Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    хмм интересно лошото е че нямам толкова време ся да се занимавам с правене на схеминямам и осцилоскоп да разбера дали излиза нещо въобще от тва 7 мо краче....ако може помощ от приятел
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      #47
      Не предполагах, че филма е толкова голям. Ще го мъча, пък ще се бориме с проблемите при тяхното изникване. Надявам се да са по-малко и се надявам на подкрепа, че гледам имате опит Само ме е яд, че не се сетих за буксите по-рано (хем съм чел на Joro темата),а днес търсих на няколко места тези букси и - няма. Започвам да си мисля, че с нещо съм обидил "екипа" на "Италиянеца", защото каквото и да потърся при него все няма. Аз ли нацелвам някакви супер рядко срещани части, те ли нямат толкова голям избор .. не знам.
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #48
        Предполагам че при вас двамата проблема може да се реши така: (съпротивленията м/у 500 и 1000 ома (1 ком), диодите - 1N4007. Даже мисля че съпротивленията не са задължителни. Само да не се объркат посоката на диодите.
        Прикачени файлове
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #49
          значи ако правилно съм разбрал 12 волта на едната бубина отива през 500/1к ом съпротивление после прес диода и накрая в обортомера същото с другата бубина
          Прикачени файлове
          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

          Коментар


            #50
            Хм,много интересна тема зачекнахте за обротомера.Най-интересното е че аз като си смених ЕКУ-то с това от Купе Турбо и си закачих оборотомера за 7 пин и всичко е ОК,нямам грижи.Обаче тука на близнака ми(пак черна Дедра Турбо и 4х4) неще да тръгне тоя оборотомер и това е.Между другото и Ици подкара неговия от първия път на Типо-то с ЕКУ-то от Купе-то.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #51
              1912 написа:
              значи ако правилно съм разбрал 12 волта на едната бубина отива през 500/1к ом съпротивление после прес диода и накрая в обортомера същото с другата бубина
              Точно така Правилно си го нарисувал.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #52
                ivanko_rs написа:
                Хм,много интересна тема зачекнахте за обротомера.Най-интересното е че аз като си смених ЕКУ-то с това от Купе Турбо и си закачих оборотомера за 7 пин и всичко е ОК,нямам грижи.Обаче тука на близнака ми(пак черна Дедра Турбо и 4х4) неще да тръгне тоя оборотомер и това е.Между другото и Ици подкара неговия от първия път на Типо-то с ЕКУ-то от Купе-то.
                Явно зависи от версията на еку-то
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #53
                  зависи явно щото и моя беше тръгнал с такова екуама ся ша пробвам схемата дано да има резултат
                  alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                  Коментар


                    #54
                    Ми не зависи от версията, защото на това типо успях да умъртвя 4 ЕКУта от Купе Турбо и с всичките оборотомера работеше. До колкото си спомням точно тази схема пробвах и проработи. Значи, вържи направо кабелите както съм ги подредил и всичко трябва да тръгне ако дигиталния и аналоговия оборотомер искат еднакви сигнали. От екуто излизат два кабела отделни от основния сноп , долу при екуто и буксата - оранжев и сив ако не се лъжа. Оранжевия беше за оборотомера.

                    Коментар


                      #55
                      тъй тъй само че аз съм с еку от кучка дано колегата няма проблеми да пробва както викаш дирекшън не би тряаало да има ядове
                      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                      Коментар


                        #56
                        Ето тук на 25 страница втората схема работи при менhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewt...=480Успех

                        Коментар


                          #57
                          Оборотомера от Седичивалволе тръгва директно от пин 7 на ЕКУ от Купе турбо, няма грижи там.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #58
                            Значи не би трябвало аз да имам проблем с оборотомера. Само набавям буксите, малко запояване, пускам едно жило и ... всичко трябва да е ок. Иска ми се събота и неделя да я свърша тая работа, но зависи от това дали ще намеря буксите към аналоговото табло. Не разбрах Стоиле, дали ги имаш буксите. Ако не - надеждата ми остава колегата, от който взех таблото.
                            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                            Fiat Marea 1.6 16v

                            Коментар


                              #59
                              Чесно казано купих цялата ел система от колега от форума и ги имам някъде буксите, но така и не ги намерих , и това беше една от причините да не сложа това табло. По-добре си вземи от колегата защото никой не знае кога ще ги открия.

                              Коментар


                                #60
                                Ще ги боря някакси. Силно се надявам колегата да ги има буксите и уикенда да сложа стрелките
                                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                                Fiat Marea 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X