ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
новият сетъп с валовете е готов Всмукателния е атмосферен от Купе, лифт 9.57мм и всъщност е близнака на другия вал, който аз карам като изпускателен.Да отбележа че е от "черната" серия.Изпускателния е всмукателния от стоковия турбо сетъп, лифт 8.6ммДобра комбинация ще да е Ето и снимките, разни глави, разни стейджове
Коментар
-
Такаа...мотора е почти готов :D Използвах момента докато е свален колектора и рейката е достъпна, да сложа 4 баров горивен регулатор, че при 1.5 бара в средните, дюзите се изтаваниха при стоковия 2.5 баров регулатор.Получи се приятна комбинация с валовете - Full Lift - IN 106, EX 104, само трябва да я ремапна че сега ще се раздиша още Кометика си зае мястото, а преди това отъргах звукоизолацията от стената към купето, че си е запалима.
Коментар
-
АХ Илиянееее, как съм я слагал тази изолация, а ти я отпра :D . Това с градусите на валовете си го настройвал нещо или просто констатираш на какви градуси работят. А и с този регулатор няма ли да я дави в ниските. Между другото регулатора държеше на 2 бара. По едно време бях сложил регулируем, но нещо не усетих разлика във вървежа, даже и при 3 бара на ниски обороти. Със старата помпа имах проблеми, че във високите ми падаше налягането пак на 2 бара, но с тази помпа нямах падове даже и със стоковия регулатор.
Коментар
-
VET написа:АХ Илиянееее, как съм я слагал тази изолация, а ти я отпра :D . Това с градусите на валовете си го настройвал нещо или просто констатираш на какви градуси работят. А и с този регулатор няма ли да я дави в ниските. Между другото регулатора държеше на 2 бара. По едно време бях сложил регулируем, но нещо не усетих разлика във вървежа, даже и при 3 бара на ниски обороти. Със старата помпа имах проблеми, че във високите ми падаше налягането пак на 2 бара, но с тази помпа нямах падове даже и със стоковия регулатор.
Коментар
-
kaci написа:Само на мен ли ми прави впечатление "електрониката" за монтиране на глави от сам човек! Обожавам хитрини които ти спестяват услугите на "помощници"
Коментар
-
Илияне, можеш ли на кратко да обясниш пак за маслата и ZDDP-то ? Какви количества на ZDDP според теб трябва да има за нашите мотори ? Аз се зачетох по темата, но от това, което прочетох ми стана ясно само, че е строго индивидуално количеството, което би повлияло положително на двигателя. Също останах с впечатление, че хич не се препоръчват добавки, а най-добрия вариант е, да се ползва масло, което по начало има голямо количество ZDDP. До колкото разбрах, една и съща добавка може да взаимодейства по различен начин с различни видове масло.Прекаленото количество можело да доведе до разкъсване на маслото и не добро мазане. Какви са според теб оптималните стойности на ZDDP в маслото ?Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Ами направо идвайте След като го ремапнах го измерих и даде 13.41 на 1/4миля с терминална 166км/чА на прибиране стана интересна мерилка с едно Кавазаки 600 - 140коня - това го разбрах в последствие, понеже видях по-късно пича спрял и го питах, каза че много вървяло Типото Та от втора до средата на 4-та, мотора за моя приятна изненада се отдалечи само на 10-15 метра, по желание на мотоциклетиста направихме още един летящ пак с подобна разлика
Коментар
-
за ZDDP в маслата, в тия рейсинговите дето ползваме, съдържанието е не повече от 1200ppm, а е добре да е 1700-1900 че и 2000ppmНяма проблем със съвместимост със самото масло, а с миещата добавка, намалява и се ефективността при повече ZDDP.Но то и без това е хубаво да се сменя маслото на 5000км примерно при яко настъпване, така че няма проблем.Ако ZDDP е в много по-големи количества, казват че вече не постига това действие, но да се предозира до такава степен няма как.Аз съм се спрял на Redline добавка за масло със ZDDP, доказана марка е.
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Дали си струва да я пробвам в якото /15-50/ малко над 5000км Бая стъпка вижда ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар