Здравейте колеги,на скоро закупихме от колегата VET, Fiat Tipo, на което той беше направил турбо конверсия от Fiat Coupe 2.0 16v turbo.За сега колата е почти напълно "stock", с изключение на генерацията На колата и предстои едно ходене до Русе - при Ici, за да и бъде направен ремап и да се попрехвърли малко чарколяк от това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15За сега нямам снимки, с които да пообогатя темата, но се надявам, че за някои хора все пак темата ще представлява интерес.За сега не се планират кой знае какви мощности. На първо време ще се гонят около 240 коня само с ремап-а, защото финансите след 2-те покупки драстично намаляха. За в бъдеще обаче ми се иска да има и малко развитие по отношение на турбото. За сега най-голямата дилема, като че ли ще ми е съединителя, като се има в предвид, че скоростите ще са от Темпра-та (впрочем, някой компетентен да се изкаже относно това, дали ще станат в последствие скорости от Дедра турбо, Алфа Q4 или Делта Интеграле и да каже ако има представа от къде мога да се сдобия с такива) ,а тя до колкото знам не е с хидравличен съединител (какъвто май е на Fiat Coupe). Ici вече ме понасочи в материята, но все пак някои неща не са ми ясни, така че наистина ще ми е полезна една по-изчерпателна лекция за съединителя и възможните(подходящи) варианти за него.Та, очаквайте развитие по темата, както и снимков материал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Със съединителя операцията е вече отработена от миналия ден.Мога да направя вече и такъв като на Темпрата отделящ на натиск.Конверсия с две диафрагми и може да удържа много брутален турбо въртящ момент, дори и с нормален феродов диск.На натискане е може да се каже умерено силен, определено става за ежедневно каране.
-
Здрасти, как ми е колата, грижите ли се за нея? Съединителя е 230мм - чисто нов. И турбината е от Дедра 8 клапана. Главата също е портната. Между другото ако имаш интерес към развитие на външния вид на типото, купих още едно типо което мислех да правя но се отказах и сега от него останаха доста интересни неща - Абарт пакет- прагове, спойлери, крила, рекаро салон, табло от Седичи.
Коментар
-
Здрасти Стоиле, грижиме се Можеш да си спокоен, защото към такава кола обикновено човек се привързва лесно... Освен това съм си почитател на марката, така че... В интерес на истината не сме и минали много километри, а и я караме лекичко, че времето не е подходящо.Виждаш какви планове са на дневен ред, за това ще трябва външния вид да почака малко, но определено бих имал интерес Може да пуснеш едни примерни снимки ако намериш, да видя какво точно имаш ПоздравиFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Ей, не ми се точете на тунинг частите, че съм ги оговорил още като взех Типото ! :D Колега ти ще споределиш ли малко подробности за изпълнението при твоето Типо ? Ще ми е от полза, не че не съм ти чел темата във форума на LanciaFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Хм, разработката на притискателя продължава.Оказа се, че с малко не му достига ход за да отделя чисто и ще се прави корекция в опорната точка на рамото на кутията, та ще понатежи педала точно като за двудиафрагмен. Жалко, размина се проекта за брутално силен и същевременно приемливо лек съединител.
Коментар
-
ici, може ли малко по-подробно да ми опишеш какви са вариянтите за съединителя? Вече няколко пъти те попитах и ти беше може би достатъчно изчерпателен, само дето явно на мен ми липсват малко познания в областта за да те разбера напълно. Ако може на две на три, да ми обясниш каква е разликата между хидравличния, който до колкото разбирам е на бутане и този с жило, който до колкото разбрах е на дърпане. С керамика и на жило приемлив вариянт ли е? Този усиления дето го правиш ти, с два притискателя ли се прави или ?Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Хубаво е да пуснеш една снимка на Типото на кутията където е рамото на съединителя, да се види първо там с жило ли е или е хидравличен, или VET може да каже също.За мощност до 280-300 коня най-удобно за каране ще е да се сложи съединител от Купе турбо, той е хидравличен и е на дърпане.Може да се сложи керамичен диск за по-надеждно предаване на момента без риск от буксуване и опичане на феродо.Другият вариант е правене на притискател с две диафрагми, натиска става двойно по-голям и вече предаването на въртящ момент е гарантирано, това се прави примерно над 400Нм, до там удържа притискателят от Купе турбо.Недостатъка е, че е много тежък на натискане и за ежедневна кола е уморително.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар