Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
porosenoq написа:Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
Коментар
-
Клип се надявам утре, тоест вече днес, като е напълно уточнен бууста.Иначе направих две измервания на 1.1-1.2 бара и резултатите са приятни 237 коня за сега Acceleration0-10 km/h: 0.53 sec 0-20 km/h: 0.88 sec 0-30 km/h: 1.23 sec 0-40 km/h: 1.53 sec 0-50 km/h: 2.38 sec 0-60 km/h: 2.85 sec 0-70 km/h: 3.40 sec 0-80 km/h: 4.05 sec 0-90 km/h: 5.16 sec 0-100 km/h: 6.05 sec 0-110 km/h: 6.97 sec 0-120 km/h: 8.70 sec 0-130 km/h: 9.98 sec 0-140 km/h: 11.15 sec 0-150 km/h: 12.76 sec Elapsed Time60’: 2.37 sec @ 48.5 km/h 330’: 6.11 sec @ 96.3 km/h 1/8 mi: 9.29 sec @ 121.3 km/h 1000’: 12.03 sec @ 145.5 km/h 1/4 mi: 14.34 sec @ 156.1 km/h MiscellaneousMax Speed: 159.0 km/h Max Acceleration: 0.93 G’s Peak Horsepower: 237 HP Generated by Dynolicious
Коментар
-
Нещо нереално ми се вижда това време на 400м. Имам предвид като го сравнявам с моето.1-во за кола 4х4 дава по- високо време до 100 от моето, което е 5.8 След това пък времето на 400м е същото като моето, само че с 10км/ч по ниска терминална скоростИ някак си не ми се връзва кола 4х4 да дава по-слабо време до сто и толкова силно на 400мAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
porosenoq написа:На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:porosenoq написа:На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо ?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Колата е вече настроена и готова Acceleration0-10 km/h: 0.40 sec 0-20 km/h: 0.72 sec 0-30 km/h: 1.04 sec 0-40 km/h: 1.33 sec 0-50 km/h: 1.75 sec 0-60 km/h: 2.54 sec 0-70 km/h: 3.07 sec 0-80 km/h: 3.67 sec 0-90 km/h: 4.69 sec 0-100 km/h: 5.45 sec 0-110 km/h: 6.28 sec 0-120 km/h: 7.26 sec 0-130 km/h: 8.64 sec 0-140 km/h: 9.75 sec 0-150 km/h: 11.03 sec 0-160 km/h: 12.53 sec Elapsed Time60’: 2.16 sec @ 53.3 km/h 330’: 5.80 sec @ 99.2 km/h 1/8 mi: 8.84 sec @ 128.4 km/h 1000’: 11.44 sec @ 152.3 km/h 1/4 mi: 13.64 sec @ 163.7 km/h MiscellaneousMax Speed: 166.9 km/h Max Acceleration: 0.99 G’s Peak Horsepower: 251 HP Generated by DynoliciousОтносно разликите, не забравяйте че това Типо Интеграле тежи малко под 1350 кг
Коментар
-
Вече официално са двама от тая порода :D Поне тези които се знаят по форума де Много ми харесват резултатите - усмивката ми е до ушите! Нямам търпение да идвам към Русе .. но май ще е към 12-ти (неделя). Може ли между другото Илияне да обясниш предимствата на Каповия всмукателен колектор ? Интересно ми еFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Ици,на колко бара я настрои и дефакто колко успява да задържи на различните предавки?П.П.Само да кажа че мойта Дедра вчера е теглих с около 25л бензин и 30-ина кг разни инструменти в багажника и показа 1380кг,така че господа постиженията от тия коне на тия килограми на пълноприводен автомобил са предостаъчни.П.П.1.Типото наистина има еднакъв звук като на Ланча Делта Интеграле 16V грА8Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами.. аз го смятам Типото грубо 1340 кг и то на база на разликата между Темпра и Темпра 4x4, където предполагам разликата идва само от 4x4-то... 106 килограма е разликата. Типо 2.0 16v GranTurismo е 1164 килограма сток - това прави 1270 килограма с 4x4 трансмисията и прибавих и разликата между Coupe 2.0 16v атмосферка и 2.0 16 турбо която е 70 килограма - 1340 кг по груби сметки. Предполагам, че генерацията на 76мм е по-тежка от стоковата и тя добавя някой друг килограм. Та най-малко 1340 кила си е ... да добавиме и един средностатистически мъж, който ще управлява возилото - отиваме на 1400 кила. Мисля, че представянето е суперFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
ами във високите повече от 1.2 бара не може да направи, просто мотора изпива дебита на турбото, за повече си трябва по големшко тубо Разликата идва в надуването в средните, към 1.5 бара е там.В Дайнолишъса сложихме 1380кг на Типото заедно с водача мисля че тия 251 коня са си напълно реални, има и втори рън, тоест първият преди този с мааалко по-лошо време но пък с 257 коня, та там някъде е .Днес снимахме и видео на тоя старт дето е извадката с времената и малко онбордче, само дето собственика на камерата се е отдал на разгул и ще почакаме за видеото малко Каповия колектор е с по-малко загуби от всички други, но това е последната грижа при гонене на резултати.На първо място е турбото, от него се определя всичко и там си струва първо да се наблегне при планове за повече коне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар