Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен въпрос отностно окачване Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен въпрос отностно окачване Фиат Браво

    Колеги искам да сменя от нормални прожини на спортни (червени).С цел колата да стане по-ниска . Тябва ли да сменчм амортисйорите с по къси спорти ФК или мога да си карам и с стандартните аморстисийори ?Благодаря предварително

    #2
    Може и с оригиналните, но ще се скапят доста бързо. А и ефекта от към стабилност ще е нулев.... не стига че ще ти друса, ами и няма да е стабилна(само ще е свалена).Можеш да ги сложиш и като се скапят оригиналните амортисьори да сложиш спортни. Не само FK е марка за спортни амортисьори! FK- производител Турция до колкото знам.
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Значи сичко комплект да земам е начи трябва да се поработи 660 кинта си е фул комплект прожини с амортисйори

      Коментар


        #4
        L33Rain написа:
        Значи сичко комплект да земам е начи трябва да се поработи 660 кинта си е фул комплект прожини с амортисйори
        А амортисиорите едно или дву деистващи са ? оригиналните на браво

        Коментар


          #5
          Знам, че оригиналните са газови, но мисля, че не са двойнодействащи. А ти такива трябва да търсиш ако ще слагаш спортни пружини, ако не късоходови, поне двойнодействащи да са
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            PaUnOff написа:
            Знам, че оригиналните са газови, но мисля, че не са двойнодействащи. А ти такива трябва да търсиш ако ще слагаш спортни пружини, ако не късоходови, поне двойнодействащи да са
            На мен ми е ясно че трябва да са двоино деистващи амортисйорите за спортно окачване, затва питах а тези късоходови амортисйори кво представляват те ?

            Коментар


              #7
              Ами като сложиш по къси пружини- колата става по ниска но в същото време амортисьора е с голям ход и един вид нищо не правим.... На оригиналните ти амортисьори хода като ги натиснеш е около 10 см (не знам със точност), а на тези късоходовите може да е и 2см(почти никакъв ход). Което всъщност ще е лагерна количка ама както и да е. Например колите за дрифт нали си виждал как гумите им са почти до калника а в завой не опират.Еми те са със много късоходови амортисьори и много твърди пружини най общо казано (а при някои може да си регулираш твърдостта)..... Клипчето е малко с лошо качество ама това намерих http://www.vbox7.com/play:744e7919 Ако искаш да я свалиш визуално си вземи само пружини(да свалят около 25-30мм.), но ще трябва да внимаваш по нашите аутобани
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар

              Working...
              X