на лято ще я засилвам и ще я подкова живот и здраве ... много ми е интересно при теб с тази Т3-ка не ти ли идва лагава колата и мери ли я някъде на дино
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
lakaicho написа:на лято ще я засилвам и ще я подкова живот и здраве ... много ми е интересно при теб с тази Т3-ка не ти ли идва лагава колата и мери ли я някъде на дино
Коментар
-
aleksi1209 написа:WhitePower написа:А пък аз съм с обикновенна оригинална гарнитура Щоли гарнитурата е бушон в повечето случай , ако не изпатка тя ще изпатка буталото , пък вие смятайте кое е по добре когато има детонацииГорещо препоръчвам да си вземеш един Payen нови болтове , оправяш си главата , слагаш и не се занимаваш с глупости от рода с метални гарнитури и прочие не си 300 коня и нямаш ковано желязо че да сложиш металата и да надуваш до пръсване на болока ,Power Under Pressure
Коментар
-
aleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат деPower Under Pressure
Коментар
-
я я пак ) объркал си се , а и тука говорим за буст от 2-2.3 бара от огромни лагерници с какво металната гарнитура помага на буталата??? и как стоковата не им помага и кой ти е казал че металната е по дебела от 1.9( освен ако не е по поръчка по дебела) ??? щото моята оригинална е също 1.9не си прав , металната се слага над 2 бара щото тогава стоковата не държи и се разпробива блока на 10мм болтове и се слага АРПв грешка си за гарнитурите[/qе как коя метална гарнитура,тази която си разпомбираш понеже е двойна и си я направиш с подложка м/у двете части.на 2,1-2,2 зависи от това колко ще надуваш и колко пъти е шлаифана главата.абе какви са тия налягания те стоковите бутала на пунто гт държат до 185 коня на мотора,може и на 200 коня да искарат ама не повече от 6часа на диното. :D знам го от личен опит също така потвърдено от roshaudi който кара пунтото правено от тсунами тунинг.
Коментар
-
и как предлагаш да стане Он роад или на дино ???за сега нямам острич за да мога да седна на диното и да си чопля 1 час и да стане на 6 иначе он роад с широколентовата можем да я направим както я искаш[/quote]всеки знае че на дино е по-добре и по-икономично откъм гориво и време ама идва клиент да му продам двигателя,апък колата няма настройки поради поправката на дебитомера.пиши ми на лс колко кинти ще вземеш да доида до софия да ми донастроиш колата.
Коментар
-
aleksi1209 написа:я я пак ) объркал си се , а и тука говорим за буст от 2-2.3 бара от огромни лагерници с какво металната гарнитура помага на буталата??? и как стоковата не им помага и кой ти е казал че металната е по дебела от 1.9( освен ако не е по поръчка по дебела) ??? щото моята оригинална е също 1.9не си прав , металната се слага над 2 бара щото тогава стоковата не държи и се разпробива блока на 10мм болтове и се слага АРПв грешка си за гарнитурите[/qе как коя метална гарнитура,тази която си разпомбираш понеже е двойна и си я направиш с подложка м/у двете части.на 2,1-2,2 зависи от това колко ще надуваш и колко пъти е шлаифана главата.абе какви са тия налягания те стоковите бутала на пунто гт държат до 185 коня на мотора,може и на 200 коня да искарат ама не повече от 6часа на диното. :D знам го от личен опит също така потвърдено от roshaudi който кара пунтото правено от тсунами тунинг.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:aleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат де
Коментар
-
ici написа:WhitePower написа:aleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат деPower Under Pressure
Коментар
-
Колата от събота си е при мен снощи направих няколко гонки на бояна с едно пунто с турбина от митсубиши понадуто ама нещо не издържа и последва моя филм и изпуши на светофара Гарнитурка ... :D А колкото до моито вмомента работи коренно различно от преди доста по шумничко е но ме притеснява че като позагрее и почва да пропушва но ми казаха да не се притеснявам просто доизгаряло останалата тиня по генерацията но пък още като си взех колата и направих едно кръгче до пловдив и обратно и все си мисля че трябва да е изгорило всичко...I Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
-
lakaicho написа:Колата от събота си е при мен снощи направих няколко гонки на бояна с едно пунто с турбина от митсубиши понадуто ама нещо не издържа и последва моя филм и изпуши на светофара Гарнитурка ... :D А колкото до моито вмомента работи коренно различно от преди доста по шумничко е но ме притеснява че като позагрее и почва да пропушва но ми казаха да не се притеснявам просто доизгаряло останалата тиня по генерацията но пък още като си взех колата и направих едно кръгче до пловдив и обратно и все си мисля че трябва да е изгорило всичко...Power Under Pressure
Коментар
-
Не не съм правил основен ремонт а дадах главата да я направят защото беше сцепена на 2 места общо взето целия ремонт беше върху главата клапани гумички шлаиф и тн ... нови гарнитурки нови болтове и тн... За вървежа мога да кажа че я усещам доста слаба във високите я няма въобще но мисля че тва е нормално от тая турбина толко...I Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар