ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
WhitePower написа:ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателяПри твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателяПри твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:най малкото тоя беше с 1или 2 пружини повече, аз затва споменах, че и да има неква разлика от стандартен е минимална
WhitePower написа:гершиш , старото валео дето свалих нямаши нищо общо като пружини и слънцаWhitePower написа:а новия съединител винаги е мекWhitePower написа:а новия съединител винаги е мек , а като се поизноси и поизхаби става супер корав я кажи сега зависимостта каква е
Коментар
-
WhitePower написа:виш за стейдж 3 може и да си прав но с 30 % усилване на пластините на натиск ( демек 1 или 2 пружини повече ) не бу трябвало да усетиш каквато и да било разлика спецялно за техниклъча , слънцата са по дебели и малко на бройТова усилване 30% дето го цитират на усилените съединители е увеличаване на притискащата сила на притискателя естествено
Постига се само с изместване на опорната окръжност на огледалният диск върху която ляга диафрагмата.На натиск на педала е същата сила, само като усещане в процеса на натискане е по-различно от стандартен.Но това за много засилена кола не е решение, тия 30% може да се избуксуват без никакъв проблем и тогава се скача на съединители за тежкоатлети
били те двудискови за хора готови да се разделят с 2 бона поне или правени с двойна диафрагма на малка част от тази цена.
Коментар
-
ееее къде видя слънца на феродовия ( или керамичния ) мани ги ония пружинки от химикалки дето ги слагат за да няма тресене за притискателя говорим просто моя от тежък износен съединител , стана спортен ултра лекпросто исках да спомена че не е задължително да стане тежък ако не се зверски въртяш моментPower Under Pressure
Коментар
-
Малко раздижване по темата:Комбинацията от студеното време и полевите условия, в които разглабяме 4x4 донора забавиха прогреса, но вече сме свалили почти всичко необходимо:Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
Коментар
-
Joro написа:Че как ще излиза извън задницата? По скоро ще му пречи мястото на резервната гума
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар