Примерно тука караме с Мобил1, което е PAO базирано IV група, тоест 100% синтезирано и аз съм предоволен от видяното след ревизия - 3000км само с каране по трасета на макс повер и биелните лагери нямаха грам следа от контакт дори, основните изглеждаха с много леко нормално контактно петно.
Ба мааму направо ми намаза ските ся ши тряя черпя довечера Масло с допълнителна добавка молибденов-дисулфат става само ако не ви се отваря мотор,а гори като за световно Само ще спомена че точно тази молибденова съставка се ползва при прицепите за мазане на лафетите,а сетете се какви обороти прави това ремарке и какво е натоварването.Освен това е вече доказано че има счупени мотори с такъв продукт поради запушване на маслопроводите В крайна сметка всеки сам си прави избора,истината е че за мотор под подобен товар като наще не трябва компромис с маслото
Абе незнам какво запушва, ама Асен Рацера666, от ланча форума си кара Темата Турбо с 15/40 Лики Моли над 40000 км и още я карат без проблем. Абе сега се сетих че имам 4литра OMV масло 0w30, ама честно да си кажа ме е страх да го сипя. Та ако на някой му трябва ще се разберем за цената.
новият сетъп с валовете е готов Всмукателния е атмосферен от Купе, лифт 9.57мм и всъщност е близнака на другия вал, който аз карам като изпускателен.Да отбележа че е от "черната" серия.Изпускателния е всмукателния от стоковия турбо сетъп, лифт 8.6ммДобра комбинация ще да е Ето и снимките, разни глави, разни стейджове
Такаа...мотора е почти готов :D Използвах момента докато е свален колектора и рейката е достъпна, да сложа 4 баров горивен регулатор, че при 1.5 бара в средните, дюзите се изтаваниха при стоковия 2.5 баров регулатор.Получи се приятна комбинация с валовете - Full Lift - IN 106, EX 104, само трябва да я ремапна че сега ще се раздиша още Кометика си зае мястото, а преди това отъргах звукоизолацията от стената към купето, че си е запалима.
АХ Илиянееее, как съм я слагал тази изолация, а ти я отпра :D . Това с градусите на валовете си го настройвал нещо или просто констатираш на какви градуси работят. А и с този регулатор няма ли да я дави в ниските. Между другото регулатора държеше на 2 бара. По едно време бях сложил регулируем, но нещо не усетих разлика във вървежа, даже и при 3 бара на ниски обороти. Със старата помпа имах проблеми, че във високите ми падаше налягането пак на 2 бара, но с тази помпа нямах падове даже и със стоковия регулатор.
АХ Илиянееее, как съм я слагал тази изолация, а ти я отпра :D . Това с градусите на валовете си го настройвал нещо или просто констатираш на какви градуси работят. А и с този регулатор няма ли да я дави в ниските. Между другото регулатора държеше на 2 бара. По едно време бях сложил регулируем, но нещо не усетих разлика във вървежа, даже и при 3 бара на ниски обороти. Със старата помпа имах проблеми, че във високите ми падаше налягането пак на 2 бара, но с тази помпа нямах падове даже и със стоковия регулатор.
Даже ще предложа на Росен да махна и кечето от капака, тия лесно запалими материали крият голям риск при такава надута турбо кола -жегата става сериозна.Градусите са тези при които се получава реално зацепването, отпада нуждата от раздвижни колела за донастройка, понеже не беше ясно как точно ще дойдат нещата с тази комбинация валове.Регулатора няма да я дави след като я ремапна, това ще е след около седмица като ми дойде сондата.Файда само от регулатор при сток кола няма, даже се влошават нещата Иначе днес я покарах малко със стоковия чип и добре звучи :D
Само на мен ли ми прави впечатление "електрониката" за монтиране на глави от сам човек! Обожавам хитрини които ти спестяват услугите на "помощници"
мдаа, тоя баланс бар го направих преди време специално за едно ево8, понеже там му вадих и после слагах направо целия мотор с кутията, та сега тая операция с главата беше като детска игра
Илияне, можеш ли на кратко да обясниш пак за маслата и ZDDP-то ? Какви количества на ZDDP според теб трябва да има за нашите мотори ? Аз се зачетох по темата, но от това, което прочетох ми стана ясно само, че е строго индивидуално количеството, което би повлияло положително на двигателя. Също останах с впечатление, че хич не се препоръчват добавки, а най-добрия вариант е, да се ползва масло, което по начало има голямо количество ZDDP. До колкото разбрах, една и съща добавка може да взаимодейства по различен начин с различни видове масло.Прекаленото количество можело да доведе до разкъсване на маслото и не добро мазане. Какви са според теб оптималните стойности на ZDDP в маслото ?
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
След моята намеса преди час ,Типо-то вече има ремапнат мозък Роскаааааа,мноо убуу въри да знайшшш до преди малко стряскахме бабите по улицътъ Очаквай обаждане за уговаряне на получаването
Ами направо идвайте След като го ремапнах го измерих и даде 13.41 на 1/4миля с терминална 166км/чА на прибиране стана интересна мерилка с едно Кавазаки 600 - 140коня - това го разбрах в последствие, понеже видях по-късно пича спрял и го питах, каза че много вървяло Типото Та от втора до средата на 4-та, мотора за моя приятна изненада се отдалечи само на 10-15 метра, по желание на мотоциклетиста направихме още един летящ пак с подобна разлика
за ZDDP в маслата, в тия рейсинговите дето ползваме, съдържанието е не повече от 1200ppm, а е добре да е 1700-1900 че и 2000ppmНяма проблем със съвместимост със самото масло, а с миещата добавка, намалява и се ефективността при повече ZDDP.Но то и без това е хубаво да се сменя маслото на 5000км примерно при яко настъпване, така че няма проблем.Ако ZDDP е в много по-големи количества, казват че вече не постига това действие, но да се предозира до такава степен няма как.Аз съм се спрял на Redline добавка за масло със ZDDP, доказана марка е.
Коментар