Кажи и на нас какво става с зеленото браво.Да не би в студа да не иска да се отваря.
Зеленушко си кротува в гаража вече над половин година ,така ако аз чат - пат го покарам колкото да не се парализара чисто :D колегата е в италия и за тва почива бравото.иначе до вратите доста често се получават изгъзици кога се забравят ключовете вътре(един път излизах да помагам да я отключим в 3 часа сутринта по боксерки :D :D :D :D :D ),кога падне акумулатора ,и един път вътре под кората му се разкача нещо ....така че неискам да си усложнявам живота
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Колега ,я сподели как си захванал веждите от Голф на калника?Че на моя Типок задните вежди са започнали да гният и ми се въртят тука едни неща в главата...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Аааа... :D Значе ще играе нитачката...Аз пък си мисля за раздувки тип Интеграле... И понеже знам ,че е почти невъзможно да се намерят ,съм измислил как може да стане...Само ми трябва по още еден калник и няколко електрода...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
При теб с тея големи фуги не знам къде би ти свършил работа, при плътно прилепване става идеално с него, на полиуретанова основа, предимно се ползват за автостъкла...
При теб с тея големи фуги не знам къде би ти свършил работа, при плътно прилепване става идеално с него, на полиуретанова основа, предимно се ползват за автостъкла...
колега моите предните вежди лепват идеално по калника само че с твоита идея ми се струва здраво ,но ме съмнява че кита ще спука между калника и веждата или имаш впредвид да не се сливат двете части ?? като може да се боядиса само веждата
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар