Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто гт leandro

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    незнам колеги ама аз се хванах за главата... мойто го засякох преди няколко дена налях му 12литра и минах 150км градско ама си я карам със скороста на мафята бавничко (нормално градско каренее) а като я шпоря няма да коментирам какъв е горежа...едвам минавам 60км с 10 литра

    Коментар


      #17
      си4ко е относително кои в какав трафик минава кола с кола не си прили4ат

      Коментар


        #18
        Мисля, че в раздел тунинг е несериозно да се обсъжда разход.
        Uno Turbo RulZz

        Коментар


          #19
          Когато тунинговаш трилитров двигател на кола за 50 000 лева да речем и инвестираш 10-20 хиляди лева в части е несериозно да се говори за разход, но както се вижда тук говорим за евтини пунтовци. Така че е нормално не особенно големи богаташи (без да се засяга никои) притежатели на такива коли да споделят и такива неща. То е ясно че щом сме се хванали на хорото ше го играем но все пак... :D

          Коментар


            #20
            колеги в софия каде да отида да ми сменят радчтор4ето на парното 4е не ми се занимава някои които 6те ми обрне внимание някои да препор4атеполека лека да ч стягам

            Коментар


              #21
              малии пробвай в Екстиим сервиза ма имай в предвид че страшно ебана работа 0888232484 Бобо
              Power Under Pressure

              Коментар


                #22
                Ако питаш мен, не си давай колата в сервиз за тази манипулация защото ще има счупени щипки и такива неща по таблото. Това си е пипкава работа ако искаш да няма надрано и ожулено по таблото най-добре отделяи 2 дена и се захващай лека по лека да разглобяваш. Аз до колкото успях да се напъхам под предния капак без проблем мога да откача маркучите на малкото радиаторче който влизат в купето без да демонтирам нищо от предния кош.. Но си е съсипване на нервите тая операция

                Коментар


                  #23
                  Tuning Mode написа:
                  Ако питаш мен, не си давай колата в сервиз за тази манипулация защото ще има счупени щипки и такива неща по таблото. Това си е пипкава работа ако искаш да няма надрано и ожулено по таблото най-добре отделяи 2 дена и се захващай лека по лека да разглобяваш. Аз до колкото успях да се напъхам под предния капак без проблем мога да откача маркучите на малкото радиаторче който влизат в купето без да демонтирам нищо от предния кош.. Но си е съсипване на нервите тая операция
                  че в предния кош какво да разкашиш освен маркучите ???иначе таблото се маха 100% , а ако плащаш за нещо то трабва да си го свършат като хората щото после се откачат и една камара кабели и ако има драма после да си имаш рекламацията , иначе малко хора вкючително и аз не биха се навили на този чанч
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    нямам времето за това искам някаде да ми го сменят имам толкова не6та да оправям 4е не знам от каде да започня 2 кори за смяна имам от зат че са счупени,единия габарит не свети парното приклучение тапата ми изби на гарнето марку4а на турбото се вади купих скоби ама няма канал да ги сменя някаде зат турбото те4е масалце трябва да го видя от каде тече доиде ми новия 4ип и тои трябва да се слага и наи големия ми кошмар е че от доло е изгнила колата и трябва да се крпиза сега щте зимува плека лека я почвам1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Тези, които нямат кирилица могат да си свалят и инсталират или да използват вградения кирилизатор към формата за писане на мнение. При нарушение потребителят получава официално предупреждение, а модераторите имат правото да изтрият мнението по своя преценка. УВАЖАВАЙТЕ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК!Модераторски екип на fiat-bg.org

                    Коментар


                      #25
                      в бокса е вече за смяна на радиаторче на парното
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        оп
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          оп
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            Смени ли го ? аз за около 1 ден и половина направих тази манипулация и го смених защото гледам няма снимки на пунтото с разкачено табло
                            PUNTO GT LOVER
                            http://muscle-damage.com/

                            Коментар


                              #29
                              Бая работа имаш ми се чини , дано поне си я взел за добра цена
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                в сервиза я оставих не ми се занимава :D

                                Коментар

                                Working...
                                X