здравейте,имам Фиат Браво 1.9JTD 100к.с. правих му ремап и доста добре се даржи,обаче вече ми се гледа слабичък и искам да ми дадете савет какво друго може да се направи по двигателя,за да кача още някое конче.Мисля за по голяма ТУРБИНА и КУЛЕР,но незнам от какво ще стане турбото и кулера и да ли турбото ще стане на фланеца.казахами че от алфа 2.4 ставало турбото.и последно вапросче освен турбо и кулер трябвали и елктроника,само ме самнява ако се сложат тея работи да не уморя много барзо двигателя. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Турбо+Кулер+Електроника на FIAT BRAVO 1.9JTD
Collapse
X
-
blajetoo написа:Ами доста добре си дърпа до 180 стрелката на километража варви почти като оботомера,но вече ми се гледа слабичка и че не варвиФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Ми колега то зависи в момента с какъв софт си.В смисъл дали е барнат добре.Ти си с евро 3 дюзите,но пък турбото и кулера са си малки и неефективни.Едно по-голямо турбо,един челен кулер,хубави турбо пътища и накрая един добре направен софт и си патрон.В момента колко мг ти пръска?Колко ти е макс горивото?Ако софта се направи така че макс въртящия момент да бъде изнесен по-нагоре към 2500 оборота може би няма да имаш проблеми със съединител и маховик.Но не очаквай да стане 200+ коня.
Коментар
-
emzo написа:Въпрос на гледна точка, да не се отклоняваме............няма ядове на 140-150к.с. и 300+Нм
Коментар
-
На текущата кола, стойностите са предполагаеми, понеже дино не съм минавал и нямам и намерение.Ето чети:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E5%F1%E5ако не си чел + http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EBF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емо и двете теми съм ги чел и то внимателно.Кажи с две думи какво искаш да ми кажеш че не те разбирам.И какво общо има текущата ти кола-Стило 115 с jtd100/jtd105 моторите?Разликите са огромни между 115 и 100/105 по отношение на звеното маховик-съединител и не само.Ма ти много добре ги знаеш тези неща.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар