Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бившето Punto на Хаn4еTо

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    sa6o_gt написа:
    А и ако искаш заповядай някой ден до новия гараж да ти покажа две доста бързи коли с чугунени колектори, едната е 370коня а другата 622 по последни данни, господин разбирач
    Покажи ми бързо пунто с чугинен колектро ???, ако искаш ела да ти покажа в един друг гараш 1001 коня ако не си виждал на живо ( тука ставаш като момчетата от детската)
    Power Under Pressure

    Коментар


      #47
      а от тебе се иска да не говориш повече глупости по мой адрес защотот почвам много да се изнервям и това не е добре, а тва за децата си е лично твой проблем, казах ти ела да ти покажа в гаража силни коли с чугунени колектори не са пунта но са коли, пак са с ДВГта

      Коментар


        #48
        не ми говори точно ти за тунинг защото за теб абсолутния таван е 200коня, ти нямамаш нито една премерена кола на дино дори, ако бъркам ме поправи

        Коментар


          #49
          Я, я, кой по-голям го вади сега
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #50
            Никой нищо не вади, просто мисля, че когато човек каже нещо трябва да застава зад думите си, иначе става смешен. И понеже колегата Орлин си мисли, че не може да се направи бърза кола с чугун аз му казвам, че в гаража имаме две такива бая бързи коли това е, а не хората да му се връзват на ъкъла и да го мислят за голям разбирач

            Коментар


              #51
              Личи си че много ги разбираш чугините и аз лично мога да ти докажа че чугиня на пунтото Не става за перформанс а ти ходи си мисли за чугини ако искаш и от ферарита дори дето нямат нищо общо с пунтовския колектроне сравнявай кон с кокошка - на ауди чугона с пунтовския или на която и било друга колана пунтото палеца не мое да ти влзезе а и първи и 2 се събират в един рънер дори!не стига ,че имаш рестрикции от към главата , а сега вече имаш рестрикции и от към колектора БЕКПРЕЖЪР - Прочети какво представлява и от какво се получава и до какво води!вземи чети малко , поинтересувай се , всичко пише , има и един предмет дето се изучава и се нарича Физика когато вземеш и висше образование като мен тогава ми спори И стига си говорил че мойте 30 килограма олекотяване са причина за моята кола да върви така дори и с много по малка турбина от ГТ2560Рза сведение нито една от Твоите бързи коли не е в движение , така че не говори Ти какво си направил и аз какво съм направил , зашото резултата е на лице при мене Всички коли са в движение , без изключния прочети малко и пак пиши много си далече от мойте знания по ДВГ-татаповече с тебе не ми спори , щото спора става с човек дето чете и се развива а си ти седиш на същата кълка , как чугиня бил най добрия колектор за перформанс
              Power Under Pressure

              Коментар


                #52
                значи слушай ме за последно защото или се правиш или си много тъп, ти каза, че не си виждал бърза кола с чугун не си конкретизирал пунто, знам че с кулектора на пунтото не можеш да очакваш кой знае колко, аз лично съм вадил 230коня с такъв за нагоре не мога да споря, и да ти кажа, че мойта кола която е 360коня се кара всеки божи ден, както и другите коли за които говоря също се карат много повече от твойто пунто

                Коментар


                  #53
                  sa6o_gt написа:
                  значи слушай ме за последно защото или се правиш или си много тъп, ти каза, че не си виждал бърза кола с чугун не си конкретизирал пунто, знам че с кулектора на пунтото не можеш да очакваш кой знае колко, аз лично съм вадил 230коня с такъв за нагоре не мога да споря, и да ти кажа, че мойта кола която е 360коня се кара всеки божи ден, както и другите коли за които говоря също се карат много повече от твойто пунто
                  Те не са ПУНТО ГТ, с което нещата приключват.2 искарал си 230 коня на колко бара , на 2.и....??? и на кое , на колелата или на двигателя не всичко е надувай до пръсване има физика , и за тва гърмят турбините .щото им се ебава майката на високото налягане
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #54
                    Това не е ли поредната тема, която поср..те вие двамката..... То поне за нещо смислено да беша пък то единия път на кой колко му тежала колата, сега пък що е то чугунен колектор и има ли той почва при Пунтото.... така де и само мод-овете къде са....
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #55
                      значи не искам да предизвиквам спорове а целта ми е да добия информация защото вмомента нямам пари и за тръбен колектор защото цената му е от порядъка на 700 лева ... Като си правя груби сметки Garrett GT2560R = 1000 и нещо лева дюзи 315cc около 200 лева downpipe според зависи кой го прави всичко друго ми е наличнo по колата целта е 220 - 230 коня мах защото колата ще е всекидневка не се гонят някакфи 300 + доколкото си спомням на колегата sa6o_gt колата вървеше доста сериозно с тези модове лично съм присъствал карах астрата още тогава когато отупа едно Ево или СТИ не съм сигурен но го би с доста на бояна незнам на колегата Whitepower как върви колата но за да са кантар би трябвало и то да понавървява доста
                      I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                      Коментар


