Днес станах рано и имах време да си поиграя малко с пластмасата:Това е преди шкурка... не изглежда много добре, но мисля, че ще добие някакъв вид накрая :D Зет ми е професионалист в областта и винаги ми е казвал - "колкото по-добре го подготвиш - толкова по-малко работа имаш след това"- е моите форми бяха малко в стил стара планина, но пък пада яко шкурене и пак става гладко :D edit:ето и в последствие след няколко шкурки и малко кит какво стана: Като се има в предвид, че дупките съм ги правил с теслата :D, а кита го мазах с маламашката ... :D добре става
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
porosenoq написа:Иначе въпрос - докато аз карах Стефан каза, че надувала на към 1.3 - 1.4, но после като кара той, не видях да се качи на повече от 1 бар - предположения ?Italfan
Коментар
-
Това клипче не знам дали да го пускам изобщо, че няма нищо интересно в него :D Иначе за буст метъра, да ти кажа честно ми е малко трудно да го гледам - особено градско каране през деня както беше в случая. За пълната газ - мисля че я даваше :DFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Хм,аз съм с абсолютно същия буустметър и имам същия проблем.Прави максимум 1,5 на 5-та предавка,обаче да уточня без да е давана всичката газ на предните предавки, а именно каране с около 80-100км/ч и подаване до долу.Тогава и само тогава направи 1,5 бара и то за малко и върна на 1,2 после.Почвам да си мисля че тез уреди нещо не струватPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Илияне, да те питам нещо, видях че в подписа си имаш един надпис "evo 2 600", какво означава? Питам защото това купе, което сглобих сега, като му отворих ЕКУ-то, на чипа има същия надпис. Не съм го наблюдавал какво прави с това ЕКУ защото като загрее, нещо няма стабилни ниски обороти и сложих стандартно ЕКУ. И още нещо се сетих да питам, Типото ми, дето го прави, ми правеше 0,8 бара при пълна гас, и падаше после на 0,6. Това Купе със същата турбина като на Типото прави 0,9 - 1,0 бара на пълна гас и ги държи. Къде е бил проблема на Типото според теб. Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.Лек и успешен ден
Коментар
-
VET написа:....Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.....
Коментар
-
VET написа:Илияне, да те питам нещо, видях че в подписа си имаш един надпис "evo 2 600", какво означава? Питам защото това купе, което сглобих сега, като му отворих ЕКУ-то, на чипа има същия надпис. Не съм го наблюдавал какво прави с това ЕКУ защото като загрее, нещо няма стабилни ниски обороти и сложих стандартно ЕКУ. И още нещо се сетих да питам, Типото ми, дето го прави, ми правеше 0,8 бара при пълна гас, и падаше после на 0,6. Това Купе със същата турбина като на Типото прави 0,9 - 1,0 бара на пълна гас и ги държи. Къде е бил проблема на Типото според теб. Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.Лек и успешен ден
Коментар
-
Здрасти Илияне и мерси за информацията. За съжаление нямам регистрация във фейсбук. И мен ме съмнявя нещо чипа, защото първите няколко минути при първоначално палене ми свети чека, а като загрее колата ми мени оборотите. А иначе този 1 бар ми го прави със стандартно ЕКУ. С тунинг чипа не съм го карал, но ще взема да го сложа и ще видя какво ще стане. Направи ми впечатление че с тунинг чипа ламда контрола е почти мъртъв. В смисъл, че стои на почти бедна смес и не се мени непрекъснато - това по показанията на Виза-та, докато със стандартно ЕКУ всичко си е наред.Това с маслото е странно, защото при това купе доста ясно се вижда отварянето на термостата, може нещо датчика да се ебава.Лек и успешен ден
Коментар
-
Илияне, може ли и от мене един въпрос - Евото по тия снимки във фейсбук има една турбина - тя нова ли е или е старата снимана преди да се сложи ? Мисля, че усещаш на къде ми ходи мисълта :D , aко изобщо има вариант да се сложи на Типото - с други думи - с вграден гейт ли е старата и до колко е добър вариант за Типото?Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар