Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    опала аз карам с турбина от ево само че е от ево 6рс модела(тд05 хра 16г 10.5т)като към нея се прави и изпускателен колекторзащото фланеца е твин скрол...за турбината идеална е на 2.0 мотор почти няма лагразвърта като луда и съпортва до 380 коня не е лагерна ..
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      #32
      Колега фланеца няма да стане за сток колектора и сток downpipe-а на пунто-то, а за това дали е лагерна трябва да дадеш пълното наименование на турбината, но 90% е не е лагерна а е втулкова

      Коментар


        #33
        ами ше проверя пак и ше кажа мисълта ми беше ако на колектора ставаше както Garrett gt2560r става на колектора само downpipe-a където се преправя щях да я зема ама щом трябва и колектор ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_47
        I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

        Коментар


          #34
          Искам да попитам понеже имам един много дразнещ проблем ... Колата си работеше всичко беше ок докато не почна да гасне , карам си примерно на 2ра давам газ започва да надува и изведнъж прекъсва и вкарвам 3та понеже не иска да надува , започва пак надува и пак прекъсва на скорост и загасва давам газ и колата въобще не движи а намаля и спирам , паля я и работи ок докато не и дам газ дам ли и газ почва да преплита и не иска да тръгне а поцва да гасне и ми сфети check-а на дюзичката доколкото знам този check свети заради blow-оff но колата ми прави тези неща само когато светне дюзичката закарах я в един сервиз да я закачат на компютър и да ми кажат какви грешки е записала , грешката беше датчик на коляновия вал казаха ми да го сменя и няма да има проблеми еми да ама не отидох в TN CAR купих си нов датчик смених го и колата заработи добре в неделя я карах за последно когато ми направи същия номер изръчках я припука ми след което сфетна дюзичката и губи мошност и работи все едно е с валкакто и да е прибрах и я оставих 2 дена не я бях карал и днес се опитах да я подкарам но не става паля я и тя сама си гасне ...някой да помага с инфо мерси предварително
          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

          Коментар


            #35
            ами ако ти е опаткала бобината при надува може да се рестартира компа и да забива муцуната ... аз имах такъв проблем и грам нямаше тяга
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #36
              Поредното пунто с неадекватно поведение.... Колега, в Търново имаха такива проблеми и то месеци наред wite power e в течение....Успех !
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #37
                еии аман ото некадърници датчика на кояновия вал на загасен двигател винаги дава грешка при чекването с софтуера , тъйкато колата не работи а ти проверяваш всички датчици а именно нямаш импулси от датчика и той естесвенно дава грешка на какви смеси караш ?? или само боб се хвърля деитомера жив ли е ???
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  а рейсингова турбина е най добре да се слага на къстъм колектор заради бекпрежъра , живото доказателсво съм аз и sa6o_ gt аз карам на 1.4 бара с голяма турбина , а той кара на 2 бара с гт2560р и пак кантариме до 170
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #39
                    тръбните колектори принципно не ги харесвам много много старата ми кола беше с такъв Астра C20XE конверсия на турбо така грееше че можешe да си пържиш яйца на капака хем беше обвит с термолента а и доста се пукаше ...
                    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                    Коментар


                      #40
                      Колега като ти гледам проблема с колата ми мирише на:1. Най-вероятно - Дебитомер2. Бубина или кабели3. Биксички, кабели, вакуумчета да са се скъсали да не дават оконтакти подобни елементарни проблеми

                      Коментар


                        #41
                        аз мисля, че ако не целиш над 200-220 коня не ти е нужен къстъм кулектор както се видя от гонката между мен и Орлин. За тея смешни коне заводския кулектор върши работа, нормално е да се кантариме дори беше и пред мен до 150км. след като колата му беше бая олекотена и ми взе бая на старта, и мойта кола вървеше на 1,7 бара но както и да е. В случей, че искаш повече коне от пунтото със сигорност ще ти трябва кулектор и много други неща. Ако имаш интерес ние изработваме къстъм кулектори от нераздавейка както локтайп така и плетени ))

                        Коментар


                          #42
                          1. Като доказан крадец на коли не ти дава чест да пишеш в авто форуми.2.Саше вземи замълчи малко ,че пак са почна с твойте фантазии, първо се пише колектор и 2- трябва колектор за да се кара на по ниско налягане и да се пази тубината а за олекотяването стига си плямпал пак глупости че ми писна а, човека ако си си мисли ,че разликата в температурата на 2 та колектора ( чугиня и неръждавейката ) е голяма се лъжешидеята на тръбния колектор е да отвежда газовете максимално бързо ,( тука си търси малко физика за скорост , и температура ) а не като чугуня , дето и палеца не може да ти влезеБърза кола без тръбен колектор не съм виждал
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            абе момче я се стегни малко и спри да говориш глупости по мой адрес защото ми писна от интриганти като теб, авто крадец да наречеш някой е доста сериозно и то пред толко много хора, ти си много прост човек ако мислиш, че съм автокрадец и го казваш така на всеуслушание, тъй като кражбите на коли си е организирана престъпност и обикновенно това са престъпни групи, към които не е добре да се даржи човек така смело като теб защотото не се знае утре какво може да му се случи. А относно колекторите или кулектори важно е не дали съм сбъркал буквата или не, мисля, че по добре от теб знам за какво става въпрос. Мисля, че си личи аз карам кола 360 коня а ти 200 стига си се опитвал да се правиш на разбирач моля те

                            Коментар


                              #44
                              А и ако искаш заповядай някой ден до новия гараж да ти покажа две доста бързи коли с чугунени колектори, едната е 370коня а другата 622 по последни данни, господин разбирач

                              Коментар


                                #45
                                sa6o_gt написа:
                                абе момче я се стегни малко и спри да говориш глупости по мой адрес защото ми писна от интриганти като теб, авто крадец да наречеш някой е доста сериозно и то пред толко много хора, ти си много прост човек ако мислиш, че съм автокрадец и го казваш така на всеуслушание, тъй като кражбите на коли си е организирана престъпност и обикновенно това са престъпни групи, към които не е добре да се даржи човек така смело като теб защотото не се знае утре какво може да му се случи. А относно колекторите или кулектори важно е не дали съм сбъркал буквата или не, мисля, че по добре от теб знам за какво става въпрос. Мисля, че си личи аз карам кола 360 коня а ти 200 стига си се опитвал да се правиш на разбирач моля те
                                Не са глупости , не са! Да не вадя кирливите ти ризи на показ пред всички С имена на кой какво си продал.Не забравяй ,че в София И в страната тунерите са малко и се познаваме и Почти всяка една част която свали от бившата ти кола знам къде е и на кой е продадена Даже бях на телефона докато ТИ си пишеше по скайпа и се опитваше да продадеш крадената турбина ,която свали от Бившата ти кола на мой приятел и съм се смял какви ги измисляш като истории . Момче Нямаш Място тук това се опитвам и намеквам учтиво и да предпазя други наивни душици от тебе !п.с. не ми се занимава с тебе за тва просто си мълчи , друго не се иска от тебе
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X