Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat bravo 1.6 16v към 1.6 16vt към 1.9 16vt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    biser_as написа:
    Tqnkata написа:
    какви други да си създам? а и лесно ли се намира блъснато купе турбо обаче с здрав двигател и чаркалъци там...?
    Е как кви бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Единия и то съществен проблем (от него зависят доста от финансовите ти вложения за напред) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 си ми го написал във собствения ти (втория) въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_16След тва ако имаш късмет и намериш правилното решение (здрави мотор и скорости) на горния проблем, следват чуденки и преправки как да влезе в коша на Браво желязо дет е било в друга платформа, след кат го насадиш, требе инвестираш и в разни далаверки (не мнооо ефтинки) като спирачки, окачване (различно от Кофап и тем подобни смешки, популярни из тоз форум), генерация и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ........иииии накрая тотала кат кинти пак отиде в големите 4-цифрени суми Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    е то е ясно ама не знам някой да е направил добре вървящ автомобил с 500 лв...ако има такъв да пише да каже ква магия е сътворил.Иначе за донорството от купе турбо мисля , че не е невъзможно и вероятността някой да се навие да го зглоби е по голяма от колкото до сега защото днес вече ме отрязаха на едно место като попитах дали е възможно да направим конверсия на 1.6...просто има много хора дето хич не им се занимава,което малко ме разочарова
    FIAT Bravo Club Plovdiv
    Con Asistencia di Veloce

    Коментар


      #32
      Tqnkata написа:
      е то е ясно ама не знам някой да е направил добре вървящ автомобил с 500 лв...ако има такъв да пише да каже ква магия е сътворил.
      Еее пич, то по моите разбирания добре вървящ и здрав автомобил даже малко трудно ше стане и с още една нула на споменатата от теб сума Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Магии в тия работи няма-има само скъпи части и голяма вероятност от взрив при 1-вата по-здрава ръчка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
      Tqnkata написа:
      Иначе за донорството от купе турбо мисля , че не е невъзможно
      Невъзможни неща няма баце Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , всичко може да стане, само въпроса е до колко си заслужава финансово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
      Tqnkata написа:
      днес вече ме отрязаха на едно место като попитах дали е възможно да направим конверсия на 1.6...просто има много хора дето хич не им се занимава,което малко ме разочарова
      Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

      Коментар


        #33
        в мобилето има турбо купета по 2500 закво не вземеш някво по читаво на външен вид поне че тя ревизията е ясна за мотора,и за още 2500 да си го спретнеш до към 240 коня да си съскаш из пловдивско,вече ако има някви врътки да е регистрирано без акциз и с по-малак мотор за данаци го и тн. пак си е +.Това за браво 1.6 16вт наистина е мн добра идея ма трябва според мене да няма квода си правиш парите че и аз къде нищо не разбирам знам че е сложно и ПО-СКЪПО от купуването на турбо фиат където са по 2 за лев вече, а и вече ти го казаха хора с не 1 и 2 правени коли което аз бих го зел под внимание.Успех квото и да решиш,и все пак браво турбо по-рядко се вижда и мен лично ме кефи повече.
        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

        Коментар


          #34
          biser_as написа:
          Tqnkata написа:
          днес вече ме отрязаха на едно место като попитах дали е възможно да направим конверсия на 1.6...просто има много хора дето хич не им се занимава,което малко ме разочарова
          Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          ако трябва да съм честен ДА...щех даже много да се зарадвам..
          wizard88 написа:
          в мобилето има турбо купета по 2500 закво не вземеш някво по читаво на външен вид поне че тя ревизията е ясна за мотора,и за още 2500 да си го спретнеш до към 240 коня да си съскаш из пловдивско,вече ако има някви врътки да е регистрирано без акциз и с по-малак мотор за данаци го и тн. пак си е +.Това за браво 1.6 16вт наистина е мн добра идея ма трябва според мене да няма квода си правиш парите че и аз къде нищо не разбирам знам че е сложно и ПО-СКЪПО от купуването на турбо фиат където са по 2 за лев вече, а и вече ти го казаха хора с не 1 и 2 правени коли което аз бих го зел под внимание.Успех квото и да решиш,и все пак браво турбо по-рядко се вижда и мен лично ме кефи повече.
          идеята ти вече тотално ме хвърли на къра направо....Днес масово хора,с които говоря по този въпрос се опитват да ме откажат,други ми викат давай,трети ми викат ти ЛУД,четвърти че съм щял да я направя колата и после ще трябвало да ида да я хвърля белканто щото за нищо нямала да става.....ииииииииииии така не знам вече на къде
          FIAT Bravo Club Plovdiv
          Con Asistencia di Veloce

          Коментар


            #35
            Колега, силно те съветвам да си следваш желанията... Не мога да ти опиша какво удоволетворение и кеф е, да имаш нестандартна кола. Аз моята хем не съм си я правил аз, а я взех готова и все пак се чувствам супер от факта, че супер рядко се срещат Типо-та с турбо мотор (поне по нашите пътища). То е ясно, че можеш да си вземеш Fiat Coupe турбо за някаква сума, но това може да го направи всеки - турбо купета има много, но кола която няма заводски турбо мотор - впечатлява много повече според мен. Ако си решил и ти се иска - гони си нещата. Не е толкова трудно. Аз докато бях на етапа, в който само четях темите и си мечтаех - всички ми казваха "много е скъпо, много е трудно" и т.н, но като имаш желание става... и пари да нямаш в един момент, в следващия имаш и правиш... и така. Подкрепям те напълно и ще чакам с интерес развитие.Поздрави
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #36
              porosenoq написа:
              Колега, силно те съветвам да си следваш желанията... Не мога да ти опиша какво удоволетворение и кеф е, да имаш нестандартна кола. Аз моята хем не съм си я правил аз, а я взех готова и все пак се чувствам супер от факта, че супер рядко се срещат Типо-та с турбо мотор (поне по нашите пътища). То е ясно, че можеш да си вземеш Fiat Coupe турбо за някаква сума, но това може да го направи всеки - турбо купета има много, но кола която няма заводски турбо мотор - впечатлява много повече според мен. Ако си решил и ти се иска - гони си нещата. Не е толкова трудно. Аз докато бях на етапа, в който само четях темите и си мечтаех - всички ми казваха "много е скъпо, много е трудно" и т.н, но като имаш желание става... и пари да нямаш в един момент, в следващия имаш и правиш... и така. Подкрепям те напълно и ще чакам с интерес развитие.Поздрави
              знаеш ли искам да ти благодаря за тоя пост.По някога е хубаво е така да прочетеш нещо или някой да ти каже нещо което да те вдигне та благодаря още веднъж.Колеги търси се дроселна клапа която да има по голям дебит на въздух от оригиналната на Браво 1.6.Проблема,че такава от Ланчиа не мога да намеря.Давайте някъкви предложения?
              FIAT Bravo Club Plovdiv
              Con Asistencia di Veloce

              Коментар


                #37
                Tqnkata написа:
                biser_as написа:
                Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                ако трябва да съм честен ДА...щех даже много да се зарадвам..
                Епа начи проблема ти е никъф Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , закарай си колата в някой тунинг-сервиз (в София има няколко поне) и те с удоволствие ще ти вземат паричките за да ти стане Браво-то 1,6 16ВТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  #38
                  biser_as написа:
                  Tqnkata написа:
                  biser_as написа:
                  Ее щеше ли да си по-щастлив ако ти бяха казали: Оооо ммма да заповядай, ще ти направим квот искаш с твойто едно и шест Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , приготви си само едни първоначални 2000+лв. за труда (частите отделно) и докарвай возилото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  ако трябва да съм честен ДА...щех даже много да се зарадвам..
                  Епа начи проблема ти е никъф Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , закарай си колата в някой тунинг-сервиз (в София има няколко поне) и те с удоволствие ще ти вземат паричките за да ти стане Браво-то 1,6 16ВТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  ее в пловдив сервизи няма ли бря? Чакам един колега да си седне на компютъра за да ми даде инфо за един тунинг център където евентуално може да започнем нещо
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар


                    #39
                    Бисере, на високи и средни обороти се постига по-плътен клин Ве мой с таз прословутата шайба Виждаш ли някакъв смисъл сега или пак не Туй първоВторо кат байпасира байпасния клапан ко се случва масторе? Задържа се някаква горна граница в налягането, което прави ли го тоз клапан регулатор Май да а И трето "консумацията на масло", за която пишеш е лошава работа и кат е решила една турбина да консумира масло е без значение втулкова ли е или съчмена..... маслото си става на пушилка, "изконсумирва" се и после се изконсумирват я лагерите, я вала, я някоя биелка я сичките заедно Гледам търсиш смисъл в постовете ми и дано ти помагам да го намериш и за туй ще следя настоящата тема, гледам ти си основен консултант тука и че видим кво аджаба смислено ще родите от нея :D :D :D Ай стискам палци и глей на колегата веднъж вече му отказали некви мастори да му изпълнят проекта..... ти гледам си чат от тез нища, съвети даваш, това-онова.....що не се хванеш да материализираш знанията си и да направите първия в БГ 1,9 16 ВТ таласъм ......
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #40
                      2000 20v turbo написа:
                      Бисере, на високи и средни обороти се постига по-плътен клин Ве мой с таз прословутата шайба Виждаш ли някакъв смисъл сега или пак не
                      Скии ся, симпатяга Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 глеам, че ти трябваше цел ден и повече да измислиш ква тъпня и как по-харабийски, да ми я напишеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и да не излезе, че си се оакал прибързано, мма ти сигурен ли си, че след толко мислене си успял да родиш нещо смислено? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тта да ти отговоря на 1-вото: Не, не намирам никъф смисъл в мнението ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ти намираш ли смисъл да подлагаш тарикатски шайби на клапан, на който идеята му е да пази маслената система от прекомерно високо налягане, с цел да си вдигнеш работното налягане? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот аз лично не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тоз клапан примерно на повечето коли отваря на 6,7,8 бар-а, ти нали не мислиш, че на кола дет е била атмосферка, закачил си и няколко консуматура отгоре (втулково турбо, маслен охладител, пръскалки на буталата-за тях колегата Joro ме подсети, бях ги забравил Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ) при загряло на 100+ градуса масло ще успееш да вдигнеш при кви и да е обороти такова налягане, че да е необходимо тоз клапан да отвори? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот аз понеже съм сигурен, че нема моеш го направиш, тта не виждам и що да подлагам квот и да е на клапана Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      Второ кат байпасира байпасния клапан ко се случва масторе? Задържа се някаква горна граница в налягането, което прави ли го тоз клапан регулатор Май да а
                      Тук си в лека грешка баце, аз не съм майстор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , силно се надявам и ти да не си Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мма за другото си прав-тоз клапан наистина байпасира и задържа няква горна граница на налягането в системата, мма тва за нормалните хора не го прави регулатор (не регулира някво постоянно работно налягане) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ти кажи ми честно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , виждал ли си маслена система на кола дето при загряло хубаво масло, при квито и да обороти да достига налягането, за което е пружината на тоз клапан? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз съм убеден, че не си, камо ли на атмосферка, преправена на турбо, с изброените от мен по-нагоре утежнения за маслената система Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      И трето "консумацията на масло", за която пишеш е лошава работа и кат е решила една турбина да консумира масло е без значение втулкова ли е или съчмена..... маслото си става на пушилка, "изконсумирва" се и после се изконсумирват я лагерите, я вала, я някоя биелка я сичките заедно
                      Еее тук баце, сериозно вече нищо не разбрах Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ква е тая "лошава работа", кви са тия пушилки, кви са тия консумации на масло Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Не помня някой (особено пък аз) да е говорил за прецакани турбини, пушеци, лагери, валове и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      Гледам търсиш смисъл в постовете ми и дано ти помагам да го намериш и за туй ще следя настоящата тема, гледам ти си основен консултант тука и че видим кво аджаба смислено ще родите от нея :D :D :D
                      Ми пич, след последния ти пост , честно казано не търся нищо в твоите постове Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А тва, че ще следиш темата с интерес е похвално, следи и разни други теми, явно си ученолюбив, мое да научиш доста полезни за теб неща Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      Ай стискам палци .....що не се хванеш да материализираш знанията си и да направите първия в БГ 1,9 16 ВТ таласъм ......
                      Ай стискай си палците и не го мисли, слагай си шайбички къде ти кефне, а пък моите знания и материализирането им, не ги мисли също, аз квот съм искал съм го материализирал Малко повече уважение един към друг!Потребителските мнения трябва да показват респект към другите потребители.Следват предупреждения!Модератор

                      Коментар


                        #41
                        колега от тези снимки си пропуснал доста съществени частиснимките са от пунто, съответно и силовото предаване е от таковатвоите полуоски , ще се скъсат още на 2-рото раздаване на газне знам какви дюзи точно са показани на снимките, но поради маниашкият си колектор, оригинално този мотор е с дюзи които пръскат настраниако има такива с голям дебит, то ще са сигурно цената на бравото тис обикновени дюзи ми е интересно какво смесообразуване ще имашеку-то на моделите с метални колектори, няма детонационен датчиктези пък с пластмасовите нямат фазов датчик, което не е болка за умиране, но паралено пръскане при турбо мотор си е мъкаиначе дерзай

                        Коментар


                          #42
                          hf hpe написа:
                          иначе дерзай
                          Ети го човека бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, дет от всички тук присъстващи е може би най-наясно в кой фиатки мотор кво има, коя част с коя е заменима и съвместима и кое как трябва и дали мое да се случи изобщо

                          Коментар


                            #43
                            hf hpe написа:
                            колега от тези снимки си пропуснал доста съществени частиснимките са от пунто, съответно и силовото предаване е от таковатвоите полуоски , ще се скъсат още на 2-рото раздаване на газне знам какви дюзи точно са показани на снимките, но поради маниашкият си колектор, оригинално този мотор е с дюзи които пръскат настраниако има такива с голям дебит, то ще са сигурно цената на бравото тис обикновени дюзи ми е интересно какво смесообразуване ще имашеку-то на моделите с метални колектори, няма детонационен датчиктези пък с пластмасовите нямат фазов датчик, което не е болка за умиране, но паралено пръскане при турбо мотор си е мъкаиначе дерзай
                            а можеш ли да ми кажеш колко куб.см. са стоковите дюззи на 1.6-цата? Понеже съм пред дилема сега
                            FIAT Bravo Club Plovdiv
                            Con Asistencia di Veloce

                            Коментар


                              #44
                              биСЕРЕ, не се обръщай към мен със "симпатяга" щото който ма е харесал се съм го еб.л Надявам се не си просиш това Аз не знам колко и как изглеждам в очите ти оакан, ама ако не си мериш епитетките ще се наакаш ти - обещавам ти Аз работя и не си чеша пръстетата по цял ден на клавиатурата За това пиша във форума от вечер на вечер Успокой се - не съм механик По-чевръстите коли са ми хоби и когато имам време, релаксирам занимавайки се с тях Като така в общо 3 мои коли съм се ровил и съм експериментирал това-онова! 2 от тези коли са италианки и в момента си чеша крастата с втората от тях - Алфа Ромео Q -4 Та по темата! С мазането на италианките съм си играл доста, заради склонността им да си хапват лагерите и имам известен опит Разглабял съм разни помпи, мерил съм коя, кога, какво налягане прави и държи и съм стигнал до някои изводи относно хапването на лагерчоците, ама в таз баш тема чини ми се не е подходящо да ги коментирам, щото автора и не познава на снимка двигаела, който кара, пък тръгнал да го турбинира Да се върнем на темата с налягането и дебита на маслената помпа на Ку 4-ката:При студен мотор и тихи обороти /1100-1200 об./ датчика за налягане на маслото сочи малко повече от 4,2-4,3 бара-стрелката малко подминава 4. Пак при студен мотор, но вече при 2000 оборота датчика показва 5 бара! При 3000 оборота-пак 5 бара! При 4000 пак 5 бара и на студен мотор повече обороти не съм качвал, щото освен, че не е полезно за ДВГ-то, ами няма и смисъл, поради това, че според мен "спермостата", байпасния клапан или регулатора е вече сработил!При загрял мотор-90 градуса на 5000 оборота стрелката на датчика заковава на 5 бара и си стои там до ограничител - 7000, че и кусур оборота, както на долната снимка - специално за теб съм я направил току що Кви изводи си праиш сега от тез факти Ако ти е слаба логиката и не правиш изводи - да ти помогна! Ами помпата дебит има и ДВГ-то и на 5000 и на 7200 оборота върти с маслен клин с плътност 5 бара Поставяйки вълшебната шайбичка по д пружината, налягането в магистралата се повишава и става примерно 5,5 - 5,8 бара, от там се подобрява и устойчивостта и плътността на масления клин между лагерите и шийките на вала Ако се прекали с дебелината на шайбата обаче се стига до отрицателния ефект , който упоменах в горния си пост - теква турбината За лошавата работа с турбините: Е кво не разбираш от поста ми Писал си, че лагерната турбина "консумирала" повече масло от втулковата Консумирането на масло аз го разбирам, като горене на масло ве мой ... За туй сам се изказал, че като почне турбото да консумира масло то се изконсумирва - свършва и като се изконсумира маслото се изконсумирват накои от елементите на коляно-мотовилковия механизъм... Чакай, че пак може сложно да ти се види.... Имам предвид, че кат свърши маслото в картера - изтропва матора-затуй е лошава работа консумацята на масло!Аз лично спирам да пиша в таз точно тема, само ще се забавлявам с нея, като в темите от раздела "Хайде да си мерим конете" и ще чакам появата на таласъма-1,9 16 VТ, за който още веднъж пожелавам на автора на темата - УСПЕХ а ти биСЕРЕ не се чуствай длъжен да ми отговаряш или ако искаш - направи го ама умната с епитетите, щото верно мое да са наакаш Междувременно ти разбра ли къде точно треа да ти стои стрелката на температурата на водата щото четох някъде, че питаше... май? Сподели ако си разбрал, че интересно деа Те ти и снимката, тя е специален подарък за тебе Малко повече уважение един към друг!Потребителските мнения трябва да показват респект към другите потребители.Следват предупреждения!Модератор
                              Прикачени файлове
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #45
                                Аз лично подкрепям мнението, те това е безсмислен проект и резултата ще е много пари за нищо.Но това си е лично мое мнение.Няма невъзможни неща-разбира се по един или друг начин проекта е осъществим.Но пък е пълно безумие някой да се "учи" на твойта кола.Това е проект неизпълняван посега, а ако беше наистина толкова лесен и с добър резултат,одавна някой щеше да го е направил много пъти.Пътя, по който тръгваш е неутъпкам и няма да те доведе до нищо добро...Пък ако смяташ, че е голяма гордост да караш кола единственна по рода си т.е. франкенщайн, на който незнаеш с какво да му смениш някой част ако се счупи...Но ако си решил да правиш турбо кола, намери най-удачният вариант, който ще ти коства най-малко средства, време и ще даде най-добър резултат.Аз лично ти предлагам намери си някоя турбо италянка, било то Купе или някоя Ланчия.Твоята кола + донура е добро решение.Поне ще знаеш,че имаш всичко необходимо мотора да работи нормално в твоята кола.Но пак паричките няма да са никак малко.Но поне ще караш доста по-сигурна кола.Ако гониш резултат от порядака на 200-220 коня.Без други дюзи, без проблеми с налянаге на маслото....както заводски си е измислено.Отиди в Madness Motorsport при Венци.Говори с него.Той винаги ще ти даде адекватно мнение и реални решения и цени за проекта ти.Доста италянки минаха през ръцете му и дадоха много добри резултати.
                                <<KARKELANOV>>

                                Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                                Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Working...
                                X