Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Завършил съм електроника кво ви трябва нещо да помагам ?
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #62
      Честно да ви кажа колеги - малко е натоварваща цялата работа с таблото Искам да кажа, че без схемата на Joro, просто нямаше шанс да стане. Нямам идея как е успял и как е имал нерви да проследи всеки кабел, но съм му адски благодарен, защото улесни работата поне на .. 70% да не кажа повече. Единствената дилема която остава е, дали оборотомера от седичи-то ще работи със сигнала от 7-и пин на ЕКУ-то ?! Утре ще покаже, защото стана малко късничко и ще ми е трудно да тествам.Имам само един въпрос към колегата Joro. На схемата с кабелите, която е направил за какво точно е първия кабел на дясната букса, която е на горния ред и дали отива на буксата обозначена като "контактен ключ" на белите букси от дигиталното ? Ето за тези оградените букси става въпрос, дали трябва да са свързани една с друга, понеже само те ми останаха: Иначе ето какво се получи горе долу: Колега 1912 Ако имаш нужда от помощ - питай докато още са ми подредени и пресни нещата в главата - може и да успея да ти помогна. Какъв беше точно при теб проблема ?
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #63
        че тъпото ми еку от кучка на 7 мо краче като му вържа обортомера и ...ама ще правя аз по схемата на жоро с диоди пък да видим другата седмица вероятно съм аз нареддано имаш успех с твоето еку да ти покаже обортомера както си и мисля че ще стане
        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

        Коментар


          #64
          VET написа:
          Здрасти, как ми е колата, грижите ли се за нея? Съединителя е 230мм - чисто нов. И турбината е от Дедра 8 клапана. Главата също е портната. Между другото ако имаш интерес към развитие на външния вид на типото, купих още едно типо което мислех да правя но се отказах и сега от него останаха доста интересни неща - Абарт пакет- прагове, спойлери, крила, рекаро салон, табло от Седичи.
          колегага искам да питам нещо.моя двигател е двувалка но е с управление БОШ 0 280 000 350 и дюзите пръскат едновременно и 4-те /фулгруп/.мога ли да присадя електроника и датчици от друг Фиат и да пръскат дюзите поне две по две ако неможе всяка поотделно?

          Коментар


            #65
            1912 написа:
            че тъпото ми еку от кучка на 7 мо краче като му вържа обортомера и ...ама ще правя аз по схемата на жоро с диоди пък да видим другата седмица вероятно съм аз нареддано имаш успех с твоето еку да ти покаже обортомера както си и мисля че ще стане
            Схемата с диодите работи отлично,на другата Дедра която има същите проблеми като твойте я направихме и оборотомера се появи.Благодарности на Жорката
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #66
              porosenoq написа:
              Имам само един въпрос към колегата Joro. На схемата с кабелите, която е направил за какво точно е първия кабел на дясната букса, която е на горния ред и дали отива на буксата обозначена като "контактен ключ" на белите букси от дигиталното ?
              По спомен това е +12 волта захранване на бензиномера и оборотомера. Те са на отделен кръг. Т.Е. се подава напрежение при даване на контакт. Двете се вързват едно за друго. Баси схемата... Вече и аз не мога да си разбера какво съм писал.....
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #67
                Пълна боза сме сътворили за съжаление. Значи не знам каква е причината, но след като закачихме всичко се случва следното: Всички лампички работеха, без лапмата която индикира, че са пуснати дългите светлини. От уредите работеха температурата на маслото и температурата на водата. Оборотомера не отлепи нито със 7-и пин на ЕКУ-то, нито с какъвто и да е сигнал който се опитахме да му подадем. На самия оборотомер идват и маса (-) и плюс (+), но сигнал няма по някаква причина. Налягането на маслото ту сработва, ту не сработва. При подаване на контакт скача на 6 бара, после пада на 0.5, после пък отиде на около 3 което мисля, че беше коректна стойност. Бензиномера работи.Има обаче един проблем - кабела който е отбелязан на схемата на Joro като "общ + масло и акумулатор" като го свържеме и колата не гасне като върна ключа. Без него всичко си е наред. Има и една лампа над чека - нещо като дюза или като пръчка за масло с една капчица под нея - свети постоянно каквото и да правя.После по едно време не знам по каква причина (мисля че като закача буксата на чек панела) се омешаха и лампите на таблото - като пусна фарове и светкат 3 лампи (подгряване на задно стъкло, дълги и халогени) и спира да работи лампата за аварийките. Общо взето нещо се омеша, но пак стана много късно и ще се бориме пак утре
                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                Fiat Marea 1.6 16v

                Коментар


                  #68
                  Сега, явно с лампите си омешал нещо, обаче уреда за маслото и при мен бачка на обратно. Като дам на контакт отива на 6 бара а като запаля при макс. налягане пада на 0. Това е защото датчика при купето е обратен - т.е. при липса на налягане съпротивлението му е около 0 ома а при максимално налягане е около 300 ома. Трябва да си вземеш датчик за типо седичи за да ти бачка коректно. Озадачава ме това е като свържиш двата въпросни кабела и колата не гасне. Имай в пред вид че всички цветове на кабелите от двете табла съвпадат. Ако имаш някъде кръстосване на цветове - там ти е грешката. При мен нямаше и един кабел който да се свързва със съорветстващия си и да е с друг цвят.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #69
                    Странното е, че и при мен всички цветове до един съвпадат. Огледах и проверих всичко 5 пъти. Прегледах дали не ми се допират някъде кабелчета - не. Лошото е, че като гледам схемата на платката - едно кабелче някъде да съм объркал и ако се окаже някой общ + за 5 неща и може да ми обърка всичко, но пак казвам проверих всичко и всички цветове съвпаднаха Edit:Днес имаше втори опит. За да ограничим възможностите за грешка, всички лампи, без тази на габаритите/късите светлини бяха премахнати. Общо взето закачени бяха само температурата на водата, температурата на маслото, налягането на маслото, бензиномера и оборотомера, както и чек панела. И ... success ! :http://vbox7.com/play:6e657291 - оборотомерhttp://vbox7.com/play:4c2f8bcb - температура на водата, налягане на маслото, температура на маслотоВеднага обаче се появи чувството на параноя, че колата прегрява :D аналоговия уред за Т на водата показва 110 градуса, а с дигиталния уред си държеше 90-тина. Сега въпроса е еднакви датчици ли ползват Купе-то и Седичи-то ?Перката така и не се пусна на радиатора... а преди се пускаше като мине 90 градуса.. Наистина ме подгони параноя.Струва ми се, че коректно работят оборотомера, бензиномера и температурата на маслото. Налягането на маслото вече разбрах, че няма да работи коректно с датчика от Купе-то, а за температурата на водата - или не работи коректно, или ще се побъркам от притеснение Остава да пуснеме едно жило за скоростомера и да накачиме лампите. Друго нещо, което ме притеснява е, че свети една лампичка, която не знам какво означава и защо свети. На чек панела се намира и на мен ми прилича на пръчка за масло с една капчица под нея... Някой да каже, какво значи лампата.
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #70
                      Колеги, датчика за скоростомера оригиналния на Типо с дигитално табло отвива ли се ? Жилото пасва ли без преправяне ?
                      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                      Fiat Marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #71
                        видя ли че ти проработи обортомера абе мноо малко налягане на мазалото?относно скоростомера аз на моята кутия от купе с шпер и монтирах ориг жило от седичи и си работеше без проблемо
                        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                        Коментар


                          #72
                          Уреда за маслото работи на обратно, ако показва 3 бара си е 3 бара, но другите стойности са .. например 4 бара ако показва са 2, ако показва 2 са 4 и така .. Поне това са моите наблюдения де. Жилото не му намерих дупчица днес след работа и започна да става много късно и го отложих за друг път Иначе оборотомера няма грешка. Само това с водата ме притеснява... вярно ли показва не е ли вярно... никой не казва дали са еднакви датчиците и дали би трябвало да отчита вярно. Все повече си мисля, че перката не се пуска изобщо, но не виждам реална причина да не се пуска...
                          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                          Fiat Marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #73
                            При мен температурата си показва нормално. Датчика е същия който си беше на дигиталното. Скоростомера се отвива и на негово място навиваш жилото. Ще ти кажа да направиш една проба - както е загряла колата, закачи един след друг двата уреда за температурата на маслото и водата към един и същ датчик - примерно на датчика на температурата на маслото и им сравни показанията. Трябва да показват горе- долу едно и също. Датчиците като параметри са еднакви, различна им е само резбата. Така че двата уреда при закачането им към един и същ датчик трябва да показват едно и също. Но не ги закачай едновременно, защото ще объркаш показанията. Значи може и да има нещо вярно за дигиталното, защото стария двигател на темпрата който е на мареята в момента на дигиталното табло ковеше 90 градуса, обаче като го прехвърлих в новото купе с датчика от двигателя на мареята - тоест оригиналния за уреда на комбито, почна да показва точно като при теб - по висока температура с около 5 градуса. Като се има в пред вид че съм прехвърлил и водния радиатор от темпрата - така че всичко е 1:1 както си таботеше във старото купе. Така я карам цяла зима и стигнах до извода че нещо дигиталния уред нещо се шашка и показва по ниска температура. Така че като нищо може да ти държи по-висока такава. Най точно ще разбереш като я закачиш на визата и видиш в реално време какво отчита еку-то като температура.П.П. Уреда ти за налягане на маслото работи точно като моя Да знаеш - свиква се с обратното показание , не е болка за умиралка.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #74
                              една идейка аз си сложих и бутонче на перката и като карам на спарси я пускам да си духа също така и като спирам колата на място за около 2 минутки
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                #75
                                За уреда с маслото съм съгласен Свиква се, аз тука за 2 дни му свикнах... А за перката - добра идея, ще взема и аз да измисля нещо такова.
                                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                                Fiat Marea 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X