Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто гт leandro

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поради каква причина не смени маркучите с силиконов кит и не мина на нов воден радиатор?edit: След пробив в системата не забеляза ли рязкото покачване на градусите и другите странични ефекти за да запазиш мотора! Не си единствения на който се пука съединение,но на доста хора след това моторите им са здрави.Дай повече инфо.
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      проблема не е водата проблема е як пробив на гарнитурата на главата , след което такт на сгъстяване на буталото и зверско налягане в водната система след което гръмва водното съединение и се разцепва радиатора ето как стават белите
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        проблема не е водата проблема е як пробив на гарнитурата на главата , след което такт на сгъстяване на буталото и зверско налягане в водната система след което гръмва водното съединение и се разцепва радиатора ето как стават белите
        Това обяснение е друго вече. А при повече налягане в системата капачката защо не го е отвела?
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          bebito^^^ написа:
          WhitePower написа:
          проблема не е водата проблема е як пробив на гарнитурата на главата , след което такт на сгъстяване на буталото и зверско налягане в водната система след което гръмва водното съединение и се разцепва радиатора ето как стават белите
          Това обяснение е друго вече. А при повече налягане в системата капачката защо не го е отвела?
          защото налягането е толкова много че не може да мине всичко през капачката за толкова малко време Звукът който че чува е все едно гръмва , а в действителност гръмва там където е най слабо а именно воден и съединенията
          Power Under Pressure

          Коментар


            Такова нещо за първи път чувам.За да гръмне воден радиатор не мога да си представя какво налягане ще трябва !!Преди това не би ли трябвало да излезе някое съединение или да се сцепи!Как така хем радиатора е сцепен хем съединие е гръмнало(сцепено излезнало)И звука от капачката как не го е чул? На мен ми е вадело вода и въздух през капачката и в купето се чува много яко!Или това налягане толкова бързо и моментално е дошло,че едновремено пука радиатор цепи вади маркучи и преди това не е имало симптоми като повишаване на температурата, спиране на вървенето плетене на 3-4 цилиндъра придърпване!
            uno turbo 1.3 i.e' 86
            renault 19 1.8 16v
            uaz 469 4.0 turbo
            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
            trabant 601 69'

            Коментар


              карм с 100 испреварвам 1 тир на 130 сам ве4е и се 4у пук.и спирам маркуча сцепен на 2 по далжина и радиатора кадето се даржи маркуча горе се сцепила пласмасата.колата не е карана повече от 80 до 100 за 600 километра а и бях с йената и детето което е на 5месеца нито сам се гонил ништо.исчко е било до време да стане главата е тоталка аз с орлин не бяхме виждали такова нешто просто е проядена между водите тркаш с рака и главата се рони.та са седи предблокаполека лека щте я почвам петак си чакам главата.и това дето забива на 1.4 налягане дали се оправи не знам

              Коментар


                bebito^^^ написа:
                Такова нещо за първи път чувам.За да гръмне воден радиатор не мога да си представя какво налягане ще трябва !!Преди това не би ли трябвало да излезе някое съединение или да се сцепи!Как така хем радиатора е сцепен хем съединие е гръмнало(сцепено излезнало)И звука от капачката как не го е чул? На мен ми е вадело вода и въздух през капачката и в купето се чува много яко!Или това налягане толкова бързо и моментално е дошло,че едновремено пука радиатор цепи вади маркучи и преди това не е имало симптоми като повишаване на температурата, спиране на вървенето плетене на 3-4 цилиндъра придърпване!
                Ми и моита и на Леандро гръмнаха по един и същи начин , от раз , аз едновременно на 3 цилиндъра бях пръснал гарнитурата чак навряна във водните ризи на парчета та с магнит я вадих
                Power Under Pressure

                Коментар


                  С какви гарнитури карате на какво налягане при какви смеси. ще е полезно за другите.Аз сложих оригиналната гарнитура,но все още не съм минал за настройки интересно как пробив в гарнитурата ще съсипе глава радиатор и водно съединение,виждал съм от много каране с пробив в гарнитурата и харчене и на вода да се образува канал в самата глава,но чак такова нещо не.
                  uno turbo 1.3 i.e' 86
                  renault 19 1.8 16v
                  uaz 469 4.0 turbo
                  renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                  trabant 601 69'

                  Коментар


                    за налягане 1.5 за гарнитурата не мога да кажя трябва да питам предния собственик.а за настроиките орлин да каже

                    Коментар


                      leandro написа:
                      за налягане 1.5 за гарнитурата не мога да кажя трябва да питам предния собственик.а за настроиките орлин да каже
                      за настройките то е ясно , ти нямаш настройки все още а за мойта гарнитура и аз незнам предишния какво е слагал факт е че мотора му се нуждаеше от ревизия и му е дошло времето
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        наи сетне пак сам на линия голямо мерсина орлин за подкрепата в секи момент в които ми трябваше и на DOG FOR LIFE. мерси приятели за сичко.

                        Коментар


                          колата оправи ли се тръгна ли като света какво се случва дай малко повече инфо..
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            leandro написа:
                            наи сетне пак сам на линия

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              колата оправи ли се тръгна ли като света какво се случва дай малко повече инфо..
                              Запали
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                leandro написа:
                                наи сетне пак сам на линия голямо мерсина орлин за подкрепата в секи момент в които ми трябваше и на DOG FOR LIFE. мерси приятели за сичко.
                                ебаси , аз съм с малки букви а ДОГ с големи ще стане кола от тва
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X