Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    днес точно на рожденния ми ден получих страшен подарък ... Колата е като часовник евала и мерси на бате киро от ауто италия колата си надува без проблем няма лаг не гасне не забива пушка e ... :D
    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

    Коментар


      #77
      Първо честито , 2 проблема беше ??
      Power Under Pressure

      Коментар


        #78
        Да честито и да си жив и здрав и много успехи.И какъв беше вярно проблема?
        PUNTO GT LOVER
        http://muscle-damage.com/

        Коментар


          #79
          ами проблема е бил в дебитомера нищо друго не ми казa... а и много много не го разпитвах че бързах да се повозя преди да излезна да празнувам
          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

          Коментар


            #80
            лошо , сега с друг ли си вече или с нов
            Power Under Pressure

            Коментар


              #81
              не със същия дебитомер съм :D
              I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

              Коментар


                #82
                lakaicho написа:
                не със същия дебитомер съм :D
                и са го оправили ) невъзможно е , вътре чипа е летяш в въздуха в гелов разтвор някакъв освен да е било нещо по кабелите и да са ги наместили
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #83
                  Принципно не е невъзможно защото тези дебитомери се рециклират, в неговия случай проблема е бил в крачетата на на буксата имало е искривени, човека който му е помогнал ми е близък вчера ми каза

                  Коментар


                    #84
                    sa6o_gt написа:
                    Принципно не е невъзможно защото тези дебитомери се рециклират, в неговия случай проблема е бил в крачетата на на буксата имало е искривени, човека който му е помогнал ми е близък вчера ми каза
                    рециклират се но не и в БГщото тука нема кой да калибрира електрониката с датчицителично аз съм се опитвал да оправя не един и до сега ефекта е нулев , кой с преебана електроника , кой с скъсана жичка ,пробвал съм от 10 един на направя и не става , какво ли не съм сменял
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #85
                      А от уното дебитомера не става ли да се сложи? поне при него е с писец и платка а и има пружина за натягане
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        #86
                        bebito^^^ написа:
                        А от уното дебитомера не става ли да се сложи? поне при него е с писец и платка а и има пружина за натягане
                        ее шефе не ства така електрониката на пунтото си работи с един вид дебитомери
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #87
                          от доста време не бях писал но ето че пак съм тук до днес колата се караше нормално секи ден сичко точно... Казват че един кон преди да умре най много рита еми така стана и с пунтото днеска го счупих от стартове както никога и отивах към баумахх с едно приятелче с една голф 3 абф турбо и по сфетофарите се захапахме 1ва и 2ра и дръпнах с доста голф-а и се чуда как още не ме е минал защото на 3та почва да ме минава и по едно време пунтото почна да прекъсва и загасна а зад мене коли не виждам сичко беше в бял пушек зад мене бях направил стена спрях фурли водата и яко пушек още от грънците ... Казват или турбина или гарнитура на главата ...
                          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                          Коментар


                            #88
                            lakaicho написа:
                            от доста време не бях писал но ето че пак съм тук до днес колата се караше нормално секи ден сичко точно... Казват че един кон преди да умре най много рита еми така стана и с пунтото днеска го счупих от стартове както никога и отивах към баумахх с едно приятелче с една голф 3 абф турбо и по сфетофарите се захапахме 1ва и 2ра и дръпнах с доста голф-а и се чуда как още не ме е минал защото на 3та почва да ме минава и по едно време пунтото почна да прекъсва и загасна а зад мене коли не виждам сичко беше в бял пушек зад мене бях направил стена спрях фурли водата и яко пушек още от грънците ... Казват или турбина или гарнитура на главата ...
                            гарнитурка на главата ..+ буталце )
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              #89
                              въпроса ако има счупено бутало защо го е счупило - а отговора няй вероятно е в бедната смес иначе по вероятно гарнитура на главата , да си наврял о ринговете в водната риза и от там водата в цилиндровата част и от там в в турбината ще трябва сериозен ремонт за съжаление , а дано няма и други повреди по мотора
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #90
                                значи при нас на един приател с гт , му се случи същото изкара води масла през ауспоха... и пушеше зверски .., замерете компресията да знаеш поне на кой цилиндър ти е метнала буталото не че като го отвориш няма да разбереш ама общовзето в сериозния сектор си натънал
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X