Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Турбо+Кулер+Електроника на FIAT BRAVO 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    иначе с чипа колата сега дърпа на голф 150 коня,оставам го 2 коли и малко зад мене ,но неме задоволчва това и затова рещих за по голчмо турбо и кулер

    Коментар


      #17
      Дърпа 5 голфа по 150.Колега, всички взели участие в темата до тук, сме карали/карат такава кола и знаят, какво може.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        blajetoo написа:
        Иначе турбо и кулер като цена горе доло коло излизат,и от какво стават за да се монтират
        Ми не знам твойта турбина ГТ1444 дали е със същия фланец като на jtd105 ГТ1544.Ако е същия, аз поне не се сещам за турбина, която можеш да използваш директно без да се преправят фланци.Ето виж фланците на ГТ1544.Кулер си вземи примерно този http://tuning-parts.bg/browse/product/id/80/ или подобен като размер.Сегашният кулер е доста малък 295х202х62мм и е сложен на кофти място.С челния кулер ще ти се удължат доста турбо пътищата,тъй като входа и изхода на кулера са от двете му страни.Като сложиш и по-голяма турбина ще се получи лаг.Те хората нарочно са сложили това сешоарче ГТ1444 да се развърта по-бързо и силата му е към 2500 оборота.След 3000-3200 вече е зле.Не си казал ВНТ ли ще е турбината или не?Нова или втора ръка?Какъв ти е бюджета?Тия неща трябва да са ти ясни
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          blajetoo написа:
          иначе с чипа колата сега дърпа на голф 150 коня,оставам го 2 коли и малко зад мене
          Това ще се направя че не съм го чел Въобще изказвания от сорта не са критерий за качеството на даден чип/мап. Сега да не кажеш че усещаш колата като да е 150 коня и 320нм Ако искаш да знаеш в момента как е колата иди на дино или пък се замери 0-100км/ч и на 400м с подходяща апаратура. Така и така си тръгнал силов тунинг да правиш трябва да знаеш от къде тръгваш нали?

          Коментар


            #20
            Точно за това пуснах таз тема щото не ми са ясни тея настройки.И ми казаха че ако словжа по голяма турбина и кулер и настройка на колата,би трябвало да тръгне още.За това пуснах тази тема за да ми разясните от каде да почна или кам кой да се насоча.А относно биуджета ми е кам 1000лв.

            Коментар

            Working...
            X