Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Сваляй го внимателно. Оригинално маркуча в моята темпра беше от тези с текстилната оплетка отвън еднослойните. Като сменях помпата преди 7-8 години, първия път като го откачах от нея, беше леко втвърден и като го понапънах се накъсаха конците на оплетката, тогава го смених за първи път и се почнаха главоболията.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #92
      Аз лично констатирах същото като Жорката за оригиналните маркучи,т.е. че вече са взели-дали и се "чупят" лесно.Трябва ти двуслоен бензинов марчуч който да издържа на 10 бара налягане.На мене ми подариха един от някво авуди 100 с механична инжекция и мога да кажа че е перфектен.
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #93
        Днеска проверих всичко по помпата - няма грешка (да чукна на дърво поне за сега). Няколко часа терзание и разглабяне/оглеждане.
        mais написа:
        Може да е датчика на коляновия вал
        Колегата го уцели от първия път! На пръв поглед всичко беше наред. Меря аз съпротивлението - някакви супер странни стойности, които нон-стоп се менят. Стори ми се странно и опитах отново - ~670 ома. И тамън се бях отчаял, че и датчика не е и хоп: (цъкни за да уголемиш)Търкал се кабела в капака на ангренажа - ама е било яко търкане защото и изолацията, която е доста твърда и жилата се бяха изяли бая. От там развитието е ясно - поправка на кабелчетата и колата запали. Сега с ремонтирания алтернатор работата и е значително по-добра.
        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
        Fiat Marea 1.6 16v

        Коментар


          #94
          нека тряаа да има повече хубави моменти
          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

          Коментар


            #95
            porosenoq написа:
            Търкал се кабела в капака на ангренажа - ама е било яко търкане защото и изолацията, която е доста твърда и жилата се бяха изяли бая. От там развитието е ясно - поправка на кабелчетата и колата запали. Сега с ремонтирания алтернатор работата и е значително по-добра.
            И аз имах същия проблем преди по малко от месец, но моя кабел беше доста по-зле.
            Lancia Dedra Integrale

            Коментар


              #96
              Абе той моя беше в същото състояние, ама не се вижда от снимката много добре. И 2-те жила както при теб бяха изядени, обшивката тотално прекъсната и 2-те жила оголени. Само че при мен беше по-концентрирано, а при теб по-разпространено по дължината на кабела. Важното е, че сме отстранили проблемите Сега нямам търпение да изпробвам ново монтираните стрелкички , че дигиталното табло нещо не показваше много плавно
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #97
                Няма тръпка в дигиталното
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #98
                  porosenoq написа:
                  Абе той моя беше в същото състояние, ама не се вижда от снимката много добре. И 2-те жила както при теб бяха изядени, обшивката тотално прекъсната и 2-те жила оголени. Само че при мен беше по-концентрирано, а при теб по-разпространено по дължината на кабела. Важното е, че сме отстранили проблемите Сега нямам търпение да изпробвам ново монтираните стрелкички , че дигиталното табло нещо не показваше много плавно
                  Така е важното е бързо да се разбират от къде идват проблемите, но най добре е да няма
                  Lancia Dedra Integrale

                  Коментар


                    #99
                    Aбе колега, аз чак сега се сетих ти кой си Чак сега видях, че си от Овча Купел - тука сме си близко Ти си с бялата дедра дето и се вижда отпред кулера нали
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      Да тази е мойта Дедра
                      Lancia Dedra Integrale

                      Коментар


                        Айдееее,тез са надушиха.Нали знаете че краставите магарета се надушвали Да не съм да спомена че и аз минах през тоя проблем
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          Що бе Росене, какво не е показвало точно дигиталното? А относно кое е по-хубаво, дигитално или аналогово е въпрос на вкус. Радвам се че сте отстранили проблема.

                          Коментар


                            Не бе Стоиле, то си работеше супер, но точно - въпрос на вкус - не ми харесваше как стои. Сега със стрелките си е друго По ми харесва. Мерси за помощта отново - относно датчика
                            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                            Fiat Marea 1.6 16v

                            Коментар


                              Моля, пак ще помагам ако мога :D

                              Коментар


                                Дааа, в зората на електрониката (80-те и 90-те) дигиталното табло си беше гъзария... Спомням си 92 година за пръв път се качих на фиат типо, беше дизел-на шефа ми тогава. И ми направи такова силно впечатление, че ми държеше влага до 2001 докато си купих темпрата.... Ама сега вече си предпочитам стрелките.
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X