Купето отиде точно там ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая колаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.
Коментар
-
sa6o_gt написа:Bavno_PuntoGT написа:Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.тежък е животът лек...
Коментар
-
Те хората затова ги мумифицират колекторите за да няма после въпроси защо колата се спъна с тоя тръбеняк.А за това че всичко трябва да е премерено е ясно,при по широки рънери на колектора от тези на изпускателните портове на главата се намалява и скоростта на газовете което също влияе зле на спула.
Коментар
-
sa6o_gt написа:да всичко си има +и- и аз съм на това мнение колегаPower Under Pressure
Коментар
-
не сравнявам ауди и фиат, сравнявам колектор и колектор с една и съща турбина не знам защо всеки път не ме разбираш??? какво си подминал аз вече почвам да те мисля за луд чесно, когато вземеш на някой старта и те настигне нагоре какво значи според теб, според мен значи, че едната колата няма старта на другата и щом стопява разлика от 3-4коли значи е доста по бърза ако не е така значи вопще не съм в час :ДДДДДДД
Коментар
-
sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола4 бири и турбината да свири
Коментар
-
естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто
Коментар
-
sa6o_gt написа:естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто4 бири и турбината да свири
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар