Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бившето Punto на Хаn4еTо

    Здравейте всички нов съм във форума . Преди да купя пунтото карах опел астра 2000 16в турбо но катастрофирах и ми се наложи да си взема нова кола когато един приятел ми предложи Фиaт Пунто 1.4 ГТ което наскоро беше взел от колегата Хаn4еТо от форума . Доста се замислих защото колата на външен вид беше малко PK тунинг но пък за сметка на това технически колата беше изрядна като часовник и ми хареса че тръгваше доста приятно ...Така се реших и го купих след което на същата вечер няма и 3 часа след като взех колата един пичага реши да спре във вратата ми и естественно вратата беше на дъвка прагът се беше сгънал на вътре . Бях доста отчаян в този момент но хората са казали всяко зло за добро така и така не ми харесваше цвета на колата взех си една врата и се почна промяната ...
    Прикачени файлове
    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

    #2
    Е тя вече няма нищо общо с първоначалния си вид.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      Пичага здрасти, гледам че си го пръснал вече, добре изглежда но защо не позаглади броните да са без лайсните става доста по изчистено Иначе колата е екстра само и ти като мен имаш нужда от едни по готини джанти и си готов :P :D

      Коментар


        #4
        добре дошъл в клубът ))направи си я така както ти си я харесваш
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          х

          Евала колега голяма красавица е

          Коментар


            #6
            мерси радвам се че ви харесва ... А колкото до джантите тези ги сложих да видя просто как ще и стоят вмомента е с други за зимата а лятото колата се качва на черни 17ки
            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

            Коментар


              #7
              Я раздуй малко как точно става номера със смяната на цвета...?Пурво боядисваш и после в кат или обратното?Колата наподобява на Сашко пунтото което никак не е зле като комбинация
              4 бири и турбината да свири

              Коментар


                #8
                при мен стана така че първо боядисах и сега следва смяна цвят в талона но аз така или иначе още не съм я прехфърлил на мое име така че сега при прехфърлянето ще сменя и цвета ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 между другото някой ако има 2 прага нормалните за пунто ГТ да свирка че само те ми останаха
                I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                Коментар


                  #9
                  Честито колега за новата придобивка Возил съм се веднъж в колата преди да попадне в твойте ръце, наистина е приятно ускорението.Гледам, че си махнал предната броня и си сложил стокова такава, нищо ли не става от старата броня ??Успех по нататък с проекта и като затопли времето ще се радваме да дойдеш да видим красавицата на живо на някоя от срещите :D
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    на мене ми наподобява на 100 % на Сашо на колата а кой идиот е сложил кулера на ебемти страна а не в центъра , трябваше да го опрвиш като беше разглобил
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Старата брония доста ме дразнеше защото стесняваше колата а колкото до coolera да доста е дразнещо че е там но така я Bзех колата за сега няма да го местя защото до някой друг месец ше слагам по голяма турбина и напрао ше сложа малко по голям cooler и ще стои там където трябва
                      I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                      Коментар


                        #12
                        а като сложиш по голямя турбина за чии ти е по голям кулер и какво мислиш че ще постигнеш с по голам кулер ???
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          всичко с времето си принципно като се замисля не ми е нужен по голям коолер... Като цяло нещата които искам да сложа са спортен вал на Piper Cam турбо Garrett GT2560R и дюзи 310cc
                          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                          Коментар


                            #14
                            lakaicho написа:
                            всичко с времето си принципно като се замисля не ми е нужен по голям коолер... Като цяло нещата които искам да сложа са спортен вал на Piper Cam турбо Garrett GT2560R и дюзи 310cc
                            и спортна помпа и ремап и колектор и ....лека полека
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              друга помпа не ми трябва защото колата вмомента е със walbro 255lh а колкото до електрониката колата е със чип на SEB4 само колектора незнам ше трябва ли да се преправи ? някои ако може да сподели дали ше трябва друг колектор или този ше се преправя
                              I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                              Коментар

                              Working...
                              X