Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo Music

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo Music

    Здравейте колеги, вчера си слагах бас туба и усилвател, та реших да метна няколко реда с начина на слагане, надявам се да съм полезен.Като цяло усилватела и тубата я имах само купих един захранващ кабел за 10 лева. Доста мислене падна за преминаването на кабела от акомулатора към багажника, след около час мислене дали под купето или през купето се спрях на варианта през купето, с целта на бормашина и разпробиване..Разглобих пластмасата която е за филтара на климатика и цялата която събира водата.. Като се махне филтъра се вижда моторчето на парното точно до него има куплунг за кабели към купето а до него и оставен тампон за кабел. та кабела мина оттам през жабката отстрани под лайсната на вратата до багажника.. проблема с плусовата решен.. За минусовата просто с един болт на мястото кадето се завива резервната гума ...

    #2
    Интересна "дупка" за плюса си намерил. Качи снимки да видим музиката
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Кабела е препоръчително да е вътре.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Може и без да се пробива.Колата си има достатъчно дупки, откъдето да мине кабела
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          GbGzTeaM написа:
          Може и без да се пробива.Колата си има достатъчно дупки, откъдето да мине кабела
          Но винаги може да се пробие още една .Очакваме снимки .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            не знам защо толкова сложно си го направил колега.Има няколко дупки на Бравото точно за тая цел.Сега веднага се сещам за един сноп с кабели точно под волана и от там под пластмасите на праговете и в багажника - 15 мин работа
            FIAT Bravo Club Plovdiv
            Con Asistencia di Veloce

            Коментар


              #7
              То обикновено това е най-често използвания отвор.И за двата ми усилвателя захранването е прокарано именно от там.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                и на мен захранването на усилвателя ми минава от там,но колегата от къде да знае че има там голям сноп
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  ,но колегата от къде да знае че има там голям сноп
                  ми да пита нали за тва в форума
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар


                    #10
                    еми под волана гледах но нищо не намерих а да се оточна мислех да пробивам, но намерих този тампон там

                    Коментар


                      #11
                      На моето Браво кабела за усилвателя минава през левия калник намерих отвор, оттам под прага към багажника и стана 6

                      Коментар


                        #12
                        K0MEPCA написа:
                        На моето Браво кабела за усилвателя минава през левия калник намерих отвор, оттам под прага към багажника и стана 6
                        Точно така. Аз съм по същия начин Не е голяма философия. Само си намери 1 помощник за по барзо
                        Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
                        Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
                        Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

                        Коментар


                          #13
                          Имам едно питане, дано автора не се сърди, че използвам темата му. Сложих задни говорители на Бравото, като свързах кабелите направо за пищялките в таблото. Задните колони и пищялките работят едновременно. Да ги оставя така или да махна пищялките ? Питам, защото знам, че ако искаш задни говорители махаш пищялките и на тяхно място свързваш задните. Поздрави !
                          In JTD I believe, in Nm I trust !

                          Коментар


                            #14
                            Нии пък неска сложихме Джангър кутия в Jetta и стана +20 hp обаче изгорихме 2 ЦД та
                            Целта е една,скороста е различна - HGT !

                            Коментар

                            Working...
                            X