става... и пари да нямаш в един момент, в следващия имаш и правиш... и така. Подкрепям те напълно и ще чакам с интерес развитие.ПоздравиFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:Колега, силно те съветвам да си следваш желанията... Не мога да ти опиша какво удоволетворение и кеф е, да имаш нестандартна кола. Аз моята хем не съм си я правил аз, а я взех готова и все пак се чувствам супер от факта, че супер рядко се срещат Типо-та с турбо мотор (поне по нашите пътища). То е ясно, че можеш да си вземеш Fiat Coupe турбо за някаква сума, но това може да го направи всеки - турбо купета има много, но кола която няма заводски турбо мотор - впечатлява много повече според мен. Ако си решил и ти се иска - гони си нещата. Не е толкова трудно. Аз докато бях на етапа, в който само четях темите и си мечтаех - всички ми казваха "много е скъпо, много е трудно" и т.н, но като имаш желание става... и пари да нямаш в един момент, в следващия имаш и правиш... и така. Подкрепям те напълно и ще чакам с интерес развитие.ПоздравиFIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Tqnkata написа:biser_as написа:Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
biser_as написа:Tqnkata написа:biser_as написа:Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Бисере, на високи и средни обороти се постига по-плътен клин Ве мой с таз прословутата шайба Виждаш ли някакъв смисъл сега или пак не Туй първоВторо кат байпасира байпасния клапан ко се случва масторе? Задържа се някаква горна граница в налягането, което прави ли го тоз клапан регулатор Май да а И трето "консумацията на масло", за която пишеш е лошава работа и кат е решила една турбина да консумира масло е без значение втулкова ли е или съчмена..... маслото си става на пушилка, "изконсумирва" се и после се изконсумирват я лагерите, я вала, я някоя биелка я сичките заедно Гледам търсиш смисъл в постовете ми и дано ти помагам да го намериш и за туй ще следя настоящата тема, гледам ти си основен консултант тука и че видим кво аджаба смислено ще родите от нея :D :D :D Ай стискам палци и глей на колегата веднъж вече му отказали некви мастори да му изпълнят проекта..... ти гледам си чат от тез нища, съвети даваш, това-онова.....що не се хванеш да материализираш знанията си и да направите първия в БГ 1,9 16 ВТ таласъм ......ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Бисере, на високи и средни обороти се постига по-плътен клин Ве мой с таз прословутата шайба Виждаш ли някакъв смисъл сега или пак не2000 20v turbo написа:Второ кат байпасира байпасния клапан ко се случва масторе? Задържа се някаква горна граница в налягането, което прави ли го тоз клапан регулатор Май да а2000 20v turbo написа:И трето "консумацията на масло", за която пишеш е лошава работа и кат е решила една турбина да консумира масло е без значение втулкова ли е или съчмена..... маслото си става на пушилка, "изконсумирва" се и после се изконсумирват я лагерите, я вала, я някоя биелка я сичките заедно2000 20v turbo написа:Гледам търсиш смисъл в постовете ми и дано ти помагам да го намериш и за туй ще следя настоящата тема, гледам ти си основен консултант тука и че видим кво аджаба смислено ще родите от нея :D :D :D2000 20v turbo написа:Ай стискам палци .....що не се хванеш да материализираш знанията си и да направите първия в БГ 1,9 16 ВТ таласъм ......
Коментар
-
колега от тези снимки си пропуснал доста съществени частиснимките са от пунто, съответно и силовото предаване е от таковатвоите полуоски , ще се скъсат още на 2-рото раздаване на газне знам какви дюзи точно са показани на снимките, но поради маниашкият си колектор, оригинално този мотор е с дюзи които пръскат настраниако има такива с голям дебит, то ще са сигурно цената на бравото тис обикновени дюзи ми е интересно какво смесообразуване ще имашеку-то на моделите с метални колектори, няма детонационен датчиктези пък с пластмасовите нямат фазов датчик, което не е болка за умиране, но паралено пръскане при турбо мотор си е мъкаиначе дерзай
Коментар
-
hf hpe написа:колега от тези снимки си пропуснал доста съществени частиснимките са от пунто, съответно и силовото предаване е от таковатвоите полуоски , ще се скъсат още на 2-рото раздаване на газне знам какви дюзи точно са показани на снимките, но поради маниашкият си колектор, оригинално този мотор е с дюзи които пръскат настраниако има такива с голям дебит, то ще са сигурно цената на бравото тис обикновени дюзи ми е интересно какво смесообразуване ще имашеку-то на моделите с метални колектори, няма детонационен датчиктези пък с пластмасовите нямат фазов датчик, което не е болка за умиране, но паралено пръскане при турбо мотор си е мъкаиначе дерзайFIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
