porosenoq написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Днес закачихме скоростомера. Трудно открихме дупката, но накрая стана Не си обяснявам защо са го направили да е толкова точно - до сантиметър ?! Едва се закопчава.http://vbox7.com/play:7be763d8Междувременно се появи един проблем. Не знам дали е от кофти бензин или от какво... обаче съм бая притеснен. В петък заредих на една съмнителна бензиностанция и сега колата поема по тотално различен начин. На моменти чак забива предницата и не може да поеме. Надявам се да не е нещо сериозно. На пръв поглед изглежда, че всичко е наред.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Ами най-логично ми се струва, защото проблема го усетих малко след зареждането. Лошото е, че сипвам доволно количество обикновено и ще трябва да поизчакам да понамалее, за да има ефект от сипването на хубав бензин. Иначе и аз за това се сетих веднага. Мерси за съвета все пакFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:Днес закачихме скоростомера. Трудно открихме дупката, но накрая стана Не си обяснявам защо са го направили да е толкова точно - до сантиметър ?! Едва се закопчава.
Коментар
-
Май набедих погрешно "съмнителната" бензионостанция. Днес открихме, че алтернатора само обтяга ремъка :D не върши грам работа. Подозирам, че от слабия ток който се получава в следствие на неизправния алтернатор, колата не работи нормално. Оставен е за ремонт алтернатора и утре ще видиме разликатаFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
11.72v на запалена кола как е ? :D И си представям като светна фарове и пусна парното малко... да не говориме за други ексти ... Всичкото това само на акумулатора - чудя се как не угасна някъде :DEdit: Е днес угасна Май предизвиках съдбата. Днес взехме алтернатора от ремонт, закачихме го и колата запали. Всичко уж е ок. Тръгвам - всичко изглежда нормално и изведнъж пак заби муцуната (става въпрос за 1-ва или 2-ра скорост с 1300-1500 оборота). 200 метра след това се чу пукане в колекторите пак заби муцуната и угасна и се задави. Не успяхме да запалим повече. Наложи се да я оставиме на един паркинг. Идеи ? Помпата се чува, че върти - какво върти е друг въпрос. Лошото е, че не знам сега дали задавянето е проблем да не запали или нещо по тоците.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Joro написа:A сега, виж мъркуча в резервоара дали е здрав. Така както го описа - първо се е пропукал и все още е имало някакво налягане за да се движи и след като си му дал хубав ток е дигнало по-голямо налягане/дебит и се е смарангясал нацяло. Пукането в колектора го доказва - бедна смесPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Само да добавя,не слагай маркуч от магазин.Намери си втора употреба от някой резервоар който е читав.Лично аз имам грижи вече 3 години с тия проклети бензинови маркучи включително и линиите отпред при мотора
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар