Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo Turbo Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Tipo Turbo Integrale

    Здравейте колеги,на скоро закупихме от колегата VET, Fiat Tipo, на което той беше направил турбо конверсия от Fiat Coupe 2.0 16v turbo.За сега колата е почти напълно "stock", с изключение на генерацията На колата и предстои едно ходене до Русе - при Ici, за да и бъде направен ремап и да се попрехвърли малко чарколяк от това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15За сега нямам снимки, с които да пообогатя темата, но се надявам, че за някои хора все пак темата ще представлява интерес.За сега не се планират кой знае какви мощности. На първо време ще се гонят около 240 коня само с ремап-а, защото финансите след 2-те покупки драстично намаляха. За в бъдеще обаче ми се иска да има и малко развитие по отношение на турбото. За сега най-голямата дилема, като че ли ще ми е съединителя, като се има в предвид, че скоростите ще са от Темпра-та (впрочем, някой компетентен да се изкаже относно това, дали ще станат в последствие скорости от Дедра турбо, Алфа Q4 или Делта Интеграле и да каже ако има представа от къде мога да се сдобия с такива) ,а тя до колкото знам не е с хидравличен съединител (какъвто май е на Fiat Coupe). Ici вече ме понасочи в материята, но все пак някои неща не са ми ясни, така че наистина ще ми е полезна една по-изчерпателна лекция за съединителя и възможните(подходящи) варианти за него.Та, очаквайте развитие по темата, както и снимков материал.
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    #2
    Със съединителя операцията е вече отработена от миналия ден.Мога да направя вече и такъв като на Темпрата отделящ на натиск.Конверсия с две диафрагми и може да удържа много брутален турбо въртящ момент, дори и с нормален феродов диск.На натискане е може да се каже умерено силен, определено става за ежедневно каране.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Чудесно ici, очаквам малко финансови постъпления от донора (Темпрата) и ще се насочвам вече към Русе... На Темпрата съединителя е нов. Какво още ще ми е необходимо за да направиме съединителя ?
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Здрасти, как ми е колата, грижите ли се за нея? Съединителя е 230мм - чисто нов. И турбината е от Дедра 8 клапана. Главата също е портната. Между другото ако имаш интерес към развитие на външния вид на типото, купих още едно типо което мислех да правя но се отказах и сега от него останаха доста интересни неща - Абарт пакет- прагове, спойлери, крила, рекаро салон, табло от Седичи.

        Коментар


          #5
          Здрасти Стоиле, грижиме се Можеш да си спокоен, защото към такава кола обикновено човек се привързва лесно... Освен това съм си почитател на марката, така че... В интерес на истината не сме и минали много километри, а и я караме лекичко, че времето не е подходящо.Виждаш какви планове са на дневен ред, за това ще трябва външния вид да почака малко, но определено бих имал интерес Може да пуснеш едни примерни снимки ако намериш, да видя какво точно имаш Поздрави
          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
          Fiat Marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            да пусни снимки не се стеснявай
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              #7
              Ей, не ми се точете на тунинг частите, че съм ги оговорил още като взех Типото ! :D Колега ти ще споределиш ли малко подробности за изпълнението при твоето Типо ? Ще ми е от полза, не че не съм ти чел темата във форума на Lancia
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Хм, разработката на притискателя продължава.Оказа се, че с малко не му достига ход за да отделя чисто и ще се прави корекция в опорната точка на рамото на кутията, та ще понатежи педала точно като за двудиафрагмен. Жалко, размина се проекта за брутално силен и същевременно приемливо лек съединител.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  ici, може ли малко по-подробно да ми опишеш какви са вариянтите за съединителя? Вече няколко пъти те попитах и ти беше може би достатъчно изчерпателен, само дето явно на мен ми липсват малко познания в областта за да те разбера напълно. Ако може на две на три, да ми обясниш каква е разликата между хидравличния, който до колкото разбирам е на бутане и този с жило, който до колкото разбрах е на дърпане. С керамика и на жило приемлив вариянт ли е? Този усиления дето го правиш ти, с два притискателя ли се прави или ?
                  Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                  Fiat Marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    И на мен ми стана много интересно какви магии правиш на притискателя и много бих искал да разбера.И мен скоро ме очаква леко зафишение на мошноста и ще е неизбежна май, смяната на моя,затова се интересувам.
                    4 бири и турбината да свири

                    Коментар


                      #11
                      Хубаво е да пуснеш една снимка на Типото на кутията където е рамото на съединителя, да се види първо там с жило ли е или е хидравличен, или VET може да каже също.За мощност до 280-300 коня най-удобно за каране ще е да се сложи съединител от Купе турбо, той е хидравличен и е на дърпане.Може да се сложи керамичен диск за по-надеждно предаване на момента без риск от буксуване и опичане на феродо.Другият вариант е правене на притискател с две диафрагми, натиска става двойно по-голям и вече предаването на въртящ момент е гарантирано, това се прави примерно над 400Нм, до там удържа притискателят от Купе турбо.Недостатъка е, че е много тежък на натискане и за ежедневна кола е уморително.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        уфф с тия съединители си ебало мамататренирай за крака че при мен е ад като го натискам седалката ми скърца т.е облегалката демамата си е,,,кво по точно те интересува за моето тъпо?
                        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                        Коментар


                          #13
                          Съединителя е с жило и скоростите са оригиналните на седичи. Просто тогава нямах време за да слагам скорости от Купе турбо.

                          Коментар


                            #14
                            Как се държи колата без шпер че ми е любопитно? Защото и мареята ще е така поради липсата на такава кутия съм с обикновенна. Ама тя ще е не повече от 180-200 коня.Единственното което смятам да направя е да сложа пета предавка от дизелак.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              Държи се перфектно, даже с шпер се кара малко по-трудно. Проблем беше единствено че на трета като влезе в буст, колата спираше, защото гумите започват да превъртат по асфалта и трябва леко да се отнеме газта, за да тръгне.

                              Коментар

                              Working...
                              X