Кометик-а в очакване на болтовете ... coming soon
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
x_X_x написа:Гарнитура ли духна, или просто ще го отваряте ей така за подсилване ?Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
x_X_x написа:Гарнитура ли духна, или просто ще го отваряте ей така за подсилване ?
Коментар
-
_power_ написа:porosenoq написа:Вече официално са двама от тая порода :D Поне тези които се знаят по форума де Много ми харесват резултатите - усмивката ми е до ушите! Нямам търпение да идвам към Русе .. но май ще е към 12-ти (неделя). Може ли между другото Илияне да обясниш предимствата на Каповия всмукателен колектор ? Интересно ми е
Коментар
-
Мотора е вече отворен и се оказа, че една гърбица на изп. вал е позаминала, ще трябва нов.Иначе гарнитурата е чак пробита между 2-3 цил, а и м/у 3-4 е подухнала яко.Сериозен преигнишън се е развил след свързването на съседните цилиндри, хубаво че не се е стигнало до топене на алуминия, нито главата, нито буталата имат следи от създалата се ситуация.Блока е с набити ризи, при яко напънати мотори, примерно 400 и нагоре коня има риск от излизане на риза, тоест не се получава разбирателство с гарнитурата и духва.
Коментар
-
Баси, как така е изчезнала тая гърбица за 5 - 6 хил км. Валовете бяха перфектни, толкова бях щастлив като ги намерих. Да не би да е от пула? Той в какво състояние е? А относно ризите, не мисля че има проблем, защото се сещаш че дизелите са също с ризи и работят на 20 -25 степен на сгъстяване и на 35 атм. компресия, пък нищо им няма. А и този мотор е доста далеч от 400 кончета. А на колко стягаш болтовете, защото в менюала пише 5кг +90+90, което по моя ключ идва на 11кг?Илияне, моля те погледни пула, защото ги купувам от магазина на Стамболийски тук в София и ми е важно. Онзи ден взех Кинг лагери от Сакал метал, и се оказа че стегнати в блока имат 9 стотни хлабина спрямо стандартен вал. Можеш да си представиш как съм гледал, като се оказа че старите лагери са 2 стотни по-стегнати от новите. Сега сложих Глико и са на 5 стотни. Сегменти Гьотс, оригинални нали се сещаш, като ги монтирах на буталата, втория компресионен си оставаше отворен колкото съм го разпънал, за да влезе. И айде пак връщай и разправии. Сега сложих Прима сегменти, пък да видим. Май вече ще се откажа да се занимавам с ремонти, че ми писна вече от ментета, ама наистина. Искам да питам още нещо, като си отварял такива двигатели какви сегменти вадиш, защото по каталозите излиза че турбо Купе-то носи сегменти с дебелина 1,5:1,5:3,0мм, а пък аз вече от пети мотор вадя 1,5:2,0:4,0мм сегменти и ми казват че сигурно били сменени буталата????Лек и успешен ден
Коментар
-
hf hpe написа:_power_ написа:porosenoq написа:Вече официално са двама от тая порода :D Поне тези които се знаят по форума де Много ми харесват резултатите - усмивката ми е до ушите! Нямам търпение да идвам към Русе .. но май ще е към 12-ти (неделя). Може ли между другото Илияне да обясниш предимствата на Каповия всмукателен колектор ? Интересно ми еSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
VET написа:Баси, как така е изчезнала тая гърбица за 5 - 6 хил км. Валовете бяха перфектни, толкова бях щастлив като ги намерих. Да не би да е от пула? Той в какво състояние е? А относно ризите, не мисля че има проблем, защото се сещаш че дизелите са също с ризи и работят на 20 -25 степен на сгъстяване и на 35 атм. компресия, пък нищо им няма. А и този мотор е доста далеч от 400 кончета. А на колко стягаш болтовете, защото в менюала пише 5кг +90+90, което по моя ключ идва на 11кг?Илияне, моля те погледни пула, защото ги купувам от магазина на Стамболийски тук в София и ми е важно. Онзи ден взех Кинг лагери от Сакал метал, и се оказа че стегнати в блока имат 9 стотни хлабина спрямо стандартен вал. Можеш да си представиш как съм гледал, като се оказа че старите лагери са 2 стотни по-стегнати от новите. Сега сложих Глико и са на 5 стотни. Сегменти Гьотс, оригинални нали се сещаш, като ги монтирах на буталата, втория компресионен си оставаше отворен колкото съм го разпънал, за да влезе. И айде пак връщай и разправии. Сега сложих Прима сегменти, пък да видим. Май вече ще се откажа да се занимавам с ремонти, че ми писна вече от ментета, ама наистина. Искам да питам още нещо, като си отварял такива двигатели какви сегменти вадиш, защото по каталозите излиза че турбо Купе-то носи сегменти с дебелина 1,5:1,5:3,0мм, а пък аз вече от пети мотор вадя 1,5:2,0:4,0мм сегменти и ми казват че сигурно били сменени буталата????Лек и успешен ден
Коментар
-
Здрасти Илияне, как са все пак пуловете, моля те огледай ги, за да знам дали да сменям пак магазина. Това с пропадналите ризи ми е много странно, защото след като ги набият блока се шлайфа челно и беше перфектно гладък. Може да не са били донабити докрай ризите, което е доста странно спорем мен. Освен да ги е било страх от получаване на пукнатина, при по-сериозно натискане, горе където е охлабена ризата под зъба. Случвало ми се е да се късат точно там ризи. Друг вариант не виждам за това потъване. Ще взема да наваря два вала и ще ги занеса на азотиране, че вече ми писна от тези износени валове.А за сегментите, атмосферките носят 1,5:1,5:3,0 но от турбо мотори все вадя от другите размери.Между другото, мерил ли си компресия на някой от правените от теб мотори, защото при мен се получават странни резултати. На няколко неотваряни турбо мотора компресията е в границите на 7-8 атм. Този на типото с шлайфани ризи по буталата и нови сегменти показваше точно 8 атм. Интересно е че по каталожни данни трябва да е около 11 атм. Сподели ако имаш някакви наблюдения.Лек и успешен ден
Коментар
-
Здрасти Стоиле,чакай да отговоря малко за компресията че май на мойта мерихме последно Когато купувах мотора преди почти 4-ри години му мерихме компресията и показа 10,5 атмосфери на 4-те цилиндъра :D Преди месец я замерихме така за собствено успокоение и даде на 2 цилиндъра 8,5 и на други два някъде 8,като съм с регулирани клапани и от две години с атмосферен всмукателен вал,като самия мотор не е отварян ,т.е. си е с оригинланите сегменти и гарнитури Доколкото се сещам на близнака ми(другата черна Дедра Интеграле) и тя даде около 8 и малко компресия,като имаше пак малка разлика на 2-ри и 3-ти,но тя също духна гарнитура между тях двата ,така че при нея е ясно що е така.Интересен и малко кофти момент се получава с тия ментета по магазините,наистина вече човек незнае от тука какво да си вземе и да както трябваPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Здрасти Иванко RS, съжалявам но не ти знам истинското име или съм го забравил , много ти благодаря за информацията. Но тогава защо, шлайфан блок и нови сегменти дават 8 компресия?Честно казано, хич не ми е интересно с тези ментета. Тази гарнитура Гьотс съм я купувал от Евро 07, защото от Т&N кар ми казаха че техните гарнитури Гуарнит-ауто, не стават, а на всякъде ми предлагат точно такива. Та за Гьотцето ми е думата, че скоро ми казаха че реално Гьотс гарнитури на пазара няма как да има, защото марката Гьотс се предлага само за първоначално вграждане и не се предлага в търговската мрежа. Всъщност Гьотс били купили Пайен и предлагат техните продукти под марка Пайен по магазините. Незнам дали това е истина, защото ако е, то се чудя какво всъщност съм сложил в колата.Лек и успешен ден
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар