Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat bravo 1.6 16v към 1.6 16vt към 1.9 16vt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    2000 20v turbo написа:
    Колега, бат ти Ици та е пропуснал, ама аз не моа са сдържа... Ако си ги сънувал тез работи - смени приспивателните приятелю!!!!Няколко неща не ми се изясниха на мен примерно .... Що аджаба втулковата турбина понижава налягането пък съчмената го повишава - заради рестриктора ли За налягането на маслото има регулатор ве мой - в конзолата на филтъра поне на по-големите матори е там, ама вероятно и на "еноишес" е там. Те тоз регулатор при нормални други условия /хлабини в лагерите, дебит и "здравословно състояние" на помпата/ и с дървени лагери да ти е турбото щи поддържа коректно налягане. Пък, ако искаш все пак да го вдигнеш налягането по тарикатско /и ефтино/ е да подложиш някоя шайба под пружината на масления регулатор Тез дюзи 660 кубика какви коне ще се търсят? Пък със съединителя със кремъчното покритие ма уби И ако са ти трудни сметките виж някой счетоводител да ти сметне ей тез сънища в реалния свят кви пари са, да ти анализира мераците и да прецени дали няма да ти е по-ефтино едно Купе 16 или 20 ВТ да си купиш готово...Те мечтите и сънищата не са опасни ама....Все пак успех и от мене...И аз очаквам снимки и развитие
    Колега....извинявам са много,че ще ти го кажа ама много странно пишеш и трудно ти разбирам ....все пак от това,което схванах ще ти отвърна,че за това съм пуснал темата-за да може хора с опит да дадат акъл как да стане....а не да плюят и да ми викат,че сънувам.За парите не се притеснявай щом го говоря значи има за кво не съм човек,който си прави вятър на устата по принцип.
    FIAT Bravo Club Plovdiv
    Con Asistencia di Veloce

    Коментар


      #17
      баце имам едни вебери 385 кубика днеска едно приятелче с такива дюзи на 4по4 е изкарал 280 коня на гумите
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        #18
        1912 написа:
        баце имам едни вебери 385 кубика днеска едно приятелче с такива дюзи на 4по4 е изкарал 280 коня на гумите
        ми ай на някоя среща ще обсъдим
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Con Asistencia di Veloce

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          в конзолата на филтъра има единсвено премостат за маслото ( за масленния радиатор)
          Има термостат , туй нящо пермостат-а не ми е мноо познато Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Шегувам се само Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          WhitePower написа:
          регулатора е в помпата и той не позволява маслото да надвишава определени налягания ( за дане стане гато градинска лека при 8000 оборотаа такъв за минимално налягане незнам да има
          За всичко останало си прав, мма е хубаво и другите дет дават "компетентни" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 мнения да го знаят също Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

          Коментар


            #20
            Joro написа:
            Налягането на празен ход не можеш да го вдигнеш по този начин. Регулаторът е като предпазен клапан за високо налягане - примерно отваря при 5 бара и не позволява по нататъчното му покачване. Като е загряла колата, просто помпата няма такъв дебит при загряло масло за да осигури такова налягане.Чудно ми е като сложа турбината с колко ще ми падне налягането на маслото при празен ход. Сега при 90 градуса масло и около 900 оборота държи около 2.5-3.0 бара. Дали ще падне осезателно? Някой засичал ли е със/без турбина?
            Благодаря за разясненията колега , мен ми е ясно за кво е сложен тоз клапан, как и кога функционира, просто ми беше интересно с тия терикатски предложения за подлагане на шайби, ква е целта и кво ще се постигне точно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аа относно това с колко ще ти падне налягането на маслото, кат сложиш турбина, трудно според мен можеш да прецениш спрямо сегашното ти положение Предполагам се сещаш, че като сложиш турбина (ако е втулкова, тя си иска добър дебит масло,а и налягане, спрямо лагерна), ще сложиш сигурно и маслен охладител, естествено сегашните 90 градуса на маслото в турбо вариант ще отскочат над 105-110, лятото и при ръчка мое и 120 да подминат и налягането ще ти падне и от това, щот вискозитета му ще падне доста Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ттта след тия всички утежнения за помпата трудно мое ти каже някой, спрямо сега, кво налягане ще имаш тогава Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може би ще е показателно за теб, но при турбо мотори, винаги маслените помпи са с по-голям дебит, сигурно има защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

            Коментар


              #21
              biser_as написа:
              Joro написа:
              Налягането на празен ход не можеш да го вдигнеш по този начин. Регулаторът е като предпазен клапан за високо налягане - примерно отваря при 5 бара и не позволява по нататъчното му покачване. Като е загряла колата, просто помпата няма такъв дебит при загряло масло за да осигури такова налягане.Чудно ми е като сложа турбината с колко ще ми падне налягането на маслото при празен ход. Сега при 90 градуса масло и около 900 оборота държи около 2.5-3.0 бара. Дали ще падне осезателно? Някой засичал ли е със/без турбина?
              Благодаря за разясненията колега , мен ми е ясно за кво е сложен тоз клапан, как и кога функционира, просто ми беше интересно с тия терикатски предложения за подлагане на шайби, ква е целта и кво ще се постигне точно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аа относно това с колко ще ти падне налягането на маслото, кат сложиш турбина, трудно според мен можеш да прецениш спрямо сегашното ти положение Предполагам се сещаш, че като сложиш турбина (ако е втулкова, тя си иска добър дебит масло,а и налягане, спрямо лагерна), ще сложиш сигурно и маслен охладител, естествено сегашните 90 градуса на маслото в турбо вариант ще отскочат над 105-110, лятото и при ръчка мое и 120 да подминат и налягането ще ти падне и от това, щот вискозитета му ще падне доста Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ттта след тия всички утежнения за помпата трудно мое ти каже някой, спрямо сега, кво налягане ще имаш тогава Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може би ще е показателно за теб, но при турбо мотори, винаги маслените помпи са с по-голям дебит, сигурно има защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              да колега смятам , че си прав и ще го имам в предвид.Благодаря за коментара!
              FIAT Bravo Club Plovdiv
              Con Asistencia di Veloce

              Коментар


                #22
                Е кое не разбра? Изписал си няколко глупости, като най- голямата от тях е "кремъчния" съединител! Някакъв нов диск има подкован вместо керамика с кремъци ли?После си написал, че масления рестриктор на съчмената турбина покачва налягането на маслото в мотора пак глуп..стТез 660 кубика дюзи 800 коня ли търсимСлед съединителя нали има и скоростна кутия, диф, карета полуоски.... Тез кутии на 1,6 мотора не държат ти им мислиш едни стотици коне и нютони... как да стане това Това, което си описал си сметни разходите по реализацията му и ще видиш, че ще ти излезе по ефтинко да си вземеш готова турбо кола, която много по лесно и сигурно ще подсилиш Те това имам горе-долу предвид! Ама ако ще развиваме теории и ще фабрикуваме теми неа проблеми....Успех още веднъж
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #23
                  Мда, това видяното по снимките струва много, ако се правят нещата с части втора ръка едни 5000лв май ще отидат че да извади тоя мотор вървеж.А като гледам, няма да е добре да се вадят много коне, да речем над 300-тина с това 1.8, то кутията първо че ще е проблем, коляновия вал го видях че е лят а не кован, това едва ли ще е проблем де, забравих за съединителя от снимките да го включа в цената това е Хеликс и струва колкото едно цяло Браво То е ясно, че ако се прави ще се направи по друг начин, но пак казвам, няма начин да мине без малко пари И в тоя ред на мисли, наистина се губи смисъла от цялото творчество.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #24
                    Юнаци някъде да съм писал, че с подлагане на шайба под пружината на "спермостата" ще се дигне налягането в магистралата на ниски обороти Писал съм и за дебита на помпата, изправността и /липса на дерюги по корпуса по зъбаците..../ хлабини на лагери и т.н. Та чудната шайба свива по най-елементарния начин пружината на "спермостата" и при достатъчен дебит на помпата макс. налягането в маторя примерно не е 4 бара, а 4 и кусур да кажем! Логиката е че при средни и високи обороти с малко по-голямо налягане, ще е малко по плътен клина /масления/ между шийки и лагери, ос и втулки на турбото, ако е втулково и те така. Възможните "странични ефекти" са например ако се попрекали с дебелината на шайбата, респективно и с налягането в магистралата теква първо през остта на турбото...примерно! Съдейки от първия пост на автора на темата останах с впечатлението, че точно тоз ефект се търси затуй писах за шайбата. Ама за кремъчния съединител пак не разбрах де... Както не разбрах и на Т25 на 1,3 налягане що са примерно 660 кубика дюзи....Аз затуй обещах да следя и темата де - винаги мош научи нещо
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #25
                      2000 20v turbo написа:
                      Юнаци някъде да съм писал, че с подлагане на шайба под пружината на "спермостата" ще се дигне налягането в магистралата на ниски обороти Та чудната шайба свива по най-елементарния начин пружината на "спермостата" и при достатъчен дебит на помпата макс. налягането в маторя примерно не е 4 бара, а 4 и кусур да кажем!
                      Мма то е ясно, че с подлагане на шайби и тем подобни "тарикатски" според теб методи, нищо интересно и смислено немоем да сътворим, не само в ниски, но и в секви обороти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тоз клапан дет за теб е регулатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, си е прост байпасен клапан, на който целта е да ограничи максималното налягане в маслената система и в почти всички коли сработва при налягания над 5 бар-а поне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че, ако маслената помпа със закачените и допълнителни утежнения (втулково турбо, маслен охладител) и при загряло на 100+ градуса масло има достатъчен дебит да вдигне налягане за задействане на клапана на помпата, аз лично не виждам кво добро ще си направим с подлагане на шайби и т.н. харабийски подходи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Проблема ще е с дебита на въпросната помпа, а не с налягането дет мое да вдигне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за съжаление дебита немоем го променим с харабийските шайбички, мми требе друга помпичка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      2000 20v turbo написа:
                      Възможните "странични ефекти" са например ако се попрекали с дебелината на шайбата, респективно и с налягането в магистралата теква първо през остта на турбото...примерно! Съдейки от първия пост на автора на темата останах с впечатлението, че точно тоз ефект се търси затуй писах за шайбата.
                      Едва ли целта е да се разтече турбината, по скоро колегата се опитваше да обясни как с лагерно турбо, консумацията на масло е доста по-малка спрямо втулково такова и съответно влиянието върху маслената система (налягането в нея) е по-малко и то си е така.

                      Коментар


                        #26
                        До колкото гледам на снимките, блока е без пръскалки за буталата, което обославя малко по високо налягане при вдигане над 1 бар при което отварят клапанчетата в самите пръскалки, ако ги имаше. Обаче пък не се знае дали помпата не е предвидена с по малък дебит заради това. Иначе на старите двигатели помпите, дали блока ще е с пръскалки или без, са едни и същи. Поне като се разкарат балансваловете се получава някакъв запас от налягане.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #27
                          2000 20v turbo написа:
                          Е кое не разбра? Изписал си няколко глупости, като най- голямата от тях е "кремъчния" съединител! Някакъв нов диск има подкован вместо керамика с кремъци ли?После си написал, че масления рестриктор на съчмената турбина покачва налягането на маслото в мотора пак глуп..стТез 660 кубика дюзи 800 коня ли търсимСлед съединителя нали има и скоростна кутия, диф, карета полуоски.... Тез кутии на 1,6 мотора не държат ти им мислиш едни стотици коне и нютони... как да стане това Това, което си описал си сметни разходите по реализацията му и ще видиш, че ще ти излезе по ефтинко да си вземеш готова турбо кола, която много по лесно и сигурно ще подсилиш Те това имам горе-долу предвид! Ама ако ще развиваме теории и ще фабрикуваме теми неа проблеми....Успех още веднъж
                          не кремъчен е керамичен исках да напиша тва е грешка на пръстите,стига си го повтарял във всеки пост.масления рестриктор не покачва налягането в двигателя,а ограничава дебита на маслото към турбината съответно остава повече в двигателя.Поне аз така си го обеснявам, ако не е така обори ме.660 кубикови дюзи ще се слагат на двигателя от снимките,не на моя аз започвам с 385За скоростната кутия все още не съм помислил , но моята е сменяна веднъж и в момента е тази от бравото след 98(с пластмасовия колектор) и скоростите са малко по дълги,но и за това ще помислим.За разходите знам , че ще скочат много , но нямам намерение да се хвърлям да права всичко на веднъж, а малко по малко.Другия вариант е да търся някво блъсното купе турбо и да използвам двигателя с Еку,скорости и т.н. за донор...
                          FIAT Bravo Club Plovdiv
                          Con Asistencia di Veloce

                          Коментар


                            #28
                            Tqnkata написа:
                            Другия вариант е да търся някво блъсното купе турбо и да използвам двигателя с Еку,скорости и т.н. за донор...
                            Е това от всякъде ти е по-добрия и правилен подход, ако мислиш да засилваш въпросната кола Ще си спестиш доста от вероятните ти проблеми при турбоконверсия и ще си създадеш доста други Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                            Коментар


                              #29
                              biser_as написа:
                              Tqnkata написа:
                              Другия вариант е да търся някво блъсното купе турбо и да използвам двигателя с Еку,скорости и т.н. за донор...
                              Е това от всякъде ти е по-добрия и правилен подход, ако мислиш да засилваш въпросната кола Ще си спестиш доста от вероятните ти проблеми при турбоконверсия и ще си създадеш доста други Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              какви други да си създам? а и лесно ли се намира блъснато купе турбо обаче с здрав двигател и чаркалъци там...?
                              FIAT Bravo Club Plovdiv
                              Con Asistencia di Veloce

                              Коментар


                                #30
                                Tqnkata написа:
                                какви други да си създам? а и лесно ли се намира блъснато купе турбо обаче с здрав двигател и чаркалъци там...?
                                Е как кви бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Единия и то съществен проблем (от него зависят доста от финансовите ти вложения за напред) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 си ми го написал във собствения ти (втория) въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_16След тва ако имаш късмет и намериш правилното решение (здрави мотор и скорости) на горния проблем, следват чуденки и преправки как да влезе в коша на Браво желязо дет е било в друга платформа, след кат го насадиш, требе инвестираш и в разни далаверки (не мнооо ефтинки) като спирачки, окачване (различно от Кофап и тем подобни смешки, популярни из тоз форум), генерация и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ........иииии накрая тотала кат кинти пак отиде в големите 4-цифрени суми Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X