                        #56
                        При всички положения големия колектор ще е от полза.Моят съвет е да посъбереш някой лев още и да се оборудваш.Парите които се наливат по тия коли са нереални.За едно добре направено пунто на стойност 10 000 лева примерно (цената на колата и тунинга) спокойно може да се качиш в А3-ка която ще е 350+ коне.5000 за колата и да и е здрав мотора и 5000 за тунинг и караш бегачка.Миля,че 200 кончета на путото са си напълно достатъчни от към вървене и пари за тунинг.Нагоре вече става безмислено.Аз лично правя евала на Орлин за мерака и начина по който е направена колата,но просто толкова наляти пари в тази кауза са убийствени.И все пак желанието е на първо място - удоволствието цена няма пък ако ще и 1000 коня трабант да караш за 1000000 лева.
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          #57
                          значи колега аз ако искам да я сменя колата няма да я сменя за А3 а за С3 но съм далеч от мисълта че колата ми ше е по бърза от на еди кой си винаги ше има по бързи коли... пунтото ме кефи 1000 пъти повече от която и да е А3-ка вмомента в този вид в които ми е колата ... искам да я засиля до толкова че да ми прави удоволствие
                          I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                          Коментар


                            #58
                            Извода от спора по горе е че с оригиналния колектор, за да стигнеш 220 коня ще ти трябва доста по високо налягане от колкото ако си със къстъм колектор. Монетата има две страни:1) При оригинален колектор икономисваш пари, но след като си си купил лъскава турбина лагерна при това дали си струва да я напъваш на високо налягане за да изкараш тея 220 коня? Малко съмнително дали няма икономията да ти излезне през носа ако счупиш турбото след 2 месеца каране на 1.8-2.0 бар-а. Историята познава доста счупени лъскави турбини на такива високи налягания и собствениците им не им се вярва че след близо 2 бона инвестиция се едно са си дали парите на вятъра.2) От друга страна ако инвестираш да речем около 700лв. в изработката на къстъм колектор, ще можеш да изкараш тези 220коня на налягане около 1.4 бар-а да речем което ще е доста по сеифти за турбината, но пък 700лв. хич не са малко пари затова сам си преценяваш Има и нещо друго което хич не е за подценяване, дали си струва инвестицията за доста коне в пунто гт когато то изпитва доста затруднения да ги сложи на пътя тея коне.П.П какво се случи със проблема който беше писал по горе с прекъсването и светкането на чек-а оправи ли се?

                            Коментар


                              #59
                              Значи на 1,4 бара с турбото на Орлин и мотора на пунто и хувавия му колектор няма как да се извадят 220коня на (на мотор) от пунтото, секи говори за коне но когато се качи на диното нещата стават много по различни. Според мен няма смисъл човек да се самозаблуждава колко коня му е колата преди да я е премерил, значи вадил съм 208 коня от пунто на 1,55бара с заводския колектор, и колата върви доста добре и спестяваш от колектор. Не съм против къстъм колекторите не ме разбирайте погрешно, на мойта кола в момента съм с такъв, просто по някога човек като няма пари може да спести от него, но не винаги, зависи какво цели

                              Коментар


                                #60
                                Да колега трябва да решиш какво искаш...... което е ОГРОМЕН проблем............ :D :D :D А оправи ли проблема ?Защото тук има едно ГТ.... със същите умрели признаци... то е с някаква друга турбина не е с ИХИ-то но пак е доста малка............ май е от ланчия тема 163 коня... нз.. и онзи ден разгледах мотора и видях хиляди неща който бяха откачени и объркани (вакуми) и с собственика на колата изхвърлихме 2 метра маркучи навързахме ги както трябва сменихме свещи това онова..... и на другия ден колата не си искаше гумите.... да но за малко......................... вчера слетобед пак се сбагира... не може да превърти влиза в бууст много малко над средата ама много малко и започва да прекъсва а сутринта ударяше 1 косъм преди червеното... и в момента пак е в бокса незнайно защо..
                                PUNTO GT LOVER
                                http://muscle-damage.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X