Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Турбо+Кулер+Електроника на FIAT BRAVO 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за Турбо+Кулер+Електроника на FIAT BRAVO 1.9JTD

    здравейте,имам Фиат Браво 1.9JTD 100к.с. правих му ремап и доста добре се даржи,обаче вече ми се гледа слабичък и искам да ми дадете савет какво друго може да се направи по двигателя,за да кача още някое конче.Мисля за по голяма ТУРБИНА и КУЛЕР,но незнам от какво ще стане турбото и кулера и да ли турбото ще стане на фланеца.казахами че от алфа 2.4 ставало турбото.и последно вапросче освен турбо и кулер трябвали и елктроника,само ме самнява ако се сложат тея работи да не уморя много барзо двигателя. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

    #2
    Първо кажи, какво става с колата като намачкаш газта на 5та предавка с 80км/ч ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами доста добре си дърпа до 180 стрелката на километража варви почти като оботомера,но вече ми се гледа слабичка и че не варви

      Коментар


        #4
        blajetoo написа:
        Ами доста добре си дърпа до 180 стрелката на километража варви почти като оботомера,но вече ми се гледа слабичка и че не варви
        Друго имаше предвид колегата Emzo!На тази предавка с тази скорост като смачкаш педала получават ли се вибраций, тресе ли ти таблото, буксува ли съединител и т.н?
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          ami boksuva6e i se naloji da smenq saedinitelq s nov VALEO+PRETISKATEL.no i sega malko se ose6tat vibracii i na 4-rta i na 5-taКирилицата е задължителна!Модераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            1. пиши на кирилица, да не ти опъват ушите властимащите 2. търси си друг маховик, т.е. някаква конверсия или сменяй колата, кофти реалност, но това е ФЯТ все пак :D
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Ми колега то зависи в момента с какъв софт си.В смисъл дали е барнат добре.Ти си с евро 3 дюзите,но пък турбото и кулера са си малки и неефективни.Едно по-голямо турбо,един челен кулер,хубави турбо пътища и накрая един добре направен софт и си патрон.В момента колко мг ти пръска?Колко ти е макс горивото?Ако софта се направи така че макс въртящия момент да бъде изнесен по-нагоре към 2500 оборота може би няма да имаш проблеми със съединител и маховик.Но не очаквай да стане 200+ коня.

              Коментар


                #8
                @janyboy - ще цитирам един човек:След като смениш кулер и турбо ще се наложи да ограничаваш от софтуера въртящия момент.Какъв е смисъла ? То това му е кефа на таз кола, че още от 1500рпм драпа яко.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  То това му е кефа на таз кола, че още от 1500рпм драпа яко.
                  Тук не сме на едно мнение.Колко да дърпа на 1500 об. като турбината не е направила фул бууст Аз на 1500 оборота да карам кеф не виждам.Силата на тоя мотор е 2200-2800 оборота.

                  Коментар


                    #10
                    Въпрос на гледна точка, да не се отклоняваме.Най-проблемното място си остава маховика, съединителя, както съм писал няма ядове на 140-150к.с. и 300+Нм
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Въпрос на гледна точка, да не се отклоняваме............няма ядове на 140-150к.с. и 300+Нм
                      И това как го установи?Аз продължавам да очаквам да видя jtd100 или jtd105 мапнато на 150+коня и 300+нм документирано на дино разбира се.Само мапнато, без никакви други модификации(е може спортен филтър и барната генерация. )Мойта гледна точка е че на 1500 оборота нито имаме макс налягане на турбото,нито имаме макс налягане на горивото в рейла,нито имаме макс впръскано гориво,нито нищо.

                      Коментар


                        #12
                        На текущата кола, стойностите са предполагаеми, понеже дино не съм минавал и нямам и намерение.Ето чети:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E5%F1%E5ако не си чел + http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EB
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Емо и двете теми съм ги чел и то внимателно.Кажи с две думи какво искаш да ми кажеш че не те разбирам.И какво общо има текущата ти кола-Стило 115 с jtd100/jtd105 моторите?Разликите са огромни между 115 и 100/105 по отношение на звеното маховик-съединител и не само.Ма ти много добре ги знаеш тези неща.

                          Коментар


                            #14
                            Накратко - карах мапнато Стилото със съединителя и маховика на JTD100/105 и вярвай ми, проблема е в маховика, съединителя си държеше много добре, веднъж щом минеше 2000рпм
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Иначе турбо и кулер като цена горе доло коло излизат,и от какво стават за да се монтират

                              Коментар

                              Working...
                              X