ами за радиатора, отдолу на бронята си има достатъчно отвори, за въздушния филтър съм изкарал с тръба до отвора на предната броня, в ляво на десния халоген. Утре ще го доизкусорявам, ще сложа един бас рефлекс, и в него ще влезе тръбата. Днеска цял ден я карах колата и общо взето нормално си работи и върви
Аз извесно време карах без меката връзка от решетката до въздушния филтър и нямаше никакво значените, така че там където си я изкарал мисля че ще си върши перфектна работа ("в ляво на десния халоген"?!) то си е до левия халоген като гледам. Иначе - вярно ако я свалиш малко ше е супер, а за тунинг - абарт пакет, само недей да правиш грешката от първата снимка (съоражението със пейката за влюбени) да го кичиш като сергия.А на първата снимка (съоражението със пейката) - това където са изрезали на калника (с нециганска никилирана решетка) според мен - нищо неправи, то въздушния филтър попринцип е отляво, там седи казанчето за чистачките - явно човека държи и тя да се охлажда :D ...
Ами, аз се отказах от тези прорези на калниците и си изведох на бронята тръбата А иначе пейка няма да слагам, ще търся абартова козерка До сега не съм видял нещо което да стой по-добре от нея п.с. за халогена имах на предвид погледнато така от пред че се пада десния
Ами, аз се отказах от тези прорези на калниците и си изведох на бронята тръбата А иначе пейка няма да слагам, ще търся абартова козерка До сега не съм видял нещо което да стой по-добре от нея п.с. за халогена имах на предвид погледнато така от пред че се пада десния
/оffДа моя е грешката , кво да се прави и на мене не ми е лесно.
абе колеги. как слагате биксенон на отвор за крушка Х1.биксенона е само заместител на Х4.и аз мисля да правя такива екстри с капака амо по малко, понеже тая маска е закрила половината рефлектор,и ко щеш 8000К ксенон сложи,не може да свети нормално дългия.иначе готино седи!!поздрави
Коментар