От място Типото печели с около половин секунда на 400м, по сравняване на измерените времена
Времената на Сепарева баня не са много за база за сравнение. Според мен пунтото е 13.5 или 13.4 на 400м. , което е лично мое мнение.Има само един начин да разберем и той е ако се пуснат 2-мата
Че ще се минава на по-сериозна турбина - ще се минава, въпроса е кога :D
Чеки бре,мноо рано припатка
Aми с тази стоковата турбина много отстъпва на сериозните лагерници
1912 написа:
имаше май някъв гарет тука из пловдив 3071р за към 800 кинта
Разпитай за малко подробности Аз мярках една в тунинг форума или в перформанс - не помня - на тази цена, ама ... ми се ще доверен човек да е, че да не патиме
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Аз и за Калояново съм мераклия! По принцип повече ме привлича карането (като под карането имам в предвид завои) отколкото дърпането направо. Ще се постараем да участваме на Калояново.
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Аз и за Калояново съм мераклия! По принцип повече ме привлича карането (като под карането имам в предвид завои) отколкото дърпането направо. Ще се постараем да участваме на Калояново.
леко със стартовете, да не изпращи нещо по трансмисията.Номера става с леко отпускане на съединителя докато се усети че близва, тоест зацепва, тогава се дава газ на около 5500, отпуска се съединителя леко да тръгне колата няколко см и след това прогресивно се доотпуска за около метър-два с пълна газ, или не толкова пълна при по-як мотор.
Колеги извинявам се че ползвам темата, но имам един въпрос, тъй като ме чака закупуване на 4х4 трансмисия ме интересува дали раздатката може да се прехвърли на друга кутия, да речем на такава от дедра турбо на предно? Тъй като така ми звучи че скоростите идват доста късички 50 на първа и 80 на втора, при положение че сега на предно само вдигам някаде 75 на първа без да удрям прекъсвач а за втора да не говорим... Незнам за ежедневно каране как ще ми дойдат тези предавателни числа... Другото което исках да попитам е дали има разлика в здравината на предните диференциали на турбо интеграле и на атмосферн оинтеграле(темпра 4х4 респективно)? И последно въпросче, до към какви мощности(въртящ момент) държат различните 4х4 кутии - тази от турбо интеграле и тази от темпра 4х4? П.П. Извинявам се за така струпаните въпроси но ме чака покупка спешна и трябва да си преценя + и - на двете трансмисии тъй като и цената е различна...
Коментар