Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект Фиат Браво Абарт +++

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    delete написа:
    какви фарове ще слагаш ?
    разгледаи страница 1 :P
    FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
    НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

    Коментар


      #32
      колеги днес пристигнаха фаровете а тея дни чакам смоличката от колегата Вальо . Взех си раздувки от гоУф и тея дни започвам по сериозно че сега сам много уморен от тая моита работа (по 13 часа на ден ) ето некоя снимка.иначе се вкарах в голям филм с тея фарове брей пунтото малка кола с големи фарове бе!!! как ще ги напасвам нз :D ако някои е правил такава интервенция да сподели
      Прикачени файлове
      FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
      НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

      Коментар


        #33
        успех в начинанието
        Целта е една,скороста е различна - HGT !

        Коментар


          #34
          GbGz написа:
          успех в начинанието
          мерси
          Прикачени файлове
          FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
          НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

          Коментар


            #35
            колко ли кит и смола ще иде направо... иначе бронята стана много по добре от колкото в оригиналния й вид
            FIAT Bravo Club Plovdiv
            Con Asistencia di Veloce

            Коментар


              #36
              Tqnkata написа:
              колко ли кит и смола ще иде направо... иначе бронята стана много по добре от колкото в оригиналния й вид
              колега аз ще я изгладя с кит сега и ще со направа калъп за да няма много кит на краиния продукт
              FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
              НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

              Коментар


                #37
                bravite написа:
                Tqnkata написа:
                колко ли кит и смола ще иде направо... иначе бронята стана много по добре от колкото в оригиналния й вид
                колега аз ще я изгладя с кит сега и ще со направа калъп за да няма много кит на краиния продукт
                Успех брато !
                FIAT Bravo Club Plovdiv
                Con Asistencia di Veloce

                Коментар


                  #38
                  УСПЕХ ще ми е нужен и то много :D с тея фарове си отварям доста главоболия не само че са големи а и кабелите трябва да преправям,иначе бронята я китнах и поизшкурих само остана да я изгладя.утре чакам да пристигнат матреалите от колегата Вальо и континю :D :D
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                  НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                  Коментар


                    #39
                    помощ от някои колега с пунто 2 .колеги може ли някои да ми каже на пунтото какви са крушките за фаровете и тея за маглата ,също мойе да ми нарисува на някоя снимка на фар кое отделение какво е ,аз се досешам малко ама да сам 100% сиг
                    FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                    НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                    Коментар


                      #40
                      Фаровете са с крушки H7 за късите и дългите светлини. Халогените май бяха H3 (Не съм сигурен)От горната снимка от ляво на дясно - Халоген, къси, мигач, дълги и габарит.Има ли развитие по темата ?Поздрави
                      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                      Коментар


                        #41
                        Марто написа:
                        Фаровете са с крушки H7 за късите и дългите светлини. Халогените май бяха H3 (Не съм сигурен)От горната снимка от ляво на дясно - Халоген, къси, мигач, дълги и габарит.Има ли развитие по темата ?Поздрави
                        e това е сериозен колега благодаря ти много за отговорите момчето което ми ги продаде ми каза има и крушки ,само че неса сложени .а в деиствителност е дал Н 1 крушки развитието ще е събота и неделя че сега ми се е запалила главата с др работи
                        FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                        НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                        Коментар


                          #42
                          на пунто 2 има 2 разновидностти на крушкуте , виждъл съм фарове и с Х1 и с Х7 така че не се доверявай на 100 %
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            С тази бака смола дето съм ти я пратил,ще засмолиш половината кола Според мен тия "джобчета" отстрани на бронята ги махни........ще развалиш хубавата работа!!!!!п.п.ти нямаше ли да правиш бронята дето е правена на фотошоп от първата страница?????????????

                            Коментар


                              #44
                              WhitePower написа:
                              .....на пунто 2 има 2 разновидностти на крушкуте , виждъл съм фарове и с Х1 и с Х7
                              Подкрепям! Аз също съм виждал различни цокли на крушките в фаровете на Пунто МК2!п.п Мятам темата за важна в директните линкове(за оптичен тунинг)! ВСИЧКО ЗА ТУНИНГА Е ТУК
                              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                              Коментар


                                #45
                                valyotuning написа:
                                С тази бака смола дето съм ти я пратил,ще засмолиш половината кола Според мен тия "джобчета" отстрани на бронята ги махни........ще развалиш хубавата работа!!!!!п.п.ти нямаше ли да правиш бронята дето е правена на фотошоп от първата страница?????????????
                                Още веднъж ти благодаря за съдействието ВАЛКА !!! иначе за бронята е 90 % като тая на предната снимка другите 10 % сам ги корегирал защото ше стане много ниска а искам да запазя линията на колата .за джобовете има и замисъл и в тях ама ще си проличи в друг стадии на развитието :P за фаровете 100% не са Н1 с две и масата си е на крушката а не цокълчето не са ми ясни Н7 крушките
                                FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                                НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                                Коментар

                                Working...
                                X