хмм интересно лошото е че нямам толкова време ся да се занимавам с правене на схеминямам и осцилоскоп да разбера дали излиза нещо въобще от тва 7 мо краче....ако може помощ от приятел
Не предполагах, че филма е толкова голям. Ще го мъча, пък ще се бориме с проблемите при тяхното изникване. Надявам се да са по-малко и се надявам на подкрепа, че гледам имате опит Само ме е яд, че не се сетих за буксите по-рано (хем съм чел на Joro темата),а днес търсих на няколко места тези букси и - няма. Започвам да си мисля, че с нещо съм обидил "екипа" на "Италиянеца", защото каквото и да потърся при него все няма. Аз ли нацелвам някакви супер рядко срещани части, те ли нямат толкова голям избор .. не знам.
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Предполагам че при вас двамата проблема може да се реши така: (съпротивленията м/у 500 и 1000 ома (1 ком), диодите - 1N4007. Даже мисля че съпротивленията не са задължителни. Само да не се объркат посоката на диодите.
значи ако правилно съм разбрал 12 волта на едната бубина отива през 500/1к ом съпротивление после прес диода и накрая в обортомера същото с другата бубина
Хм,много интересна тема зачекнахте за обротомера.Най-интересното е че аз като си смених ЕКУ-то с това от Купе Турбо и си закачих оборотомера за 7 пин и всичко е ОК,нямам грижи.Обаче тука на близнака ми(пак черна Дедра Турбо и 4х4) неще да тръгне тоя оборотомер и това е.Между другото и Ици подкара неговия от първия път на Типо-то с ЕКУ-то от Купе-то.
значи ако правилно съм разбрал 12 волта на едната бубина отива през 500/1к ом съпротивление после прес диода и накрая в обортомера същото с другата бубина
Хм,много интересна тема зачекнахте за обротомера.Най-интересното е че аз като си смених ЕКУ-то с това от Купе Турбо и си закачих оборотомера за 7 пин и всичко е ОК,нямам грижи.Обаче тука на близнака ми(пак черна Дедра Турбо и 4х4) неще да тръгне тоя оборотомер и това е.Между другото и Ици подкара неговия от първия път на Типо-то с ЕКУ-то от Купе-то.
Ми не зависи от версията, защото на това типо успях да умъртвя 4 ЕКУта от Купе Турбо и с всичките оборотомера работеше. До колкото си спомням точно тази схема пробвах и проработи. Значи, вържи направо кабелите както съм ги подредил и всичко трябва да тръгне ако дигиталния и аналоговия оборотомер искат еднакви сигнали. От екуто излизат два кабела отделни от основния сноп , долу при екуто и буксата - оранжев и сив ако не се лъжа. Оранжевия беше за оборотомера.
Значи не би трябвало аз да имам проблем с оборотомера. Само набавям буксите, малко запояване, пускам едно жило и ... всичко трябва да е ок. Иска ми се събота и неделя да я свърша тая работа, но зависи от това дали ще намеря буксите към аналоговото табло. Не разбрах Стоиле, дали ги имаш буксите. Ако не - надеждата ми остава колегата, от който взех таблото.
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Чесно казано купих цялата ел система от колега от форума и ги имам някъде буксите, но така и не ги намерих , и това беше една от причините да не сложа това табло. По-добре си вземи от колегата защото никой не знае кога ще ги открия.
Коментар