Колеги искам да сменя от нормални прожини на спортни (червени).С цел колата да стане по-ниска . Тябва ли да сменчм амортисйорите с по къси спорти ФК или мога да си карам и с стандартните аморстисийори ?Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен въпрос отностно окачване Фиат Браво
Collapse
X
-
Може и с оригиналните, но ще се скапят доста бързо. А и ефекта от към стабилност ще е нулев.... не стига че ще ти друса, ами и няма да е стабилна(само ще е свалена).Можеш да ги сложиш и като се скапят оригиналните амортисьори да сложиш спортни. Не само FK е марка за спортни амортисьори! FK- производител Турция до колкото знам.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
PaUnOff написа:Знам, че оригиналните са газови, но мисля, че не са двойнодействащи. А ти такива трябва да търсиш ако ще слагаш спортни пружини, ако не късоходови, поне двойнодействащи да са
Коментар
-
Ами като сложиш по къси пружини- колата става по ниска но в същото време амортисьора е с голям ход и един вид нищо не правим.... На оригиналните ти амортисьори хода като ги натиснеш е около 10 см (не знам със точност), а на тези късоходовите може да е и 2см(почти никакъв ход). Което всъщност ще е лагерна количка ама както и да е. Например колите за дрифт нали си виждал как гумите им са почти до калника а в завой не опират.Еми те са със много късоходови амортисьори и много твърди пружини най общо казано (а при някои може да си регулираш твърдостта)..... Клипчето е малко с лошо качество ама това намерих http://www.vbox7.com/play:744e7919 Ако искаш да я свалиш визуално си вземи само пружини(да свалят около 25-30мм.), но ще трябва да внимаваш по нашите аутобаниFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар