Купето отиде точно там ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая колаиначе всички знаем че разбираш от коли ( как се продават и след това се прибират обратно )
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая колаиначе всички знаем че разбираш от коли ( как се продават и след това се прибират обратно )
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.
Коментар
-
sa6o_gt написа:Bavno_PuntoGT написа:Много ясно че с тръбен колектор с равни и по широки рънери турбото ще спулва по рано,и тоя бекпрешър ще намалее значително.тежък е животът лек...
Коментар
-
Те хората затова ги мумифицират колекторите за да няма после въпроси защо колата се спъна с тоя тръбеняк.А за това че всичко трябва да е премерено е ясно,при по широки рънери на колектора от тези на изпускателните портове на главата се намалява и скоростта на газовете което също влияе зле на спула.
Коментар
-
sa6o_gt написа:да всичко си има +и- и аз съм на това мнение колегаPower Under Pressure
Коментар
-
не сравнявам ауди и фиат, сравнявам колектор и колектор с една и съща турбина не знам защо всеки път не ме разбираш??? какво си подминал аз вече почвам да те мисля за луд чесно, когато вземеш на някой старта и те настигне нагоре какво значи според теб, според мен значи, че едната колата няма старта на другата и щом стопява разлика от 3-4коли значи е доста по бърза ако не е така значи вопще не съм в час :ДДДДДДД
Коментар
-
sa6o_gt написа:DogForLife написа:Oпелети му един колектор сега на тоя охльо и няма да ти се вярва как ще тръгне тая колаМного на сърце си ги приел тия колектри Саше, недей така,ще си сасипеш нерваната система
Аз съм със сток колектор поради финансова причина,ако имах пари бих сложил един плетен,определено е +.Айде успех, дано да направите колата и да върви като твойто бивше пунто и недей да се заяждаш с мен защото за мен е без значение и единственото което правиш е да си хабиш нервите.Поздрави.
4 бири и турбината да свири
Коментар
-
естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто
Коментар
-
sa6o_gt написа:естествено и неговото пунто ще е с заводския колектор заради финансови причини, вобще не си късъм нервите в грешка си, просто за 200коня не е нужен. Ако момчето имаше лев да викнеме една VF34ка щяхме и един колектор да направиме и един вал и един дросел и главата да направиме и тн. и колата щеше да стане както трябва, но за съжаление са малко хората които биха вложили такива пари в пунто4 бири и турбината да свири
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар