Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купето отиде точно там ...
    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

    Коментар


      Ех...хубавакола ...... си замина
      Fiat Punto GT

      Коментар


        DogForLife написа:
        Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола
        я кажи как ще тръгне с един плетен колектор, трябва ли му такъв за 200-220коня, че аз не знам как е ? Ти с плетен колектор ли си ? От каде знаеш как ще е ???

        Коментар


          sa6o_gt написа:
          DogForLife написа:
          Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола
          я кажи как ще тръгне с един плетен колектор, трябва ли му такъв за 200-220коня, че аз не знам как е ? Ти с плетен колектор ли си ? От каде знаеш как ще е ???
          при всички положения ще е много по ниско налягането на турбото от колкото без колектор иначе всички знаем че разбираш от коли ( как се продават и след това се прибират обратно )
          Power Under Pressure

          Коментар


            Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.

            Коментар


              WhitePower написа:
              sa6o_gt написа:
              DogForLife написа:
              Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола
              я кажи как ще тръгне с един плетен колектор, трябва ли му такъв за 200-220коня, че аз не знам как е ? Ти с плетен колектор ли си ? От каде знаеш как ще е ???
              при всички положения ще е много по ниско налягането на турбото от колкото без колектор иначе всички знаем че разбираш от коли ( как се продават и след това се прибират обратно )
              значи една две десети са проблем ли ??? като няма пари момчето за друг колектор ще си кара с този, той не гони некви извънземни коне и без това турбината не му го позволява, много е лесно отстрани, сложи тва сложи онова, много неща с които колата ще е в пъти по добре могат да се сложат, но в случея бюджета е ограничен такаче...

              Коментар


                Bavno_PuntoGT написа:
                Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.
                за бегпрешара е 100% сигорно, че е така но не винаги спулва по рано виждал съм с очите си как две коли с една и съща турбина едната с локтайп колектор а другата с оплетен и тази с локтайпа спулваше с около 300-400 оборота по рано, верно, че колата беше с АGU глава а другата АPY но едва ли има огромна разлика това за спула на турбото

                Коментар


                  sa6o_gt написа:
                  Bavno_PuntoGT написа:
                  Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.
                  за бегпрешара е 100% сигорно, че е така но не винаги спулва по рано виждал съм с очите си как две коли с една и съща турбина едната с локтайп колектор а другата с оплетен и тази с локтайпа спулваше с около 300-400 оборота по рано, верно, че колата беше с АGU глава а другата АPY но едва ли има огромна разлика това за спула на турбото
                  е много ясно че зависи и от самия колектор, ако рънерите са по-широки от портовете на главата даже спулва по-зле, + това ако са равни ще са доста по-дълги = загуба на температура на газовете от там загуби на повер...всичко си има + и -
                  тежък е животът лек...

                  Коментар


                    Те хората затова ги мумифицират колекторите за да няма после въпроси защо колата се спъна с тоя тръбеняк.А за това че всичко трябва да е премерено е ясно,при по широки рънери на колектора от тези на изпускателните портове на главата се намалява и скоростта на газовете което също влияе зле на спула.

                    Коментар


                      да всичко си има +и- и аз съм на това мнение колега

                      Коментар


                        sa6o_gt написа:
                        да всичко си има +и- и аз съм на това мнение колега
                        стига си сравнявал ауди с емнайсе хиляди клапана от ГТ нямат НИЩО общо и няма какво да се сравняват пунтото грам не е измислено , ти спомняш ли си на колко бара караше когато те подминах като спрял и как едвам едвам ме догонваше ???а аз само на 1.4 , на пунтото не можеш да си завреш палеца в колектора за какво алди за кви АГУ та кви 5 лева говорим
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          не сравнявам ауди и фиат, сравнявам колектор и колектор с една и съща турбина не знам защо всеки път не ме разбираш??? какво си подминал аз вече почвам да те мисля за луд чесно, когато вземеш на някой старта и те настигне нагоре какво значи според теб, според мен значи, че едната колата няма старта на другата и щом стопява разлика от 3-4коли значи е доста по бърза ако не е така значи вопще не съм в час :ДДДДДДД

                          Коментар


                            sa6o_gt написа:
                            DogForLife написа:
                            Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая кола
                            я кажи как ще тръгне с един плетен колектор, трябва ли му такъв за 200-220коня, че аз не знам как е ? Ти с плетен колектор ли си ? От каде знаеш как ще е ???
                            Чакай сега?!?!?!?! Ти защо така с лошо отвръщаш на мойто мнение?Не съм му упрял пистолет в главата, и не съм му казал плети колектор.Ако искаш да ми кажеш,че няма разлика със сток и плетен колекор няма да ти повярвам Много на сърце си ги приел тия колектри Саше, недей така,ще си сасипеш нерваната система Аз съм със сток колектор поради финансова причина,ако имах пари бих сложил един плетен,определено е +.Айде успех, дано да направите колата и да върви като твойто бивше пунто и недей да се заяждаш с мен защото за мен е без значение и единственото което правиш е да си хабиш нервите.Поздрави.
                            4 бири и турбината да свири

                            Коментар


                              естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто

                              Коментар


                                sa6o_gt написа:
                                естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто
                                Не споря,че трябва колектор за 200 и малко коня,но си е "+" За мойто финансово положенеи тези пари които трябва да дам за колектор не ми се струват оправдани.Но определено ако имах пара бих вложил и не само в колектор, а и в доста други неща.За влагането на парите си прав.За тия пари които трябва да се вложат в пунтото за да тръгне зверкси спокойно може да си купиш А3 примерно и да го понаправиш с много приличен резултат.Личен пример за това ти е Пешо с неговата А3-ка която никак не бих казал, че не е вървежна.
                                4 бири и турбината да свири

                                Коментар

                                Working...
                                X