Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    s00rry написа:
    значи при нас на един приател с гт , му се случи същото изкара води масла през ауспоха... и пушеше зверски .., замерете компресията да знаеш поне на кой цилиндър ти е метнала буталото не че като го отвориш няма да разбереш ама общовзето в сериозния сектор си натънал
    Rosene: ot de si tolkova siguren behahaha mnoo ze da murazbirash sorry za latinicata!!!

    Коментар


      #92
      JacK`DanielS написа:
      s00rry написа:
      значи при нас на един приател с гт , му се случи същото изкара води масла през ауспоха... и пушеше зверски .., замерете компресията да знаеш поне на кой цилиндър ти е метнала буталото не че като го отвориш няма да разбереш ама общовзето в сериозния сектор си натънал
      Rosene: ot de si tolkova siguren behahaha mnoo ze da murazbirash sorry za latinicata!!!
      нали ти си ма учил сега
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #93
        Човека които ми прави колата днеска имаше много работа и неможа да я погледне но според мен е само гарнитурка защото днеска запали ама върна водата на отворена капачка и не съм я мъчил повече вчера си мислех че е нещо доло в мотора шото много мъчно въртеше... До сряда четвъртък най много да е обратно на пистата с малко козове ... :D иначе доста сериозни коли отупах ...
        I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

        Коментар


          #94
          ето малко снимки няколко часа преди да роди ...
          Прикачени файлове
          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

          Коментар


            #95
            Така значи пунтака е обезглавен и щетите са налице гарнитурата беше разпокъсана и никога не беше сменявана от завода болтовете на главата бяха се раздули ръждясали главата е спукана на 2 места и трябва да се направи едно легло на клапана обтяжната ролка на ремъка е под сяква аз се чудех що ми свири ремъка добре че не е изпаднала че тогава щеше да стане интересно ...Повече от нещата утре ще си ги взема от TN CAR обаче гарнитурата се чуда още какво да правя защото ми казаха че ако не сложа метална пак ше стане същата история на 20тия старт казаха ми че пунто без метална гарнитура не държи... Някой да дава някакфа идея от къде колко пари че в ebay гледах няма ...
            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

            Коментар


              #96
              lakaicho написа:
              Повече от нещата утре ще си ги взема от TN CAR обаче гарнитурата се чуда още какво да правя защото ми казаха че ако не сложа метална пак ше стане същата история на 20тия старт казаха ми че пунто без метална гарнитура не държи... Някой да дава някакфа идея от къде колко пари че в ebay гледах няма ...
              Принципно, метални гарнитури за пунто ГТ има на Nava Linea и на Athena, мма требе си приготвиш 200+лв., че и повече за такава Ако можеш да си вземеш оригинална гарнитура или Victor Reinz или Payen, би трябвало да нямаш никви грижи за напред. Достатъчно държат, а и не е лошо да ползваш нови болтове за главата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                #97
                моята е купих от тези http://www.rallyshop.it/index.php?ma...oducts_id=1851 100euro+20euro доставка идва за 5 дни нее метална ама държи много

                Коментар


                  #98
                  А пък аз съм с обикновенна оригинална гарнитура Щоли гарнитурата е бушон в повечето случай , ако не изпатка тя ще изпатка буталото , пък вие смятайте кое е по добре когато има детонацииГорещо препоръчвам да си вземеш един Payen нови болтове , оправяш си главата , слагаш и не се занимаваш с глупости от рода с метални гарнитури и прочие не си 300 коня и нямаш ковано желязо че да сложиш металата и да надуваш до пръсване на болока ,
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #99
                    Много станаха черно белите пунтота, имаш като мойта джанта много е здрава д*ба турските ламарини хаха, много е готино Пунтото със здрав да си го караш, ама тия 1.4 ГТ нещо много взеха да ви се трошат не съм чувал добри отзиви за тях, сигорен ли си че си направил правилния избор. Успех с ремонта на външен вид е добре
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      Надува им идва в повече и на десния крак имат по една ютия иначе няма как да се окоти от само себе си
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        хахах
                        leave something of the happiness you bring

                        Коментар


                          Неможе да имаш нервна кола и да я караш като за пазар постоянно
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            Пунтака е страшна колица ... Въобще не съжалявам че стана така имало е да става станало даже се радвам че са поне ше си я направя както си трябва днеска си купих всички нужни части от TN CAR едно голямо мерси на Тони и Митко остана само главата да ми я направят и я събираме и възпламеняваме ... а колкото до джантите продадени са... 17 ки 4 по 100 дали ше станат ?
                            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              А пък аз съм с обикновенна оригинална гарнитура Щоли гарнитурата е бушон в повечето случай , ако не изпатка тя ще изпатка буталото , пък вие смятайте кое е по добре когато има детонацииГорещо препоръчвам да си вземеш един Payen нови болтове , оправяш си главата , слагаш и не се занимаваш с глупости от рода с метални гарнитури и прочие не си 300 коня и нямаш ковано желязо че да сложиш металата и да надуваш до пръсване на болока ,
                              еми той ако има ковани бутала ,не му трябва метална гарнитура те самите бутала си разреждат мотора за да може да надува ,метална гарнитура се слага на стокови бутала по-дебела за да не може да чупи стоковите бутала,ама ти би трябвало да знаеш де.

                              Коментар


                                lakaicho написа:
                                Пунтака е страшна колица ... Въобще не съжалявам че стана така имало е да става станало даже се радвам че са поне ше си я направя както си трябва днеска си купих всички нужни части от TN CAR едно голямо мерси на Тони и Митко остана само главата да ми я направят и я събираме и възпламеняваме ... а колкото до джантите продадени са... 17 ки 4 по 100 дали ше станат ?
                                дано да не съм прам ,ама обикновенно след такъв воден удар буталата се разкаляват и се трошат много лесно.Поне при мен и още няколко колеги така се случи след воден удар.

                                Коментар

                                Working...
                                X