Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ти беше с ИХИ то до колкото знам колата от преди това , иначе Т25 ца добре ще и дойде , , ако не ти се купува ГТ25ХХа сутрин като запалиш изпушва ли или само като позагре и какъв е пушека бял или син ( до пловдив ако си ходил си издухал всякакви гадости от генерацията)
    Power Under Pressure

    Коментар


      С Ихи-то съм да , сутрин като запаля няма проблеми колата си работи добре равномерно но от време на време не е постоянно като загрее и пропушва по малко и после спира ... А колкото до турбината ще ми се колата нагоре да върви а не само ниските както е вмомента и нагоре тъпче...
      I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

      Коментар


        lakaicho написа:
        С Ихи-то съм да , сутрин като запаля няма проблеми колата си работи добре равномерно но от време на време не е постоянно като загрее и пропушва по малко и после спира ... А колкото до турбината ще ми се колата нагоре да върви а не само ниските както е вмомента и нагоре тъпче...
        е нали знчеш че с голямата турбина ще върви с по високите обороти а в ниските ще е леко спъната
        Power Under Pressure

        Коментар


          Това го знам да че колата ще стане по лагава но едното за сметка на другото ... Но както казах искам колата във високите да се засилва а не да умира както е вмомента
          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

          Коментар


            Слагай по-голяма турбина ГТ25 или ГТ28 такмо в по-ниските няма да има налягане и да ти харчи излишно...мойто е ИХИ много е малко и умалява бързо..при мене ми почва от 2200 и нещо зависи колко газ давам но е кофти да се кара така аз сам твърдо за по-голямо турбо може да трагва по-късно но като дойде налягането поне държи и не умалява ..твето тръгваше от 3200 ако не се лъжа отдавна съм се возил на тоя пунтак...още тогава не изригваше тъпчеше наистина на високите....а за пушенето си го имаше като се покара колата известно време в буст и след това като я оставиш на място да поработи пушеше леко..не мисля че е фатално турбото е ревизирано

            Коментар


              Да така е колега наистина много тъпче напрао почвам да се отчаивам незнам вече каде да ходя да я гледат колата не върви въобще като за тези коне ...
              I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

              Коментар


                lakaicho написа:
                Да така е колега наистина много тъпче напрао почвам да се отчаивам незнам вече каде да ходя да я гледат колата не върви въобще като за тези коне ...
                Мми с гледане насам и натам и гадаене, нема разбереш дали колата ти върви колкото трябва или не Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Кви коне е според теб тая кола и колко трябва да върви точно? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що не я качиш и замериш на дино и ще разбереш колко от предполагаемите от теб коне ги има живи и тям подобни интересни нещица Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично, по-разумен метод да си потвърдиш или отхвърлиш притесненията не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  biser_as написа:
                  lakaicho написа:
                  Да така е колега наистина много тъпче напрао почвам да се отчаивам незнам вече каде да ходя да я гледат колата не върви въобще като за тези коне ...
                  Мми с гледане насам и натам и гадаене, нема разбереш дали колата ти върви колкото трябва или не Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Кви коне е според теб тая кола и колко трябва да върви точно? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що не я качиш и замериш на дино и ще разбереш колко от предполагаемите от теб коне ги има живи и тям подобни интересни нещица Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично, по-разумен метод да си потвърдиш или отхвърлиш притесненията не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  Има , ама не се казва Дино а Орлин карал съм ( качвал съм се на над 50 пунтовци) мога да кажа че едно с едно не вървят еднакво но поне знам как трвабва да бяга заводксо щото имам едно в къщи заводско и едно не съвсем
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    Има , ама не се казва Дино а Орлин
                    Хехех Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 развесели ме искренно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      biser_as написа:
                      WhitePower написа:
                      Има , ама не се казва Дино а Орлин
                      Хехех Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 развесели ме искренно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      Ехеее ти сега ще започнеш да искаш по 80 лева на кръгче.
                      4 бири и турбината да свири

                      Коментар


                        DogForLife написа:
                        biser_as написа:
                        WhitePower написа:
                        Има , ама не се казва Дино а Орлин
                        Хехех Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 развесели ме искренно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        Ехеее ти сега ще започнеш да искаш по 80 лева на кръгче.
                        хихихиама да ме возят ) не аз да карам че косите са ми настръхвали няколко пъти така като ме возят и поглеждат към АФР то а не пътя а примерно сме с 150п.с е нали ме возят какво да се оплаквам та и пари да ми дават , като стана президент тогава
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          Може да те обявим за президент на ГТ клуба :P
                          4 бири и турбината да свири

                          Коментар


                            Ето една графика от предишния собственик на колата за колегата Biser_as понеже питаш как трябва да върви според мен колата ми ... Се си мисля че трябва да върви при положение че всичко по главата е направено както трябва ...
                            Прикачени файлове
                            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                            Коментар


                              lakaicho написа:
                              Ето една графика от предишния собственик на колата за колегата Biser_as понеже питаш как трябва да върви според мен колата ми ... Се си мисля че трябва да върви при положение че всичко по главата е направено както трябва ...
                              Пичага,аз не съм некъв философ,но едно мога да ти кажа при този тип коли нещата се случват доста бързо и неочаквано,така че на предишния светофар може да си имал 150 коня, а на следващия да не са останали и 100 замерете и едни смеси профилактично и виж за радиални и аксиални луфтове на оста на турбото.Проблема с припушването е от него.Това си им е детска болест на ихитата.Много бой носят,но масления сегмент откъм топлата част много бързо заминава и почват едни рекички в генерацията,които в последствие се палят и пушат приятно

                              Коментар


                                Значи ония ден като смених маслото имаше лек теч от средата на турбинката и наистина смарди в купето на масълце ...
                                I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                                Коментар

                                Working...
                                X