Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Aми, аз за резервоара мислех, че на дебелина е много, за дължината не съм се замислял, но може и да не се събира на Типото - ще проверя. За съединителя - явно ще се ползва от Купе турбо. За предния мост бях почти сигурен, че точно заради тази извивка ще ни трябва .. сега вече се убедих.. Картера го имаме заедно с всичките плочки гайки и болтове. На мен едно от основните притеснения ми е точно това - при разглабянето да не те объркаме нещо да се чудиш кое от къде е ... Не ми се иска да ти създавам трудности поне от тази гледна точка.
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    Коментар


      #32
      ici написа:
      Joro написа:
      Че как ще излиза извън задницата? По скоро ще му пречи мястото на резервната гума
      то легена се реже и се прави пода равен, но мястото което има Типото от задния диф до края на задницата не е много и за това питам за резервоара на 4х4 Темпрата как идва като дължина, ако е като на Дедра Интеграле, не може да се сложи на Типо защото идва по-дълъг от Типото.
      Абре,резервоара от Темпра-та е същия като от Дедра Интеграле,аз нали съм с темпров и ми иди нормално на дължина,което ще рече че при вас с тези къси задници ще стърчи навън
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #33
        за резервоара имах тайни надежди, ама явно най-вероятно е да се прибегне до изработването на ламаринен, че от Делта 2 2.0 16в турбо намирането ще е много трудно.Съединител от Купе турбо комплект притискател, феродов и лагер ще трябва, цифра си е, а и вилката която го дърпа също ще трябва пак от Купе турбо, че е завъртяно рамото спрямо тази на Темпрата.Също и ламаринената стойка на работният цилиндър, който натиска рамото ще трябва.Ако не се намерят, може и да се изработят, не е чак голям проблем.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #34
          ici написа:
          вилката която го дърпа също ще трябва пак от Купе турбо, че е завъртяно рамото спрямо тази на Темпрата.Също и ламаринената стойка на работният цилиндър, който натиска рамото ще трябва.Ако не се намерят, може и да се изработят, не е чак голям проблем.
          Я едно жокерче - да видите вилката и стойката на помпата от 2,5 ТД на Крома или на Тема
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #35
            ivanko_rs написа:
            ici написа:
            вилката която го дърпа също ще трябва пак от Купе турбо, че е завъртяно рамото спрямо тази на Темпрата.Също и ламаринената стойка на работният цилиндър, който натиска рамото ще трябва.Ако не се намерят, може и да се изработят, не е чак голям проблем.
            Я едно жокерче - да видите вилката и стойката на помпата от 2,5 ТД на Крома или на Тема
            е то значи че и от алфа 155/164 пак ще стане.П.П.: Да ви се похваля и аз ще взема участие в проекта за сега само с един километраж ама пак си е нещо
            Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
            ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
            DREAMS: SEDICI !!!

            Коментар


              #36
              Днес ми дойде една Каппа 2.4 10В ЖТД и като и загледах доколкото успях вилката, помпата и стойката на съединителя, ми се видя че са еднакви с на Купе 16В турбо, вероятно и с на 20В турбо ще са еднакви.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #37
                Полезна информация - драстично разширява кръга на търсене и възможността за намиране Благодаря. На мен ми се върти нещо за резервоара - Дали няма да стане от Панда 4x4 ?Едит: Днес се сдобих с това: ще съм благодарен колегата "Joro" да сподели своя опит (прочетох неговата тема, но така и не открих решение на проблема с километража). Ако може едно кратко обяснение как точно да го вържа, кои букси съвпадат и кои не.
                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                Fiat Marea 1.6 16v

                Коментар


                  #38
                  Ами нищо не съвпада. И аз бях купил такова табло, но така и не го монтирах защото ти трябват и буксите за това табло както и сериозна заигравка с резачки и поялник. Точно поради тази причина преработих моето табло и му сложих прибори от Купе. Според мен си стана доста добре. А и това табло е с жило, така че проблем с километража нямаш. По скоро с оборотомера ще имаш. Ако беше звъннал можеше да ти дам таблото на добра цена. Всъщност ще взема да наснимам какво ми остана от Типото пък ти ще си решиш какво ти трябва.Лек и успешен ден

                  Коментар


                    #39
                    Meрси Стоиле, ще е от полза Не те разбрах, на това дигиталното ли табло километража е с жило ? Със оборотомера какви проблеми ще имам - да не би той да е на датчик някакъв ? Мисля да се позаиграя с това табло. Koлегата Joro е осъществил такава смяна и не е кой знае какво, стига да имаш нерви и нужните неща. За съжаление таблото което взех е без буксите - ако ти ги имаш, ще съм ти благодарен ако ми ги продадеш.Колега azsumpolud и за теб се отнася същото - ако ги имаш буксите ще ми трябват - забравих да ти кажа още като се разбрахме по телефона.
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #40
                      VET написа:
                      ..... По скоро с оборотомера ще имаш. ....
                      Оборотомера тръгва без никакви проблеми. По мои наблюдения даже работи по-коректно от другия - светлинната стълбица. Присаждането на буксите не е проблем. Дори и цветовете на кабелите съвпадат. При теб ще е по-лесно щото сменяш само таблото с утедите, а аз сменях и всичките пластмаси, защото на темпрата са други. Абе от всякъде погледнато аналоговото повече кефи и си заслужава трансплантацията. Само който ти праща буксите да ги отрежи с по дълги кабели - около 5-6 см поне за да ти е лесно снаждането
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #41
                        porosenoq написа:
                        Meрси Стоиле, ще е от полза Не те разбрах, на това дигиталното ли табло километража е с жило ? Със оборотомера какви проблеми ще имам - да не би той да е на датчик някакъв ? Мисля да се позаиграя с това табло. Koлегата Joro е осъществил такава смяна и не е кой знае какво, стига да имаш нерви и нужните неща. За съжаление таблото което взех е без буксите - ако ти ги имаш, ще съм ти благодарен ако ми ги продадеш.Колега azsumpolud и за теб се отнася същото - ако ги имаш буксите ще ми трябват - забравих да ти кажа още като се разбрахме по телефона.
                        Колега трябва да погледна каде са буксите и ще се чуем
                        Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
                        ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
                        DREAMS: SEDICI !!!

                        Коментар


                          #42
                          Проблема с оборотомера идва от това че екуто на фиат Купе Турбо подава сигнал към оборотомера на колата, и тъй като при фиат купе уреда е аналогов, а при Типото дигитален се наложи да направя една схема, за да заработи дигиталния оборотомер. Сега можеш да пробваш дали аналоговото табло от типото ще заработи с директния сигнал подаван от ЕКУ-то. А аналоговото табло е с жило което се навива директно към скоростната кутия или към датчика завит на скоростите. Имам го някъде и жилото, ама като съм се заринал с чаркове просто не зная кое къде е. Събирах чаркове все едно само типо ще карам цял живот :D Успех

                          Коментар


                            #43
                            Верно че турбото е с две бобини. Бях забравил тая подробност Тук наистина може да има проблем с коректноста на отчитане ако се свържи директно.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #44
                              май май сега ще стигна аз до ключа от бараката ......чудя се и аз що нямам обортомер моя уред пък е аналоговориг от 2,0 16 и пак подавам от 7 мо краче и курецпробах и един водомер и пак същата раота...
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                #45
                                На седмо краче са доста по малко импулсите като бройка за еденица време. и при отпускане на газта при спадане на оборотите - импулците изчезват. Имам чуството че по скоро са свързани с импулсите подавани към дюзите, защото те се изключват при спадане на оборотите. Пробвах го и аз в мареята, понеже там имах същия проблем. Реших си проблема така: оригиналния оборотомер на матеята взима от екуто - хитачито а сега е с марели, се наложи и аз да правя една платка за формировател на импулси за да го включа към бобината. Добре, ама показваше с 33% по малко обороти от реалните. След консултации с чичко гугъл попаднах на една статия за подобен проблем. Оказва се че оборотомера е с микроконтролер който стабилизира работната си честота с кварц 8 Мхц. А 33% по малко са 6 Мхц кварц. Разходка до магазина за радиочасти и похарчени цели 50 ст. за кварца ми решиха проблема. Не знам как са направени аналоговите оборотомети на типото - не съм го отварял вътре, ама ако е по подобен начин може да се използва подобен подход за корекция на показанията. Ето линка:http://team.fiatuno.pl/index.php?id=wiev&news=21
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X