Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    lakaicho написа:
    Значи ония ден като смених маслото имаше лек теч от средата на турбинката и наистина смарди в купето на масълце ...
    Смени гарнитурката на отточника или тази я намажи с термоустойчив силикон.

    Коментар


      но това няма нищо общо с пушенето от ауспуха
      Power Under Pressure

      Коментар


        Колата се продава сега?

        Коментар


          Принципно съм пуснал обява на колата но това не означава че спирам до тук ... Колата ми е много на сърце подарък няма да направя и ако до месец не се продаде ще си я направя ОТ - ДО за 200 +++
          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

          Коментар


            е са да стискам палци да се продаде или да не се продаде
            Power Under Pressure

            Коментар


              Като това пунто няма не знам защо си се засилил към ВАГ стискам палци да е правиш

              Коментар


                Fidodido86 написа:
                Като това пунто няма не знам защо си се засилил към ВАГ стискам палци да е правиш
                имааааааааааа
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  да взима ваг и да се обажда да като падне под 15 секундната бариера
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Тези дни ще се видя с Орлин да си каже мнението :D
                    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                    Коментар


                      Колата не се продава вече днеска се установи от какво не върви колата ... Големи благодарности на Орлин че отдели време да я погледне страшен пич ... От тук натам следва филма : По голяма турбина от сорта на ТД04ХЛ 15Т или ГТ2560Р друг Разпределителен вал и дюзи ...
                      I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                      Коментар


                        lakaicho написа:
                        Колата не се продава вече днеска се установи от какво не върви колата ... Големи благодарности на Орлин че отдели време да я погледне страшен пич ... От тук натам следва филма : По голяма турбина от сорта на ТД04ХЛ 15Т или ГТ2560Р друг Разпределителен вал и дюзи ...
                        От какво не вървеше Пунтака ?
                        Uno Turbo RulZz

                        Коментар


                          проблема е в разпределителния вал...
                          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                          Коментар


                            за закуска ги ядете тея валове бре гладници
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              S.W.A.T. написа:
                              за закуска ги ядете тея валове бре гладници
                              не е проблема в вала в в този дето е слагал главата и му е казал след 1000 км да дойде за реглаж , когато е било късно вече има 8 износени гърбици от стегнати клапани
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                позната история аз за 100 150км изядох 3-4 гърбици.... след замерване на луфта видях че са натегнати 10 15......след смяната на вала напрвих регулаж...нямам проблеми повече
                                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                                Коментар

                                Working...
                                X