биСЕРЕ, не се обръщай към мен със "симпатяга" щото който ма е харесал се съм го еб.л Надявам се не си просиш това Аз не знам колко и как изглеждам в очите ти оакан, ама ако не си мериш епитетките ще се наакаш ти - обещавам ти Аз работя и не си чеша пръстетата по цял ден на клавиатурата За това пиша във форума от вечер на вечер Успокой се - не съм механик По-чевръстите коли са ми хоби и когато имам време, релаксирам занимавайки се с тях Като така в общо 3 мои коли съм се ровил и съм експериментирал това-онова! 2 от тези коли са италианки и в момента си чеша крастата с втората от тях - Алфа Ромео Q -4 Та по темата! С мазането на италианките съм си играл доста, заради склонността им да си хапват лагерите и имам известен опит Разглабял съм разни помпи, мерил съм коя, кога, какво налягане прави и държи и съм стигнал до някои изводи относно хапването на лагерчоците, ама в таз баш тема чини ми се не е подходящо да ги коментирам, щото автора и не познава на снимка двигаела, който кара, пък тръгнал да го турбинира Да се върнем на темата с налягането и дебита на маслената помпа на Ку 4-ката:При студен мотор и тихи обороти /1100-1200 об./ датчика за налягане на маслото сочи малко повече от 4,2-4,3 бара-стрелката малко подминава 4. Пак при студен мотор, но вече при 2000 оборота датчика показва 5 бара! При 3000 оборота-пак 5 бара! При 4000 пак 5 бара и на студен мотор повече обороти не съм качвал, щото освен, че не е полезно за ДВГ-то, ами няма и смисъл, поради това, че според мен "спермостата", байпасния клапан или регулатора е вече сработил!При загрял мотор-90 градуса на 5000 оборота стрелката на датчика заковава на 5 бара и си стои там до ограничител - 7000, че и кусур оборота, както на долната снимка - специално за теб съм я направил току що Кви изводи си праиш сега от тез факти Ако ти е слаба логиката и не правиш изводи - да ти помогна! Ами помпата дебит има и ДВГ-то и на 5000 и на 7200 оборота върти с маслен клин с плътност 5 бара Поставяйки вълшебната шайбичка по д пружината, налягането в магистралата се повишава и става примерно 5,5 - 5,8 бара, от там се подобрява и устойчивостта и плътността на масления клин между лагерите и шийките на вала Ако се прекали с дебелината на шайбата обаче се стига до отрицателния ефект , който упоменах в горния си пост - теква турбината За лошавата работа с турбините: Е кво не разбираш от поста ми Писал си, че лагерната турбина "консумирала" повече масло от втулковата Консумирането на масло аз го разбирам, като горене на масло ве мой ... За туй сам се изказал, че като почне турбото да консумира масло то се изконсумирва - свършва и като се изконсумира маслото се изконсумирват накои от елементите на коляно-мотовилковия механизъм... Чакай, че пак може сложно да ти се види.... Имам предвид, че кат свърши маслото в картера - изтропва матора-затуй е лошава работа консумацята на масло!Аз лично спирам да пиша в таз точно тема, само ще се забавлявам с нея, като в темите от раздела "Хайде да си мерим конете" и ще чакам появата на таласъма-1,9 16 VТ, за който още веднъж пожелавам на автора на темата - УСПЕХ а ти биСЕРЕ не се чуствай длъжен да ми отговаряш или ако искаш - направи го ама умната с епитетите, щото верно мое да са наакаш Междувременно ти разбра ли къде точно треа да ти стои стрелката на температурата на водата щото четох някъде, че питаше... май? Сподели ако си разбрал, че интересно деа Те ти и снимката, тя е специален подарък за тебе Малко повече уважение един към друг!Потребителските мнения трябва да показват респект към другите потребители.Следват предупреждения!МодераторТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Аз лично подкрепям мнението, те това е безсмислен проект и резултата ще е много пари за нищо.Но това си е лично мое мнение.Няма невъзможни неща-разбира се по един или друг начин проекта е осъществим.Но пък е пълно безумие някой да се "учи" на твойта кола.Това е проект неизпълняван посега, а ако беше наистина толкова лесен и с добър резултат,одавна някой щеше да го е направил много пъти.Пътя, по който тръгваш е неутъпкам и няма да те доведе до нищо добро...Пък ако смяташ, че е голяма гордост да караш кола единственна по рода си т.е. франкенщайн, на който незнаеш с какво да му смениш някой част ако се счупи...Но ако си решил да правиш турбо кола, намери най-удачният вариант, който ще ти коства най-малко средства, време и ще даде най-добър резултат.Аз лично ти предлагам намери си някоя турбо италянка, било то Купе или някоя Ланчия.Твоята кола + донура е добро решение.Поне ще знаеш,че имаш всичко необходимо мотора да работи нормално в твоята кола.Но пак паричките няма да са никак малко.Но поне ще караш доста по-сигурна кола.Ако гониш резултат от порядака на 200-220 коня.Без други дюзи, без проблеми с налянаге на маслото....както заводски си е измислено.Отиди в Madness Motorsport при Венци.Говори с него.Той винаги ще ти даде адекватно мнение и реални решения и цени за проекта ти.Доста италянки минаха през ръцете му и дадоха много добри резултати.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар