опала аз карам с турбина от ево само че е от ево 6рс модела(тд05 хра 16г 10.5т)като към нея се прави и изпускателен колекторзащото фланеца е твин скрол...за турбината идеална е на 2.0 мотор почти няма лагразвърта като луда и съпортва до 380 коня не е лагерна ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Искам да попитам понеже имам един много дразнещ проблем ... Колата си работеше всичко беше ок докато не почна да гасне , карам си примерно на 2ра давам газ започва да надува и изведнъж прекъсва и вкарвам 3та понеже не иска да надува , започва пак надува и пак прекъсва на скорост и загасва давам газ и колата въобще не движи а намаля и спирам , паля я и работи ок докато не и дам газ дам ли и газ почва да преплита и не иска да тръгне а поцва да гасне и ми сфети check-а на дюзичката доколкото знам този check свети заради blow-оff но колата ми прави тези неща само когато светне дюзичката закарах я в един сервиз да я закачат на компютър и да ми кажат какви грешки е записала , грешката беше датчик на коляновия вал казаха ми да го сменя и няма да има проблеми еми да ама не отидох в TN CAR купих си нов датчик смених го и колата заработи добре в неделя я карах за последно когато ми направи същия номер изръчках я припука ми след което сфетна дюзичката и губи мошност и работи все едно е с валкакто и да е прибрах и я оставих 2 дена не я бях карал и днес се опитах да я подкарам но не става паля я и тя сама си гасне ...някой да помага с инфо мерси предварителноI Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
-
еии аман ото некадърници датчика на кояновия вал на загасен двигател винаги дава грешка при чекването с софтуера , тъйкато колата не работи а ти проверяваш всички датчици а именно нямаш импулси от датчика и той естесвенно дава грешка на какви смеси караш ?? или само боб се хвърля деитомера жив ли е ???Power Under Pressure
Коментар
-
аз мисля, че ако не целиш над 200-220 коня не ти е нужен къстъм кулектор както се видя от гонката между мен и Орлин. За тея смешни коне заводския кулектор върши работа, нормално е да се кантариме дори беше и пред мен до 150км. след като колата му беше бая олекотена и ми взе бая на старта, и мойта кола вървеше на 1,7 бара но както и да е. В случей, че искаш повече коне от пунтото със сигорност ще ти трябва кулектор и много други неща. Ако имаш интерес ние изработваме къстъм кулектори от нераздавейка както локтайп така и плетени ))
Коментар
-
1. Като доказан крадец на коли не ти дава чест да пишеш в авто форуми.2.Саше вземи замълчи малко ,че пак са почна с твойте фантазии, първо се пише колектор и 2- трябва колектор за да се кара на по ниско налягане и да се пази тубината а за олекотяването стига си плямпал пак глупости че ми писна а, човека ако си си мисли ,че разликата в температурата на 2 та колектора ( чугиня и неръждавейката ) е голяма се лъжешидеята на тръбния колектор е да отвежда газовете максимално бързо ,( тука си търси малко физика за скорост , и температура ) а не като чугуня , дето и палеца не може да ти влезеБърза кола без тръбен колектор не съм виждалPower Under Pressure
Коментар
-
абе момче я се стегни малко и спри да говориш глупости по мой адрес защото ми писна от интриганти като теб, авто крадец да наречеш някой е доста сериозно и то пред толко много хора, ти си много прост човек ако мислиш, че съм автокрадец и го казваш така на всеуслушание, тъй като кражбите на коли си е организирана престъпност и обикновенно това са престъпни групи, към които не е добре да се даржи човек така смело като теб защотото не се знае утре какво може да му се случи. А относно колекторите или кулектори важно е не дали съм сбъркал буквата или не, мисля, че по добре от теб знам за какво става въпрос. Мисля, че си личи аз карам кола 360 коня а ти 200 стига си се опитвал да се правиш на разбирач моля те
Коментар
-
sa6o_gt написа:абе момче я се стегни малко и спри да говориш глупости по мой адрес защото ми писна от интриганти като теб, авто крадец да наречеш някой е доста сериозно и то пред толко много хора, ти си много прост човек ако мислиш, че съм автокрадец и го казваш така на всеуслушание, тъй като кражбите на коли си е организирана престъпност и обикновенно това са престъпни групи, към които не е добре да се даржи човек така смело като теб защотото не се знае утре какво може да му се случи. А относно колекторите или кулектори важно е не дали съм сбъркал буквата или не, мисля, че по добре от теб знам за какво става въпрос. Мисля, че си личи аз карам кола 360 коня а ти 200 стига си се опитвал да се правиш на разбирач моля теPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар