Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идеи за силов туниг на тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идеи за силов туниг на тд 100

    колеги ,дайте някви идеи за силов туниг на тоя мотор и как би могъл да дигне малко кончета покакъвто и да е начинГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

    #2
    Друго турбо, по-голям интеркулер, спортен филтър... друго адекватно решение не се сещам
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      в смисал друго турбо да е с по голям дебит? за интеркулера си мисля за една домашно направена водна инжекция
      който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

      Коментар


        #4
        Идеята ми в темата от линка е точно такава.Повече мощ с добавяне на кислород или LPG.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63845
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          да разбирам идеятати но лично мен не ме устройства,а и в момента сам си направил един реактор за браунов газ и поведението на автомобила е незначително по добро,но дава дора икономия , намерих доста материали за тия водни инжекции,но не можах да си обесня каква е тяхната крайна цел,да се вкарва по голямо количество кислород?
          който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

          Коментар


            #6
            Вдигни малко налягането на помпата. Става с навиване на болта, който е зад черната тапа. С не повече от 130-150* Така ще увеличиш две неща - порцията гориво и динамичния аванс на автоматичния регулатор в помпата. Заедно с това, завърти на 15-16* в плюс, датчика на педала за газта. С последното ще има малко повече динамичен аванс. Имаше някакви идеи в интернет и за презаписване на чипа на компютъра, заедно с увеличаване на налягането в помпата, за още повече аванс към авансатора, но там трябва контролер. Защото като се увеличи само налягането на автоматичния регулатор на авнса в помпата, авансатора чрез управлението от компютъра, се стреми да го коригира. Друго което можеш да направиш е да изчистиш добре всмукателя и отворите в главата. Не малко кончета ще дойдат и от шлайф на клапаните с проверка за уплътняване.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              djo8 написа:
              да разбирам идеятати но лично мен не ме устройства,а и в момента сам си направил един реактор за браунов газ и поведението на автомобила е незначително по добро,но дава дора икономия , намерих доста материали за тия водни инжекции,но не можах да си обесня каква е тяхната крайна цел,да се вкарва по голямо количество кислород?
              Браунов газ? Който ти дава незначително подобрение? Муахахаха, това е точно като телешопинга да те светна. Промяната на тоя двигател към повече коне се получава и с повече пари - само това ти написвам.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                jenshen73 написа:
                djo8 написа:
                да разбирам идеятати но лично мен не ме устройства,а и в момента сам си направил един реактор за браунов газ и поведението на автомобила е незначително по добро,но дава дора икономия , намерих доста материали за тия водни инжекции,но не можах да си обесня каква е тяхната крайна цел,да се вкарва по голямо количество кислород?
                Браунов газ? Който ти дава незначително подобрение? Муахахаха, това е точно като телешопинга да те светна. Промяната на тоя двигател към повече коне се получава и с повече пари - само това ти написвам.
                ми явно си пробвал колега или си пишеш за забавление
                който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Вдигни малко налягането на помпата. Става с навиване на болта, който е зад черната тапа. С не повече от 130-150* Така ще увеличиш две неща - порцията гориво и динамичния аванс на автоматичния регулатор в помпата. Заедно с това, завърти на 15-16* в плюс, датчика на педала за газта. С последното ще има малко повече динамичен аванс. Имаше някакви идеи в интернет и за презаписване на чипа на компютъра, заедно с увеличаване на налягането в помпата, за още повече аванс към авансатора, но там трябва контролер. Защото като се увеличи само налягането на автоматичния регулатор на авнса в помпата, авансатора чрез управлението от компютъра, се стреми да го коригира. Друго което можеш да направиш е да изчистиш добре всмукателя и отворите в главата. Не малко кончета ще дойдат и от шлайф на клапаните с проверка за уплътняване.
                  Благодаря за пояснението ,но ако може малко инфо за тая черна тапа ,каде се намира .А относно препрограмиране на компа за тоя двигател сам чел доста ,но мисля че по не според мен е невазможено , безсмислено,лични наблюдения
                  който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                  Коментар


                    #10
                    djo8 написа:
                    в смисал друго турбо да е с по голям дебит? за интеркулера си мисля за една домашно направена водна инжекция
                    Да, за по-голямо турбо става въпрос, както и за кулер. Помпата не е добре да я бараш, ама... все пак си е на твоя отговорност
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Vladim написа:
                      djo8 написа:
                      в смисал друго турбо да е с по голям дебит? за интеркулера си мисля за една домашно направена водна инжекция
                      Да, за по-голямо турбо става въпрос, както и за кулер. Помпата не е добре да я бараш, ама... все пак си е на твоя отговорност
                      ок мерси ама за турбото не мога да си го обесня , присадки се правят ,не е проблем ама повече въздух па нафта да си остане със същото количество,ммммм незнам
                      който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                      Коментар


                        #12
                        Vladim написа:
                        djo8 написа:
                        в смисал друго турбо да е с по голям дебит? за интеркулера си мисля за една домашно направена водна инжекция
                        Да, за по-голямо турбо става въпрос, както и за кулер. Помпата не е добре да я бараш, ама... все пак си е на твоя отговорност
                        ок мерси ама за турбото не мога да си го обесня , присадки се правят ,не е проблем ама повече въздух па нафта да си остане със същото количество,ммммм незнам
                        който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                        Коментар


                          #13
                          djo8 написа:
                          Vladim написа:
                          djo8 написа:
                          в смисал друго турбо да е с по голям дебит? за интеркулера си мисля за една домашно направена водна инжекция
                          Да, за по-голямо турбо става въпрос, както и за кулер. Помпата не е добре да я бараш, ама... все пак си е на твоя отговорност
                          ок мерси ама за турбото не мога да си го обесня , присадки се правят ,не е проблем ама повече въздух па нафта да си остане със същото количество,ммммм незнам
                          Повече въздух е добре, защото в помпата има клапан, който увеличава горивото според налягането на турбината. Ето какво би се получило с повече въздух- при покачване на оборотите /респективно налягането/ плавно, ще има и повече гориво, вследствие на по-голямия надув от турбината и повече отвореният клапан в помпата. Защото тоя клапан не е зависим от оборотите на двигателя, а единствено от налягането на турбината!!! Но на близка до максималната мощност обаче, вече нещата ще се променят, защото тоя клапан ще е достигнал максимума си на отваряне доста по-рано. Да речем до 3800 об, примерно, ако турбината е на 1.05 бара. Така с увеличаване на оборотите над 3800 примерно и над 1.05 бара от новата по-силна турбина, няма да има вече ефект, защото клапана ще се отворил вече на макс. Тоя клапан също се регулира според налягането на въздуха и това може да го направи, колегата Specialista. Тоест да отпуска повече гориво и на максимални обороти /респективно максимален надув на новата турбина/. Увеличаването на горивото с помоща на болта зад черната тапа, не е вредно, стига да е в разумните граници. Моята помпа съм я коригирал от там, с около 80-90* и имам доста повече тяга. Разхода ми се запази, еднакво висок в града, но извънграда при нормално каране си е точно 5/100. Тоя болт натиска една пластинчата пружина в помпата, която преди 10 години е имала една тяга, а сега друга вследствие на умората и, и износването на профила където уплътняват ролките. Така че е даже препоръчително да се натегне с малко, или да се иде на стенд. Но ако се натегне и с малко повече от нормата, ще има само повече мощ и пъргавина, както се получи и при мен.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            мерси колега iuly_vn за поясненията. Номера с клапана си мислех да го от отиграя ,беше ми протекла помпата и клапана де, та имах вазможност , но ми казаха , че вдига мн. разхода.Но ако може да ми обясниш каде е тая черна капачка да по ровя малко там,или снимка ше е по добре,благодаре предварително
                            който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                            Коментар


                              #15
                              къде ги правят тези турбо-та и какво турбо може да се сложи на ТД100
                              Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                              FIAT BRAVO 1.8GT
                              FIAT BRAVO 1.9TD ex

                              Коментар

                              Working...
                              X