Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
      Орлине, има си мнооо общо между силата на натискане на педала и пружините на притискателя При твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка

      Коментар


        #18
        biser_as написа:
        WhitePower написа:
        ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
        Орлине, има си мнооо общо между силата на натискане на педала и пружините на притискателя При твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка
        гершиш , старото валео дето свалих нямаши нищо общо като пружини и слънцанай малкото тоя беше с 1или 2 пружини повече а новия съединител винаги е мек , а като се поизноси и поизхаби става супер корав я кажи сега зависимостта каква е излиза по думите ти, че като замине става спортен което и двамата знаем ,че не е така
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          най малкото тоя беше с 1или 2 пружини повече
          Сигурно бъркам (допир на живо с туи нещо Техниклъч съм нямал) , аз затва споменах, че и да има неква разлика от стандартен е минимална
          WhitePower написа:
          гершиш , старото валео дето свалих нямаши нищо общо като пружини и слънца
          Е то и между OEM Replacement на Valeo и LUK за една и съща кола има разлика в тия неща и конструкцията им, мма тва не праи нито единия нито другия по-спортен или усилен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото на мойто ГТ новия оригинален съединител, който сложих, също имаше визуални разлики в притискателя спрямо оригиналния, който махнах.
          WhitePower написа:
          а новия съединител винаги е мек
          Аз лично съм натискал спортен съдеинител (чисто нов) и то не некви правеняци, а единия беше на SPEC (stage 3+ мисля) и тридисков на OS Giken и това на коли с хидравлика Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , държа да ти кажа, че особено на Гикен-а (дет аз съм здрав у краката Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ) мое ти се сване крачето още на 1-вата минута Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          WhitePower написа:
          а новия съединител винаги е мек , а като се поизноси и поизхаби става супер корав я кажи сега зависимостта каква е
          Мми мойто лично обяснение за това е, че лагера се вкопава в пластините на притискателя и рамото, което натиска става по-късо и от там усилието е по-голямо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

          Коментар


            #20
            виш за стейдж 3 може и да си прав но с 30 % усилване на пластините на натиск ( демек 1 или 2 пружини повече ) не бу трябвало да усетиш каквато и да било разлика спецялно за техниклъча , слънцата са по дебели и малко на брой
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              WhitePower написа:
              виш за стейдж 3 може и да си прав но с 30 % усилване на пластините на натиск ( демек 1 или 2 пружини повече ) не бу трябвало да усетиш каквато и да било разлика спецялно за техниклъча , слънцата са по дебели и малко на брой
              така като гледам говориш за демпферните пружини на керамичния или феродов диск.Там колко са усилени изобщо не те грее, даже няма никакъв смисъл да са усилени, защото са си силни достатъчно Това усилване 30% дето го цитират на усилените съединители е увеличаване на притискащата сила на притискателя естествено Постига се само с изместване на опорната окръжност на огледалният диск върху която ляга диафрагмата.На натиск на педала е същата сила, само като усещане в процеса на натискане е по-различно от стандартен.Но това за много засилена кола не е решение, тия 30% може да се избуксуват без никакъв проблем и тогава се скача на съединители за тежкоатлети били те двудискови за хора готови да се разделят с 2 бона поне или правени с двойна диафрагма на малка част от тази цена.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                ееее къде видя слънца на феродовия ( или керамичния ) мани ги ония пружинки от химикалки дето ги слагат за да няма тресене за притискателя говорим просто моя от тежък износен съединител , стана спортен ултра лекпросто исках да спомена че не е задължително да стане тежък ако не се зверски въртяш момент
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  Малко раздижване по темата:Комбинацията от студеното време и полевите условия, в които разглабяме 4x4 донора забавиха прогреса, но вече сме свалили почти всичко необходимо: Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
                  Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                  Fiat Marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    За съеденителя нека ици да каже, обаче моста ще ти трябва със сигурност както и картера на двигателя на донора и резервоарът.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #25
                      А.. нова информация Картера предполагам ми трябва защото се различава заради раздатката А резервоарът го обсъдихме .. оказа се, че на Темпрата е по "тумбест" и ще се влачи по земята :D та варианта е от делта 2 - 2000 16v
                      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                      Fiat Marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        porosenoq написа:
                        А.. нова информация Картера предполагам ми трябва защото се различава заради раздатката ..
                        Да, на него се хваща раздатката. И е алуминиев.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #27
                          porosenoq написа:
                          Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
                          Маховика ще трябва, притискателя понеже е на натиск може и да не трябва ако решиш да се мине на вариант съединител от Купе турбо, той държи до 400Нм - това са около 300 коня и на натискане е нормално лек.А този съединител, който е в Темпрата би трябвало да е 228мм диаметър и с неговия притискател който е на натиск може да държи 250 коня и то ако се сложи керамичен диск.Ако ще се прибягва до брутализми с конете вече се налага да се изработва съединител с двойна диафрагма.Предният мост ще трябва, понеже е с извивка за кардана.Картера ще трябва, и там по него има едни укрепващи триъгълни и правоъгълни плочки дето се завиват с гайки и укрепват кутията към картера, те е хубаво да не се изгубят също.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            porosenoq написа:
                            А резервоарът го обсъдихме .. оказа се, че на Темпрата е по "тумбест" и ще се влачи по земята :D та варианта е от делта 2 - 2000 16v
                            А резервоара на Темпрата как идва като дължина, ако се сложи на Типото ще излиза ли извън задницата?
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #29
                              Че как ще излиза извън задницата? По скоро ще му пречи мястото на резервната гума
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                #30
                                Joro написа:
                                Че как ще излиза извън задницата? По скоро ще му пречи мястото на резервната гума
                                то легена се реже и се прави пода равен, но мястото което има Типото от задния диф до края на задницата не е много и за това питам за резервоара на 4х4 Темпрата как идва като дължина, ако е като на Дедра Интеграле, не може да се сложи на Типо защото идва по-дълъг от Типото.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X