Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дросел на генерацията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дросел на генерацията

    Искам да попитам как да си направя дросел на генерацията?Мисля,че имаше едно браво с такава клапа.

    #2
    Погледни тук и може да ти хрумне нещо

    Коментар


      #3
      Това правилно ли го разбирам ? Когато колата е в бууст на практика нямаш генерация, а когато не е в бууст си имаш ?
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        porosenoq написа:
        Това правилно ли го разбирам ? Когато колата е в бууст на практика нямаш генерация, а когато не е в бууст си имаш ?
        правилно си го разбрал

        Коментар


          #5
          kaci написа:
          Погледни тук и може да ти хрумне нещо
          Мерси колега точно за това питах.

          Коментар


            #6
            Доста лимузини с големи мотори си имат такива оригинално, mb s600, audi s8 v10, continental w12 twin t ...
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              и много тунинг бегуни са с такивадаже един жокер намери си гейт от камаз по принцип е много добро решение , но не изпълнено по тоя начин на снимките с 90 грасусов завой
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Ето какво сатворих днес за около час: няма да го монтирам на 90градуса а ще е на около 30-40 (ще е бещо като "Y") Гейта ми е малко по изнесен но така е по добре защото е пластмасов и дане стане проблем... диаметара на дросела е 57мм надявам се че ще върши работа и клипче http://www.vbox7.com/play:9824cad6

                Коментар


                  #9
                  оооодааааа много добре е станало , сега остава и да му намериш място , вземи закриви малко накрайника да духа на долу , да не прав иначе ще изгори нещо
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    оооодааааа много добре е станало , сега остава и да му намериш място , вземи закриви малко накрайника да духа на долу , да не прав иначе ще изгори нещо
                    така мисля да направя... аз попринцип генерацията съм я вдигнал максимално нагоре и има вариянт да го монтирам с лек наклон надоло... утре ще го монтирам (ще пада настройка ) и ще кача клипче... само се чудя на какво налягане да го направя да отваря?

                    Коментар


                      #11
                      Ее колега идеално си се справил Ако питаш мен трябва да е от 0.2 - 0.3 боост да се отваря, за да олеснява пълненето по нагоре като премахнеш гърнетата по веригата.Аз съм готов да закупя едно такова и за мойта кола веднага, така че ако можеш да ми направиш и на мен драсни ми на ЛС да се разберем

                      Коментар


                        #12
                        Отрежи го с едно с едно кранче и си го прави когато, колкото ти е кеф На 0.2,0.3 ще е тегаво на извънградско.
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          #13
                          [quote="JacK`DanielS"]Ето какво сатворих днес за около час: няма да го монтирам на 90градуса а ще е на около 30-40 (ще е бещо като "Y") Гейта ми е малко по изнесен но така е по добре защото е пластмасов и дане стане проблем... диаметара на дросела е 57мм надявам се че ще върши работа Дросела от какво е?

                          Коментар


                            #14
                            като гледам от някоя атмосферка те и на италянките двулитровките са там някъде около 58 - 60 mmне съм сигурен но на 155 2.0 8В е доста голям дросела и е с фланци в двата края , та лесно може станене съм много сигурен но принципно идеята май на това е хем колата да е тиха с стокова генерация , хем като и се даде гас , да бръмчи яко има и още едно решение - апендикса ( така наречен ) запушена тръба заварена в края на генеразцията с определелена дължинаи големинаедин вид резонатор гасене с противозвук , енакъв по големина но обратен по посока
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Дросела е от БМВ Е39 3.0 бензин... монтирах го днес и да ви кажа съм доволен... самоче отваря на 0.7-0.8 на по малко неиска защото гейта е с твърда пружина... трябва да мисля нещо... но според мен на това налягане е добре... имам клипче и снимки ама оператора ми неми ги е пратил все още по късно ще кача...

                              Коментар

                              Working...
                              X