Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    Коментар


      porosenoq написа:
      Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
      ами очакванията са около 250 коня, ще видим Айфона какво ще каже по дадените временасега на 0.7 бара върви наравно с един друг 4х4 автомобил, мерен 220 коня на мотора докато ремапвах и рекохме да го направим това сравнение като за база
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        Чудесно! Няма ли и някой клип заснет в бързината? :D
        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
        Fiat Marea 1.6 16v

        Коментар


          Клип се надявам утре, тоест вече днес, като е напълно уточнен бууста.Иначе направих две измервания на 1.1-1.2 бара и резултатите са приятни 237 коня за сега Acceleration0-10 km/h: 0.53 sec 0-20 km/h: 0.88 sec 0-30 km/h: 1.23 sec 0-40 km/h: 1.53 sec 0-50 km/h: 2.38 sec 0-60 km/h: 2.85 sec 0-70 km/h: 3.40 sec 0-80 km/h: 4.05 sec 0-90 km/h: 5.16 sec 0-100 km/h: 6.05 sec 0-110 km/h: 6.97 sec 0-120 km/h: 8.70 sec 0-130 km/h: 9.98 sec 0-140 km/h: 11.15 sec 0-150 km/h: 12.76 sec Elapsed Time60’: 2.37 sec @ 48.5 km/h 330’: 6.11 sec @ 96.3 km/h 1/8 mi: 9.29 sec @ 121.3 km/h 1000’: 12.03 sec @ 145.5 km/h 1/4 mi: 14.34 sec @ 156.1 km/h MiscellaneousMax Speed: 159.0 km/h Max Acceleration: 0.93 G’s Peak Horsepower: 237 HP Generated by Dynolicious
          Прикачени файлове
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Нещо нереално ми се вижда това време на 400м. Имам предвид като го сравнявам с моето.1-во за кола 4х4 дава по- високо време до 100 от моето, което е 5.8 След това пък времето на 400м е същото като моето, само че с 10км/ч по ниска терминална скоростИ някак си не ми се връзва кола 4х4 да дава по-слабо време до сто и толкова силно на 400м
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Коментар


              И на мене нещо не ми се връзва , щото и то е като моето , от 0-100 за 5.9 а съм само на предно без сликове, моето е 14.02 за 100
              Power Under Pressure

              Коментар


                На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо ?
                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                Fiat Marea 1.6 16v

                Коментар


                  porosenoq написа:
                  На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо ?
                  мойте са от Гтек -про СС , калибриран за колата с оборотомера и настоен на килограмите и окачването на колата , както е и заложено ролаута , при пиленето на старта
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    porosenoq написа:
                    На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо ?
                    мойте са от Гтек -про СС , калибриран за колата с оборотомера и настоен на килограмите и окачването на колата , както е и заложено ролаута , при пиленето на старта
                    Моите също.
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Коментар


                      Колата е вече настроена и готова Acceleration0-10 km/h: 0.40 sec 0-20 km/h: 0.72 sec 0-30 km/h: 1.04 sec 0-40 km/h: 1.33 sec 0-50 km/h: 1.75 sec 0-60 km/h: 2.54 sec 0-70 km/h: 3.07 sec 0-80 km/h: 3.67 sec 0-90 km/h: 4.69 sec 0-100 km/h: 5.45 sec 0-110 km/h: 6.28 sec 0-120 km/h: 7.26 sec 0-130 km/h: 8.64 sec 0-140 km/h: 9.75 sec 0-150 km/h: 11.03 sec 0-160 km/h: 12.53 sec Elapsed Time60’: 2.16 sec @ 53.3 km/h 330’: 5.80 sec @ 99.2 km/h 1/8 mi: 8.84 sec @ 128.4 km/h 1000’: 11.44 sec @ 152.3 km/h 1/4 mi: 13.64 sec @ 163.7 km/h MiscellaneousMax Speed: 166.9 km/h Max Acceleration: 0.99 G’s Peak Horsepower: 251 HP Generated by DynoliciousОтносно разликите, не забравяйте че това Типо Интеграле тежи малко под 1350 кг
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        ... генерация 76мм алуминизирана тръба с едно гърне... и
                        Прикачени файлове
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          Вече официално са двама от тая порода :D Поне тези които се знаят по форума де Много ми харесват резултатите - усмивката ми е до ушите! Нямам търпение да идвам към Русе .. но май ще е към 12-ти (неделя). Може ли между другото Илияне да обясниш предимствата на Каповия всмукателен колектор ? Интересно ми е
                          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                          Fiat Marea 1.6 16v

                          Коментар


                            Ици,на колко бара я настрои и дефакто колко успява да задържи на различните предавки?П.П.Само да кажа че мойта Дедра вчера е теглих с около 25л бензин и 30-ина кг разни инструменти в багажника и показа 1380кг,така че господа постиженията от тия коне на тия килограми на пълноприводен автомобил са предостаъчни.П.П.1.Типото наистина има еднакъв звук като на Ланча Делта Интеграле 16V грА8
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              Ами.. аз го смятам Типото грубо 1340 кг и то на база на разликата между Темпра и Темпра 4x4, където предполагам разликата идва само от 4x4-то... 106 килограма е разликата. Типо 2.0 16v GranTurismo е 1164 килограма сток - това прави 1270 килограма с 4x4 трансмисията и прибавих и разликата между Coupe 2.0 16v атмосферка и 2.0 16 турбо която е 70 килограма - 1340 кг по груби сметки. Предполагам, че генерацията на 76мм е по-тежка от стоковата и тя добавя някой друг килограм. Та най-малко 1340 кила си е ... да добавиме и един средностатистически мъж, който ще управлява возилото - отиваме на 1400 кила. Мисля, че представянето е супер
                              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                              Fiat Marea 1.6 16v

                              Коментар


                                ами във високите повече от 1.2 бара не може да направи, просто мотора изпива дебита на турбото, за повече си трябва по големшко тубо Разликата идва в надуването в средните, към 1.5 бара е там.В Дайнолишъса сложихме 1380кг на Типото заедно с водача мисля че тия 251 коня са си напълно реални, има и втори рън, тоест първият преди този с мааалко по-лошо време но пък с 257 коня, та там някъде е .Днес снимахме и видео на тоя старт дето е извадката с времената и малко онбордче, само дето собственика на камерата се е отдал на разгул и ще почакаме за видеото малко Каповия колектор е с по-малко загуби от всички други, но това е последната грижа при гонене на резултати.На първо място е турбото, от него се определя всичко и там си струва първо да се наблегне при планове за повече коне.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X