някой правил ли е тунинг на хгт - филтър, чип, и още за каквото се сетите - без разни оптики де.моля да ми кажете, заслужава ли си?имам предвид: като паричен разход сравнен с това колко повече върви след това?ХГТ е кола която си харчи :D дали след тунинга не става по страшно има ли опасности в последствие след слагане на чип и филтър разни други неща да не работат като хората - знаете за на бравото компютъра :D въобще заслужава ли си?МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тунинг на Браво HGT
Collapse
X
-
Re: тунинг на Браво HGT
krum_ktk написа:ХГТ е кола която си харчи :D дали след тунинга не става по страшноFIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
147 или 155 коня си....???С чип и филтър нема да тръгне кой зна е колко....Ако намериш на части 2,4 5 цилиндъра двигател от Ланция може му ползваш разпределителните валове(по добри са) или направо блока с буталата и коляновия вал+ ремап и по високо налягане на инжекторите(за да не ги сменяш)Иначе чип филтър+ генерация макс 10 коня,струва ли си???Ако ти трябва за гонки му сложи една азотна с-ма и си готов,пак тея пари ще е..._______________________________________
0885261834
Коментар
-
Selqatin благодаря ти за инф.147 съм. наистина за 10 коня няма никакъв смисъл.а иначе започва да става много сложно с отварянето на двигателя на този етап. :D но както сам се сещаш хората дето продават чипове и филтри други неща говорят мерси и на другите това, че по - мощните двигатели харчат повече си го знам.друг ми бе въпроса :DSASTEZATEL
Коментар
-
krum_ktk написа:и все пак?някой с ХГТ след туниг нямали да сподели мнение. Не им ли правите тунинг?"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
мерси, но мен по - скоро ме интересува това как и до колко се променят динамичните характеристики на двигателя, според това какво му е променяно.искам да кажа, че мен драг не ме влече особено много да давам гас на една права, извинявам се на феновете. тази лека кола - хгт е много добра по завоите/естествено с добро задкормилно устройство/, но както знаят каралите чудовището това, че истинки започва да върви над 4х. оборота малко я пързаля. освен това е доста лесно да бъде изпускана под тях кадето малко губи тягата, можели повече мощност в ниските с пипане на нещо в колата - примерно.така де, това и други неща. много благодаря пак на споделилите мнение. малко сигурно звуча несериозно, ама ако питам всичко дето искам накуп списака щее мнооого голям :D и в този ред на мислир макар, че нее тука мястото - как да накарам бравото да светне повече - сега е с нормални крушки и добре регулирани фарове, ама късите ги няма никакви /сравнено с предишната кола - тепра/. последния път на едни завои на Кресна ме победиха с бая по слаба кола, която обаче светеше яката и виждаше много повече завоите. е на другия ден през деня си върнах тъпкано :DSASTEZATEL
Коментар
-
krum_ktk написа:тази лека кола - хгт е много добра по завоите/естествено с добро задкормилно устройство/, но както знаят каралите чудовището това, че истинки започва да върви над 4х. оборота малко я пързаля.ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
хахахаха, ми то не само с газ става тази работа колега :D има и други пинизи кола със задно е много игрива на завоите - спор няма, ама знаеш в WRC има само пълноприводно и предно предаване - задно не. нали не мислиш, че те там не ги разбират нещата иначе импреса WRX й аз искам да имам, нищо чее японска :DSASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар